Ειδικότερα, κατά το α’ τρίμηνο 2021 ο κλάδος κρασιών και οινοπνευματωδών της LVMH κατέγραψε αύξηση 36% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2021 ως προς τις οργανικές πωλήσεις, που έφτασαν τα 1,51 δισεκατομμύρια ευρώ (έναντι 1,18 δισ. ευρώ), ενώ η αντίστοιχη αύξηση συγκριτικά με το α’ τρίμηνο 2019 ανήλθε στο +17%. Ειδικά στην κατηγορία της σαμπάνιας, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 22% σε ετήσια βάση, με καλές επιδόσεις να καταγράφονται σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική.
Στην κατηγορία των κονιάκ, ο όγκος πωλήσεων του Hennessy παρουσίασε αύξηση +28% κατά το α’ τρίμηνο 2021, συγκριτικά με το α’ τρίμηνο 2020.