Η εταιρεία καταναλωτικών ειδών ανέφερε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν 3,8% στο τρίμηνο, με τον ρυθμό αύξησης από την αρχή του έτους να διαμορφώνεται στο 2,9%.
Τα συνολικά αναφερόμενα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 12,5 δις ευρώ, χαμηλότερα κατά 4,8% σε ετήσια βάση. Επιπλέον, δέχθηκαν πλήγμα από την αρνητική συναλλαγματική επίδραση, ύψους 5,2%.
Η Unilever ανακοίνωσε ότι οι όγκοι και οι τιμές αυξήθηκαν και στις τρεις μονάδες, ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, οικιακής φροντίδας και τροφίμων και αναψυκτικών.
«Συνεχίζουμε να αναμένουμε την αύξηση των πωλήσεων κατά 3%-5%, παρουσιάζοντας βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου και των ισχυρών ταμειακών ροών», είπε ο chief executive της εταιρείας Paul Polman.
Πηγή: businessnews.gr