BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Αύξηση κατανάλωσης αλκοολούχων το α’ τρίμηνο

Η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης έχει αυξήσει την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών εντός του σπιτιού.

8796726984734

8
0

Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +1,9% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή δείχνει έρευνα της Nielsen, ενώ σε επίπεδο κατηγοριών, αρκετές από τις κατηγορίες αλκοολούχων ποτών παρουσιάζουν εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ρούμι κατέγραψαν αύξηση 67,7%, τα κρασιά 49,1%, το Ουίσκι 43,6% και οι μπύρες 27,3%).

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα Τρόφιμα & Ποτά είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που αναπτύσσεται με +4,2%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 κατά -8,9% & -7,4% αντίστοιχα.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία