Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Αμπελοοινικά

ΣΕΟ με Βουργουνδία μαζί στο οινικό μάρκετινγκ

Η έρευνα των καταναλωτικών συμπεριφορών διεθνών ως προς το ελληνικό κρασί και η παροχή συμβουλών εξειδικευμένου μάρκετινγκ και στρατηγικής, αποτελούν τους δυο πυλώνες του σχεδίου συνεργασίας ανάμεσα στον Σύνδεσμο Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ) και του Burgundy School of Wine & Spirits Business.

burgundi

168
0

Η έρευνα των καταναλωτικών συμπεριφορών διεθνών ως προς το ελληνικό κρασί και η παροχή συμβουλών εξειδικευμένου μάρκετινγκ και στρατηγικής, αποτελούν τους δυο πυλώνες του σχεδίου συνεργασίας ανάμεσα στον Σύνδεσμο Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ) και του Burgundy School of Wine & Spirits Business.

Σκοπός της συνεργασίας αυτής είναι μέσω της υλοποίησης των δυο πυλώνων του σχεδίου, αφενός να αυξηθεί η προστιθέμενη αξία για τους ελληνικούς οίνους, αφετέρου, ειδικά για τις μικρές δυναμικές οινοποιητικές μονάδες, η παροχή συμβουλών, προσαρμοσμένων στις εξατομικευμένες ανάγκες τους.

Η αποκλειστική αυτή συνεργασία ανάμεσα στον ΣΕΟ και μια από τις κορυφαίες σχολές οινικού μάρκετινγκ από την Βουργουνδία, βρίσκεται στην υπηρεσία του ελληνική κρασιού και δίνει έμφαση στους μικρούς οινοπαραγωγούς και την προώθηση στις ξένες αγορές.

Παρουσιάζοντας την πρόταση συνεργασίας της Burgundy School of Wine & Spirits με τον Σύνδεσμο Ελληνικού Οίνου, ο Jérôme Gallo, ιδρυτής και Διευθυντής του Burgundy School of Wine & Spirits Business που εδρεύει στη Dijon ανέφερε: «Να συνοδεύσουμε μικρές δυναμικές οινοποιητικές μονάδες στην παγκόσμια αγορά οίνου. Να παράσχουμε κατάλληλα εργαλεία για την μέτρηση της εικόνας του ελληνικού κρασιού στη διεθνή σκηνή. Nα συμβάλουμε στην περαιτέρω βελτίωση αυτής της εικόνας». Καλεσμένος του Συνδέσμου και της Entreprise Greece και κεντρικός ομιλητής στην Γενική Συνέλευση του Σ.Ε.Ο., ο κ. Gallo αφού ανέλυσε τις τάσεις στις διεθνείς αγορές του κρασιού.

Ο Πρόεδρος του Σ.Ε.Ο. Γιώργος Σκούρας χαιρέτησε την πρόταση ως μια εξαιρετική ευκαιρία για τα μέλη του Συνδέσμου και ειδικότερα για νέες δυναμικές επιχειρήσεις του κλάδου να λάβουν φρέσκιες ιδέες, τεχνογνωσία και συμβουλές από ένα τόσο έγκυρο φορέα. Τόνισε δε ότι « όπως έχουμε υπογραμμίσει στο παρελθόν, πιστεύουμε στην αναγκαιότητα να προχωρήσουμε όλοι μαζί, σαν ένα τρένο με πολλά βαγόνια που όμως κινούνται στις ίδιες ράγες, γιατί έχουν τον ίδιο προορισμό: την επιτυχία. Η συνεργασία με την Burgundy School of Wine & Spirits Business κάνει για άλλη μια φορά πράξη τα λεγόμενα μας »

 Αξίζει να σημειωθεί πως σε πρόσφατο πολυσέλιδο αφιέρωμα τους οι Financial Times επισήμαναν την εγκυρότητα της Σχολής σε θέματα κατάρτισης και έρευνας γύρω από το κρασί. Αυτή η τεχνογνωσία μαζί με το γεγονός ότι το εξειδικευμένο εργαστήριο μελέτης καταναλωτικής συμπεριφοράς (Wine & Sprits Lab) διευθύνεται από τον εγνωσμένου κύρους Έλληνα ερευνητή Νίκο Γεωργαντζή δίνουν ιδιαίτερη διάσταση στην προοπτική της συνεργασίας.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία