«Όσο περισσότερο εντρυφούν οι καταναλωτές στο συγκεκριµένο προϊόν, τόσο περισσότερο θα διαβάζουν την ετικέτα» υποστηρίζει ο συνιδιοκτήτης της San Miguel Olive Farm, Ρίτσαρντ Μάισλερ.
Έτσι, οι µεγάλες εταιρείες ελαιολάδου της Καλιφόρνια, καλούνται από τη νέα ελαιοκοµική περίοδο να χρησιµοποιούν 100% ελαιόλαδο αποκλειστικά παραγόµενο στην Καλιφόρνια, προκειµένου να είναι σε θέση να κολλάνε πάνω στη φιάλη ετικέτες που αναγράφουν ότι πρόκειται για καλιφορνέζικο ελαιόλαδο. Επιπλέον πάνω στη συσκευασία θα αναγράφεται η ηµεροµηνία λήξης του προϊόντος, µε ορισµένους παραγωγούς να αντιδρούν θεωρώντας πως είναι καλύτερο να αναγράφεται η ηµεροµηνία συγκοµιδής του προϊόντος. Θα υπάρχουν και άλλες τεχνικές πληροφορίες όπως συµβουλές αποθήκευσης.
«Θα κοστίζει λίγο περισσότερο, όµως αξίζει τον κόπο αφού βελτιώνει την εµπειρία του καταναλωτή» υποστηρίζει ο ίδιος. Οι Αµερικανοί παραγωγοί θεωρούν πως οι πρακτικές αυτές αναµφίβολα θα ενισχύσουν τις προσπάθειες προώθησης των προϊόντων τους.
Ωστόσο η ηµεροµηνία λήξης, όπως προαναφέρθηκε δεν πείθει τους παραγωγούς. Συνήθως στην Καλιφόρνια αναγραφόταν η ηµεροµηνία συγκοµιδής, αφού η ηµεροµηνία λήξης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, µε τους ενδιαφερόµενους τώρα να έχουν να διαλέξουν ανάµεσα στους 12 και τους 18 µήνες διάρκειας ζωής του ελαιολάδου.
Το Συµβούλιο Ελαιολάδου της Καλιφόρνια (OOCC) υποστηρίζει ότι πρόσθεσε αυτούς τους κανόνες προκειµένου να ενηµερωθούν καλύτερα οι καταναλωτές σχετικά µε το πόσο καιρό ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο διατηρεί τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά όταν αποθηκεύεται σωστά. Σύµφωνα µε το Συµβούλιο, παρασχέθηκαν στους παραγωγούς έγγραφα καθοδήγησης για να βοηθήσουν µε ακρίβεια τον καλύτερο χρόνο αποθήκευσης, ενώ εκπρόσωποί του που µίλησαν στο Olive Oil Times, εξέφρασαν τη φιλοδοξία τους πως τα πρότυπα αυτά θα γίνουν κάποια στιγµή διεθνή.