Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Αμπελοοινικά

Tα «κίτρινα γιλέκα» είχαν αντίκτυπο στις πωλήσεις σαμπάνιας το 2018

Τα «προβλήματα» στη γαλλική αγορά έχουν επηρεάσει τη συνολική εικόνα των αποστολών σαμπάνιας κατ 'όγκο το 2018, σύμφωνα με τους προέδρους της Comité Champagne, Maxime Toubart και Jean-Marie Barillère.

ArgyleBrutBottlingLine_1920x1280_HERO

0
0

Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στην ProWein την Κυριακή, ο Maxime Toubart, δήλωσε ότι τα προβλήματα στη Γαλλία έβλαψαν μια θετική κατά τα άλλα εικόνα για τις πωλήσεις σαμπάνιας στο σύνολό τους το περασμένο έτος, αναφέροντας ειδικότερα τον αντίκτυπο των μαζικών διαδηλώσεων σε ολόκληρη τη χώρα. - που αποκαλούνται gilets jaunes(κίτρινα γιλέκα).

«Όταν η Γαλλία φταρνίζεται, τότε η συνολική αγορά βήχει», είπε, τονίζοντας τη διαδεδομένη επίδραση της μείωσης των πωλήσεων της Champagne στη Γαλλία.

Οι συνολικές πωλήσεις σαμπάνιας, οι οποίες περιλαμβάνουν την εγχώρια αγορά, μειώθηκαν κατά 5,4 εκατομμύρια φιάλες το 2018, ενώ μόνο η Γαλλία είδε πτώση των φιαλών κατά 6,7 εκατομμύρια φιάλες.

Ενώ το περασμένο έτος σημειώθηκε πτώση και στο Ηνωμένο Βασίλειο - με μείωση των πωλήσεων κατα 1 εκατ. φιάλες (-3,6%) - η Γαλλία ήταν αυτή που πραγματικά έπληξε τα τελικά αποτελέσματα για τη σαμπάνια το 2018. Επισημαίνοντας τον αντίκτυπο της πτώσης των πωλήσεων στη Γαλλία, ο Jean-Marie Barillère δήλωσε ότι η μείωση ήταν το ισοδύναμο της απώλειας μιας ολόκληρης μεγάλης αγοράς για την Champagne.

Επικεντρώνοντας στη μείωση της αξίας και όχι του όγκου, ανέφερε ότι η Γαλλία έχασε πωλήσεις σαμπάνιας αξίας 40 εκατ. Ευρώ το 2018, μειώνοντας την αξία της εγχώριας αγοράς από 2,073 δισ. Ευρώ σε 2,036 δισ. Ευρώ. «Αν χάσουμε λίγο κύκλο εργασιών στη Γαλλία, είναι πολύ δύσκολο για άλλες χώρες να αντισταθμίσουν, επειδή είναι μια τόσο σημαντική αγορά», δήλωσε.

Εξηγώντας την παρακμή, είπε ότι η έρευνα που διεξήγαγε η Comité Champagne έδειξε ότι οι Γάλλοι καταναλωτές «εξακολουθούν να προτιμούν την Champagne» αλλά ότι το ποσό που δαπανούν συνδέεται στενά με την κοινωνικοοικονομική κατάσταση στην χώρα.

Παρόλο που η Γαλλία σημείωσε σταδιακή μείωση των πωλήσεων σαμπάνιας από το 2010, ο αριθμός του περασμένου έτους ήταν ιδιαίτερα άσχημος λόγω των διαδηλώσεων των gilets jaunes που ξεκίνησαν στις 17 Νοεμβρίου και ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικές στο κέντρο του Παρισιού μέχρι τα Χριστούγεννα - μια βασική περίοδος συναλλαγών για το κορυφαίο αφρώδες.

Αυτός ήταν ο αντίκτυπος των αναταραχών στην πρωτεύουσα της Γαλλίας προς τα τέλη του 2018, αντισταθμίζοντας παράλληλα τυχόν επιπλέον πωλήσεις σαμπάνιας που παρατηρήθηκαν στην εγχώρια αγορά νωρίτερα το ίδιο έτος, οι οποίες οφειλόταν στην κατάκτηση του Παγκόσμιου Κυπέλλου από την Γαλλία, τον περασμένο Ιούλιο.

«Θα έπρεπε να κερδίσουμε το Παγκόσμιο Κύπελλο τρεις φορές για να αντισταθμίσουμε τις απώλειες που προκάλεσαν οι gilets jaunes», δήλωσε ο Toubart.

Πηγή: krasiagr.com

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προιόντα Τεχνολογία