Δηλαδή ο πήχης της σύγκρισης με το 2020 βρίσκεται εξαιρετικά χαμηλά, ωστόσο είναι σαφές ότι οι πωλήσεις καυσίμων κίνησης για τη φετινή χρονιά κινούνται σε θετικό έδαφος, αν και ακόμη υπολείπονται έναντι του 2019.
Δηλαδή η αύξηση έφτασε το 8,65%. Στα επιμέρους καύσιμα, η αύξηση στις βενζίνες έφτασε το 5% (303.442 μετρικοί τόνοι έναντι 289.034 μετρικοί τόνοι πέρυσι) ενώ στο ντίζελ κίνησης στο 12,4% (319.182 μετρικοί τόνοι έναντι 283.997 μετρικοί τόνοι πέρυσι).
Σε ορίζοντα 7μήνου η αύξηση στις πωλήσεις καυσίμων κίνησης ήταν της τάξης του 2,7% από τα 3.084.113 μετρικούς τόνους πέρυσι στα 3.169.698 μετρικούς τόνους φέτος.
Οι βενζίνες κινούνται με θετικό πρόσημο 1% (από τους 1.446.486 μετρικούς τόνους το 2020 σε 1.460.368 μετρικούς τόνους φέτος) ενώ το ντίζελ κίνησης βρίσκεται στο 4,3% (από 1.638.627 μετρικούς τόνους πέρυσι σε 1.709.330 μετρικούς τόνους φέτος).
Η αγορά των καυσίμων τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα καθώς οι όγκοι των πωλήσεων βαίνουν συρρικνούμενοι, όχι μόνο εξαιτίας της κρίσης και πιο πρόσφατα της πανδημίας αλλά και εξαιτίας της αύξησης των υβριδικών – ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και των οχημάτων που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LPG.
Ταυτόχρονα, έχει συντελεστεί και μια δομική αλλαγή στα καύσιμα κίνησης, καθώς το μεγαλύτερο μερίδιο έχει πλέον το ντίζελ κίνησης, έναντι των βενζινών που έχουν υποχωρήσει στη δεύτερη θέση.
Πηγή: Capital.gr