Τη χρονιά αυτή δημιούργησε το δικό του ζυθοποιείο στο Κολωνάκι, δίνοντας υπόσταση στη μπύρα Φιξ, η οποία έγινε μόδα και σταδιακά εξαπλώθηκε σε όλο και περισσότερα σημεία της Αθήνας αρχικά και μετέπειτα της Ελλάδας.
Το όνομα της Φιξ αποτέλεσε αργότερα το έναυσμα για την ίδρυση της εταιρικής οντότητας με την ονομασία Ολυμπιακή Ζυθοποιία, καθώς ο οινοποιός Βασίλης Κουρτάκης απέκτησε το 1995 τα εμπορικά σήματα της υπό εκκαθάριση ζυθοποιίας Φιξ και ξεκίνησε να παράγει τη μπύρα με τη μορφή του φασόν αλλά χωρίς επιτυχία. Για την αναβίωση του ιστορικού εμπορικού σήματος της Φιξ, ο Κουρτάκης είχε ιδρύσει μία ξεχωριστή εταιρεία, την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η οποία ανέλαβε την διακίνηση του προϊόντος στην αγορά.
Η εξαγορά από τους αδερφούς Γκρέκη και τον Γιάννη Χήτο
Τη σκυτάλη παρέλαβαν το 2009 οι επιχειρηματίες Ηλίας και Γιώργος Γκρέκης, με δραστηριότητα στη βιομηχανία και στο εμπόριο ανοξείδωτων δεξαμενών αλλά και ο Γιάννης Χήτος, δραστηριοποιούμενος στην αγορά με την Χήτος ΑΒΕΕ που παράγει το νερό Ζαγόρι. Οι τρεις τους εξαγόρασαν την Ολυμπιακή Ζυθοποιία με επενδυτικό βραχίονα την εταιρεία Ελληνικές Μικροζυθοποιίες Α.Ε. η οποία την Πρωτοχρονιά του 2010 μετονομάστηκε σε Ολυμπιακή Ζυθοποιία Α.Ε. Η επιχειρηματική τριανδρία έδωσε ώθηση στη Φιξ, η οποία διείσδυσε ανάμεσα σε ισχυρά εμπορικά σήματα των πολυεθνικών συμφερόντων Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και Carslberg. Η δεύτερη μάλιστα είχε ήδη αποκτήσει το 2008 τη Μύθος Ζυθοποιία Α.Ε. από τη Μπουτάρης Οινοποιητική. Η άνοδος της Φιξ προκάλεσε το ενδιαφέρον της Carlsberg, η οποία το 2014 απέκτησε το 51% της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, μέσω της Μύθος Ζυθοποιία Α.Ε. Ακολούθησε τον Φεβρουάριο του 2018 η πλήρης εξαγορά της εταιρείας από τους αδερφούς Γκρέκη και τον Γιάννη Χήτο.
Eπενδύσεις σε νέες ετικέτες, εγκαταστάσεις και εξοπλισμό
Ερχόμενοι στο σήμερα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία διατηρεί 2 ιδιόκτητα εργοστάσια στη Σίνδο και στη Ριτσώνα, με παραγωγική δυνατότητα που υπερβαίνει τα 2,1 εκατ. εκατόλιτρα ετησίως.
Κατά τη διάρκεια του 2020, σε μία δυσχερή χρονική περίοδο λόγω της πανδημίας Covid-19 η εταιρεία επένδυσε σε νέες ετικέτες. Στις αρχές του περασμένου έτους παρουσίασε τα σήματα Mythos Ice και Mythos 0,0%, την πορεία των οποίων συγκράτησε η πανδημία. Επιπλέον, το περασμένο φθινόπωρο η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ανανέωσε τη συσκευασία της Carlsberg, ενώ κυκλοφόρησε και τη νέα Guiness IPA. Επίσης δημιουργήθηκαν νέες συσκευασίες και για τον μηλίτη Somersby αλλά και για τη μπύρα Kronenbourg 1664 Blanc.
Στη διάρκεια του 2020 επένδυσε 3,5 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των εργοστασίων της καθώς και στην τεχνολογική αναβάθμιση των υποδομών και στον εκσυγρχρονισμό του εξοπλισμού της.
Εξετάζοντας την πορεία της στη διάρκεια του 2020, επηρεάστηκε από την διακοπή λειτουργίας του καναλιού της εστίασης και του περιορισμού των τουριστικών αφίξεων στην Ελλάδα. Οι ποσότητες πωλήσεών της μειώθηκαν κατά 9% στο σύνολό τους, ενώ οι ποσότητες που πούλησε στην Ελλάδα συρρικνώθηκαν κατά 26% ποσοστό ανάλογο με την πτώση που κατέγραψε η εγχώρια αγορά μπύρας την περασμένη χρονιά. Η επίπτωση της πανδημίας αποτυπώθηκε και στο τζίρο της με πτώση 31% από τα 158,5 εκατ. ευρώ του 2019, στα 109,3 εκατ. ευρώ του 2020.
Με Mythos και Fix ώθηση στις εξαγωγές
Αντιστροφη διαδρομή ακολούθησαν οι εξαγωγές της, οι οποίες αύξησαν το μερίδιό τους επί του συνόλου των πωλήσεων σε ποσοστό 9,5% με τα ελληνικά σήματα Mythos και Fix Hellas να συμβάλλουν σημαντικά στην εξαγωγική δυναμική της.