BACK TO
TOP
Αναγγελίες Εκδηλώσεων

Αυλαία έκθεσης Freskon φρούτων και λαχανικών

Για πέμπτη συνεχή χρονιά διοργανώνεται στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης το χρονικό διάστημα 11-13 Απριλίου 2019 η έκθεση Freskon.

aektheshfreskontheskh19

14
0

Το διεθνές εμπορικό γεγονός για τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, η έκθεση Freskon, που ξεκινά την Πέμπτη 11 Απριλίου φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο συνάντησης παραγωγών, ομίλων του διεθνούς λιανεμπορίου, εγχώριων και ξένων εμπόρων φρέσκων φρούτων και λαχανικών, κυρίως από τα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Εκτός από φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα προϊόντα των εκθετών διευρύνονται για να προστεθούν κατηγορίες όπως βιολογικά, ξηροί καρποί, αρωματικά φυτά και μπαχαρικά, φυσικοί χυμοί, μηχανήματα, υλικά συσκευασίας και τυποποίησης, εταιρείες μεταφορών, δικτύων διανομής και logistics, εργαστήρια ποιοτικού ελέγχου κ.ά.

Οι εκθέτες θα προέρχονται, μεταξύ άλλων, από Ελλάδα, Κύπρο, Αίγυπτο, Αργεντινή, Βουλγαρία, Ιταλία, Iνδία, Ολλανδία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Συρία, Ισπανία, Δανία και Γερμανία.

Από τη διοργάνωση γίνεται γνωστό ότι θα συμμετέχουν 215 άμεσοι και έμμεσοι εκθέτες από 16 χώρες, έναντι 191 της προηγούμενης διοργάνωσης, με 205 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από 35 χώρες, εκ των οποίων οι 130 θα είναι μεμονωμένοι hosted buyers από 33 χώρες και οι 75 εμπορικοί επισκέπτες μέσω ομαδικών συμμετοχών από τα Βαλκάνια. Έχουν προγραμματιστεί πολυάριθμες επιχειρηματικές συναντήσεις μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών.

Στις παράλληλες εκδηλώσεις, θα αναλυθούν εξειδικευμένα θέματα του πρωτογενούς τομέα, θα πραγματοποιηθεί Διεθνές Συνέδριο Ροδάκινου (αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ) και το FreshCon Market στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται η σύνδεση της παραγωγής με το λιανεμπόριο. Το FreshCon Market έχει ως  βασικό στόχο να φέρει σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, δημιουργώντας προϋποθέσεις άμεσων συμφωνιών.

Η Freskon θα φιλοξενήσει φέτος για πρώτη φορά το Digital Greece Freskon Edition με 13 νεοφυείς επιχειρήσεις.  


φωτο: από αριστερά ο εκδότης του περιοδικού «Φρουτονέα», κ. Τάκης Ορφανός, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης και η υπεύθυνη οργάνωσης της Freskon, κα Τόνια Νικολαΐδου


«Η Ελλάδα αξίζει να βρίσκεται στις λαχαναγορές όλου του κόσμου» σημείωσε σε συνέντευξη Τύπου για τη Freskon την Τετάρτη 10 Απριλίου ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, ο οποίος εστίασε στη σημασία της φετινής διοργάνωσης για τον κλάδο και έκανε γνωστό πως οχτώ από τους ξένους hosted buyers είναι εταιρείες με τζίρο άνω των 300.000.000 ευρώ.

Από την πλευρά του ο εκδότης του περιοδικού «Φρουτονέα», κ. Τάκης Ορφανός, ανέφερε πως ο κλάδος των φρέσκων φρούτων και λαχανικών έχει ανάγκη από μια έκθεση σαν την Freskon, για την οποία εκτίμησε ότι έχει πλέον εδραιωθεί και θα βρίσκεται εδώ και τα επόμενα χρόνια, ενώ εξέφρασε τις ανησυχίες του για τη σεζόν στον κλάδο, με δεδομένη την αστάθεια του καιρού και την κλιματική αλλαγή.

Τέλος, η υπεύθυνη διοργάνωσης της Freskon, κα Τόνια Νικολαΐδου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην εξωστρέφεια της Freskon μέσω του πρότζεκτ Freskon Greece.  

 




Περισσότερες πληροφορίες - Διοργάνωση:
Οικονομοτεχνική ΕΠΕ
τηλ: 2310 556 989 / email: exhibitions@economotechniki.gr

 

 

 

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία