BACK TO
TOP
Food insider

Η 3άλφα βάζει το όνομα παραγωγού στα όσπρια και δεσμεύεται να απορροφά με κριτήρια ποιότητας

Στην αναγραφή των Ελλήνων παραγωγών οσπρίων με τους οποίους συνεργάζεται πάνω στη νέα συσκευασία που δημιούργησε προχώρησε η 3 άλφα. Όπως ανέφερε σχετικά με το μοντέλο συνεργασίας που εφαρμόζεται με τους Έλληνες παραγωγούς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Άγης Καραγεωργίου, οι νέες συσκευασίες «διαχωρίζονται σε εκείνες που έχουν μία χρυσή ταινία επάνω και προέρχονται από την ελληνική παραγωγή, στις οποίες αναγράφεται το όνομα του εκάστοτε παραγωγού.

KAR_7481TRIA_ALFA_OKT_21_

Γιώργος Λαμπίρης

268
2

Αντίστοιχα οι νέες συσκευασίες με τη μπλε ταινία που αφορούν στα όσπρια που εισάγονται. Δυστυχώς ποσότητες δεν υπάρχουν για να καλύψουμε τις συνολικές ανάγκες της αγοράς. Ωστόσο ως 3άλφα κινούμαστε αρκετά σε αυτό το κομμάτι, καθώς θα ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τη σχέση μας με την παραγωγή, καθότι θέλουμε να γυρίσουν στα χωράφια τους οι παραγωγοί και να καλλιεργήσουν όσπρια». Για τις νέες αυτές συσκευασίες η επιχείρηση αγόρασε νέα συσκευαστική μηχανή, δαπανώντας 1 εκατ. ευρώ με προοπτική να προσθέσει μία ακόμα αντίστοιχη μηχανή στο δυναμικό της, προσδοκώντας αύξηση των πωλήσεων όχι μόνο μέσω των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, όπου κατέχει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς, αλλά κυρίως μέσα από την ενίσχυση πωλήσεων των προϊόντων της στο εξωτερικό.

 «Θα ήταν θεμιτό να είναι περισσότερα τα ελληνικά όσπρια καθώς και μεγαλύτερο το ποσοστό των ποιοτικών οσπρίων στην Ελλάδα, ωστόσο δεν αρκούν μόνο οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες είτε από πλευράς μας, είτε από πλευράς του ανταγωνισμού. Πρέπει οι παραγωγοί να ξαναγυρίσουν στα χωράφια και γι’ αυτό αποτελεί προϋπόθεση να δοθούν και άλλα κίνητρα. Ωστόσο αυτό κάτι τέτοιο αποτελεί μέρος μίας αλυσίδας ενεργειών», συμπλήρωσε ο κύριος Καραγεωργίου.

 Οι συσκευασίες με τη χρυσή ταινία αναγράφουν το τοπωνύμιο και το όνομα του παραγωγού, ενώ όπως ανέφερε ο επικεφαλής της εταιρείας, «βρισκόμαστε σε συζητήσεις με παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου να πειστούν και οι ίδιο ότι θα πρέπει να καλλιεργήσουν όσπρια. Εμείς δεσμευόμαστε ότι εάν αυτοί οι καρποί πληρούν τις προϋποθέσεις που έχουμε θέσει ως εταιρεία, θα τους απορροφήσουμε στο σύνολό τους με στόχο να τους διαθέσουμε στην αγορά».

 Αναφερόμενος στον τομέα των κινήτρων που παρέχονται από την εταιρεία προς τους Έλληνες αγρότες ο ίδιος σημείωσε ότι εκτός από την πλήρη απορρόφηση των ποσοτήτων, άμεση θα είναι και η πληρωμή της σοδειάς μετά την παραλαβή.

 

Δεν περνάει τις αυξήσεις τιμών στην αγορά

 Όπως σημείωσαν τα στελέχη της 3 άλφα, προς το παρόν οι αυξήσεις τιμών που προέρχονται από τις πρώτες ύλες δεν έχουν περάσει στην αγορά. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ψιλή φακή εσοδείας του 2021 εμφανίζει αυξημένη τιμή έως και κατά 80%. «Πρόκειται για ένα προϊόν commodity. Αντιλαμβάνεστε ότι μία αγορά που κινείται σε τόσο υψηλά επίπεδα τιμών, μπορεί να καθορίσει ακόμα και τα αποτελέσματα της χρονιάς που διανύουμε», διευκρίνισε σχετικά ο κύριος Καραγεωργίου. Η εταιρεία για να αντιμετωπίσει την έκρηξη τιμών αφενός κινήθηκε έγκαιρα, αγοράζοντας ποσότητες, δημιουργώντας αποθέματα για να είναι κατάλληλα προετοιμασμένη για τις παρούσες συνθήκες.

 

Νέοι κωδικοί έτοιμων προς κατανάλωση προϊόντων

 Επιδίωξή της είναι να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση προϊόντων (Ready to Eat), στην οποία εισήλθε πρόσφατα με τη σειρά «Έτοιμα Φυσικά», η οποία περιλαμβάνει φασόλια κόκκινα, μαυρομάτικα, ρεβίθια και φακές ψιλές. Οι συγκεκριμένοι κωδικοί είναι μαγειρεμένοι στον ατμό και τα όσπρια συσκευασμένα χωρίς νερό, έτοιμα προς κατανάλωση. Την ίδια στιγμή η 3άλφα εξετάζει την εισαγωγή και άλλων κωδικών έτοιμων γευμάτων. Σε αυτό το πλαίσιο διερευνά κωδικούς που θα μπορούσαν να έχουν ως βασικό συστατικό το ρύζι.

 

Ανοδικά κατά 18% ο τζίρος του 2020

 Σε επίπεδο οικονομικών επιδόσεων η 3 άλφα κατέγραψε σημαντική αύξηση του τζίρου της το 2020 κατά 18%, δεδομένου ότι ευνοήθηκε σημαντικά από την έντονη ζήτηση που κατέγραψαν προϊόντα όπως τα όσπρια και το ρύζι, τα οποία λόγω του σημαντικού χρόνου ζωής και της δυνατότητας αποθήκευσης που προσφέρουν, ήταν εκείνα που προτίμησαν να στοκάρουν στα ντουλάπια τους οι Έλληνες καταναλωτές.

 Συγκρίνοντας τις οικονομικές επιδόσεις της 3 άλφα κατά το 2021 σε σχέση με το 2020, αναμένεται ότι θα είναι ελαφρώς μειωμένες κατά περίπου -8%, ανοδικές ωστόσο σε σύγκριση με το 2019. Να σημειωθεί πάντως ότι το 2020 δεν αποτελεί μία χρονιά που μπορεί να αποτελέσει βάση σύγκρισης με τη φετινή, δεδομένου ότι η υπέρμετρη κατανάλωση που παρουσιάστηκε λόγω της πανδημίας πέρυσι, αποτελεί μία έκτακτη συνθήκη που έρχεται σε αντίθεση με τη φυσιολογική λειτουργία της αγοράς.

 Στον τομέα των εξαγωγών η 3 άλφα έχει διορίσει εταιρεία – σύμβουλο προκειμένου να διευρύνει την παρουσία της σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία, δεδομένου ότι αυτή τη στιγμή το εξαγωγικό ποσοστό της ανέρχεται στο 7% του τζίρου της και παρουσιάζει σημαντική προοπτική ανάπτυξης.

 

Η 3άλφα σε αριθμούς

Κύκλος εργασιών

2020: 27,97 εκατ. ευρώ

2019: 23,69 εκατ. ευρώ

EBITDA

2020: 3,68 εκατ. ευρώ

2019: 1,68 εκατ. ευρώ

Εξαγωγές: 7% του τζίρου

Εργαζόμενοι: 110 άτομα

 Φωτογραφίες: Γεωργία Καραμαλή

Σχόλια (2)
Προσθήκη σχολίου

12-06-2023 01:47ontoneNog

28 Poole, DC, Kindig, CA, Fenton, G, Ferguson, L, Rush, BR and Erickson, HH 2000 <a href=https://propec.homes>cheapest propecia</a>

Απάντηση

21-03-2023 08:53Meepeable

Beginner Dianabol Cycle Example 12 weeks total cycle time Weeks 1 12 Testosterone Enanthate at 300 500mg week Weeks 1 6 Dianabol at 25mg day <a href=http://lasix.beauty>how does lasix work</a>

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία