Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
FARMING

Η εξωστρέφεια και η αειφορία οι κύριοι στόχοι της BASF

Με εκπρόσωπο τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της χορηγού BASF Βασίλη Γούναρη, η εκδήλωση του Αγρότη της Χρονιάς «ποτίστηκε» με συμβουλές προστασίας των καλλιεργειών μέσα από την παρουσίαση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της εταιρείας.

BASF_AGROTIS_1

Βασίλης Σοφός

242
0

Τον πρωτογενή τομέα αλλά και το περιβάλλον έχουν στόχο οι στρατηγικές της εταιρείας φυτοπροστασίας BASF, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Βασίλη Γούναρη να τονίζει με τη παρουσία του στον «Αγρότη της Χρονιάς» ότι κάνουν τα πάντα ως εταιρεία για την αναδιάρθρωση της εθνικής αγροτικής οικονομίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της BASF ανέλυσε τα στρατηγικά πλάνα της εταιρείας, σημειώνοντας όμως τις μέχρι τώρα επιτυχίες της εταιρείας στο κλάδο της φυοτοπροστασίας. «Η BASF έχει κάνει μεγάλα βήματα που είναι κατηγοριοποιημένα σε δύο τομείς: Το περιβάλλον και την αειφορία, την ανταγωνιστικότητα και εξωστρέφεια», εξηγεί ο Βασίλης Γούναρης. Τα τελευταία νέα στο κλάδο της οικονομικής και περιβαλλοντικής αειφορίας έρχονται από το Tessior System, τον συνδυασμό του συστήματος ψεκασμού με το υγρό Tessior που δίνει απαντήσεις στην ίσκα της αμπέλου.

Ακόμη αναφέρθηκε στα συστήματα Rank, Provisia Rice System (διασφάλιση της εντατικής καλλιέργειας ρυζιού), Limus (διαχείριση λίπανσης) και Vizura (διαχείριση αποβλήτων ελαιουργίας) που είναι μερικά από τα καινοτόμα πρότζεκτ που τρέχουν εδώ και καιρό με στόχο την προστασία των καλλιεργειών αλλά και την αειφορία.

Η παρουσίαση συνεχίστηκε με τα προϊόντα δακοκτονίας αλλά και το Serifel, το βιολογικό προϊόν για ορθολογική και βιολογική γεωργία. Ακόμη, ο διευθύνων σύμβουλος της BASF αναφέρθηκε και στην προσπάθεια αναδιάρθρωσης της κορινθιακής σταφίδας, λέγοντας πως συνεργάζονται ως εταιρεία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για να απεικονίσουν τη παρούσα κατάσταση και να προτείνουν μέτρα και επεμβάσεις για την περεταίρω ανάπτυξη και προώθηση.

Στο τομέα της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας, ο Βασίλης Γούναρης μίλησε για την ενεργή συνεργασία της εταιρείας με το Γερμανικό Επιμελητήριο έχοντας ως στόχο την στήριξη των οικονομικών δεσμών μεταξύ των δύο χωρών αλλά και την προβολή της χώρας μας. Ακόμη, ως εταιρεία που βοηθάει το κρασί, η BASF θα συνεχίσει το επιτυχημένο μάρκετινγκ για το κρασί (Weinkeller) από τον Μάιο, συνεργαζόμενη ξανά με σωματεία, γεωργικές σχολές και περιφέρειες για την επιλογή των καλύτερων κρασιών της Ελλάδας.

Για τη χρήση του νερού στα αγροκτήματα η εταιρεία ανέπτυξε το Cotton Sustainable FiberMax® (CSF), ένα σύστημα που βοηθά στη διαχείριση της καλλιεργήσιμης γης, με ταυτόχρονη βελτιστοποίηση της χρήσης του νερού.

Από το 2016 η εταιρεία έχει συνεργαστεί με εταιρείες-ειδικούς στο θέμα της διαχείρισης του εδάφους για να εξελίξει και να φέρει εις πέρας τελικά το πρότζεκτ Αειφόρο Λιοστάσι, που αφορά σε διαδικασίες που μπορούν να γίνουν για να πιστοποιούν το ελαιόλαδο, να ορίζουν ορθολογικότερο σύστημα φυτοπροστασίας και τελικά να διασφαλίζεται η γη για τις επόμενες γενιές.

Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος αναφέρθηκε στη ψηφιακή γεωργία, ως αναγκαίο συστατικό της βιωσιμότητας της αγροτικής οικονομίας, κάνοντας λόγο για τη συνεργασία με τη Bosch, την οποία η BASF στήριξε στην εφαρμογή της τεχνολογίας της με τους έξυπνους αισθητήρε, οι οποίοι δίνουν τις αναγκαίες προειδοποιήσεις στον καλλιεργητή, ώστε το χωράφι να είναι πάντα «ζωντανό» και υγιές.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προιόντα Τεχνολογία