BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Τρεις νικητές από την Ελλάδα στο διαγωνισμό της Chiquita «Βάλε την Πινελιά σου»

Δεκατέσσερα φανταστικά νέα σχέδια έχουν επιλεγεί από τις συνολικά είκοσι νικητήριες συμμετοχές στον διασκεδαστικό παγκόσμιο διαγωνισμό της Chiquita, μέσα από τον οποίο καταναλωτές από όλο τον κόσμο κλήθηκαν να δημιουργήσουν τα δικά τους σχέδια, που θα κοσμήσουν το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητο της διάσημης μπανάνας.

pinelia

40
0

Τα σχέδια που επιλέχθηκαν πρόκειται να κάνουν την εμφάνισή τους σε εκατομμύρια μπανάνες Chiquita σε όλο τον κόσμο από το τέλος Φεβρουαρίου.

Η ενέργεια «Βάλε την πινελιά σου» έτρεξε στην αρχή του σχολικού έτους 2019 σε ΗΠΑ, Γερμανία, Αυστρία, Ιταλία, Ελλάδα, Βέλγιο και Ολλανδία, προσφέροντας μοναδικά δώρα, όπως iPads Pro και Apple pencils. Κατά τη διάρκεια της ενέργειας, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν σχέδια και να τα ανεβάσουν στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα του διαγωνισμού «Βάλε την πινελιά σου». Η Chiquita έλαβε περίπου 500 συμμετοχές!

Οι νικητές είναι:

  • Μαρία Σ., Χαράλαμπος Δ., Μαρία Τ. από την Ελλάδα
  • Regina R., Alexandria H. και Aviva M. από τις ΗΠΑ
  • Karolien S., Tim de L. και Jenny C. από την Ολλανδία
  • Valérie G., Elodie D., Caroline C. από το Βέλγιο
  • Valentina A., Mariangela R., Carlo Andrea S. από την Ιταλία
  • Mara G., Alexandra U. και Sonja M. από τη Γερμανία
  • Martina K. και Simone H. από την Αυστρία

Η Chiquita τροφοδοτεί τη διασκέδαση γιατί οι νόστιμες μπανάνες της περιέχουν πολλές απαραίτητες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Αποτελούν μια φανταστική φυσική πηγή ενέργειας και είναι ο πιο νόστιμος τρόπος για να απελευθερωθούν οι δυνατότητες κάθε δημιουργικού μυαλού, σε κάθε ηλικία. Μια μπανάνα Chiquita προσφέρει άμεση και σταθερή ώθηση ενέργειας χάρη στα υγιεινά φυσικά σάκχαρα και τις διαλυτές ίνες. Αυτό το μοναδικό φρούτο περιέχει επίσης κάλιο,  το οποίο, σύμφωνα με έρευνες, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα εγρήγορσης και κατ’επέκταση να ενισχύσει τη διαδικασία εκμάθησης. Νόστιμες και διασκεδαστικές, δικαίως όλοι, και ειδικά τα παιδιά, τις λατρεύουν! Μπορείτε να βρείτε καλύτερο κολατσιό για το σχολείο;

Τα επιλεγμένα σχέδια θα αποτελέσουν μέρος της μακράς και εντυπωσιακής ιστορίας του διάσημου Μπλε Αυτοκόλλητου της Chiquita και θα προστεθούν στις ανά τον κόσμο διαφορετικές συλλογές του αυτοκόλλητου, όπως το Ροζ Αυτοκόλλητο, αφιερωμένο στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού, τα αυτοκόλλητα fitness και τα αυτοκόλλητα περιορισμένης έκδοσης Ricardo Cavolo. Τα σχέδια που διακρίθηκαν θα χρησιμοποιηθούν επίσης και στο προωθητικό υλικό της Chiquita, καθώς επίσης και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Αναζητήστε και μαζέψετε και τα 14 νέα θεματικά αυτοκόλλητα στα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ξεκινώντας από το τέλος Φεβρουαρίου!

Από το ξεκίνημά της η Chiquita έδειξε την ισχυρή της δέσμευση στην ενασχόλησή της με τα παιδιά, την οποία συνεχίζει ακόμη δυναμικά, επενδύοντας σε δράσεις για τις επόμενες γενιές. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας "Being a Good Neighbour", επιδεικνύουμε τη δέσμευσή μας προς τις κοινότητες στις οποίες ζουν οι εργαζόμενοι μας και, μεταξύ άλλων, στηρίζουμε την εκπαίδευση των παιδιών των εργαζομένων μας, τόσο μέσω των επενδύσεων σε σχολικές υποδομές όσο και μέσω της παροχής σχολικών πακέτων. Σε ετήσια βάση, διανέμουμε πάνω από 3.300 σχολικά πακέτα στα παιδιά των εργαζομένων μας σε Γουατεμάλα, Ονδούρα και Κόστα Ρίκα. Τα εκπαιδευτικά πακέτα που διαθέτει η εταιρεία έχουν στόχο τη στήριξη των παιδιών με όλο το υλικό που απαιτείται για να αριστεύσουν, προσφέροντάς τους έτσι προοπτικές και ελπίδα για το μέλλον τους. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την στήριξη της Chiquita στις τοπικές κοινότητες στην προσέγγιση βιωσιμότητας "Behind the Blue Sticker". Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την βιωσιμότητα στην εταιρεία παρακαλώ επισκεφτείτε το https://chiquitabrands.com/sustainability/.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία