Τα ενθουσιώδη σχόλια για το ποιοτικό άλµα, που έχει κάνει το ελληνικό κρασί εδώ και σχεδόν µια δεκαετία, τα οποία, όµως, αφήνουν και µια στυφή γεύση, για την έλλειψη αποτελεσµατικού marketing, ανήκουν στον Tom Drieseberg, έναν Γερµανό οινοπαραγωγό, ο οποίος καλλιεργεί τη φηµισµένη ποικιλία Riesling κι ειπώθηκαν στις εργασίες της ηµερίδας µάρκετινγκ οίνου, την Παρασκευή 15 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη. Αποκτούν µάλιστα, ακόµη µεγαλύτερη σηµασία, αν ληφθεί υπόψη ότι ο «κεραυνοβοληµένος» πλέον µε τον ελληνικό οίνο Γερµανός οινοποιός, ανήκει στο Σύνδεσµο Γερµανικών ∆ιακεκριµένων Οινοκτηµάτων.