BACK TO
TOP
Business

Μπουτίκ τυριών λανσάρει ή Ίναχος

Στη δημιουργία του δικού της δικτύου λιανικής μέσα από το μοντέλο του franchising επενδύει η εταιρεία γαλακτοκομικών Ίναχος χτίζοντας σταδιακά μια αλυσίδα καταστημάτων με ξεχωριστή ταυτότητα στα πρότυπα των μικρών «γαστρονομικών μπουτίκ» του εξωτερικού.

Μπουτίκ τυριών λανσάρει ή Ίναχος

5
0

Το σχέδιο της πολλάκις βραβευμένης για τα ποιοτικά προϊόντα της επιχείρησης ξεκίνησε να υλοποιείται πριν από μια τριετία περίπου, παράλληλα με την είσοδό της στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος. «Σταθμοί» του η Λαμία (πρωτεύουσα του νομού Φθιώτιδας όπου βρίσκεται η έδρα της Ίναχος και το μεγαλύτερο μέρος της ζώνης γάλακτος), η Εύβοια (όπου επίσης έχει διανομή αλλά και συνεργασία με πολλούς κτηνοτρόφους) και, βεβαίως, ο νομός Αττικής στην μεγάλη αγορά της οποίας κατάφερε να διεισδύσει με επιτυχία.

Μετά το πιλοτικό αλλά εν τέλει άκρως επιτυχημένο ξεκίνημα, το δίκτυο της Ίναχος επεκτάθηκε με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να αριθμεί επτά καταστήματα (τελευταίες «προσθήκες»  στην Κηφισιά και στην «καρδιά» της Αθήνας, στην οδό Πανόρμου) στα οποία θα προστεθούν σύντομα άλλα δύο, ένα στη Γλυφάδα κι ένα ακόμα στον Μαραθώνα. Η προσπάθεια, όμως, δεν πρόκειται σταματήσει εδώ, καθώς η εταιρεία αναζητά ήδη συνεργάτες για το άνοιγμα νέων καταστημάτων μέσω του μοντέλου της παραχώρησης δικαιωμάτων δικαιοχρησίας (franchising).

Τα σημεία πώλησης λειτουργούν ουσιαστικά σαν πρατήρια της παραγωγικής μονάδας που βρίσκεται στη Γραμμένη Φθιώτιδας. Τη μερίδα του λέοντος στα ράφια τους έχουν, φυσικά, τα δύο βασικά brands της Ίναχος, το «Ερίφι» και η «Ρούμελη» (γάλα και τυροκομικά τα οποία έχουν διακριθεί πολλές φορές σε διαγωνισμούς, μεταξύ άλλων του περιοδικού «Γαστρονόμος»). Παράλληλα, όμως τα καταστήματα λειτουργούν και σαν μικρές «εστίες γκουρμέ γεύσεων» με πλήθος άλλων ποιοτικών προϊόντων είτε της ίδιας της εταιρείας (π.χ. χορτόπιτες και σπιτικές μπουγάτσες) είτε από επιλεγμένες επιχειρήσεις και παραγωγούς της περιφέρειας, όπως π.χ. αλλαντικά και διάφορα γλυκίσματα (χαλβάς).

Μιλώντας στην Αgrenda, ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου, τέταρτης γενιάς τυροκόμος και ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από την Ίναχος, εμφανίζεται ικανοποιημένος από την επιτυχία του εγχειρήματος και εξηγεί ότι το δίκτυο λειτουργεί ως όχημα για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του σήματος «Ίναχος». Διόλου ευκαταφρόνητα, όμως, είναι και τα οικονομικά οφέλη αφού επιτρέπει στην εταιρεία να αποφεύγει τις «κακοτοπιές» (βλέπε καθυστερήσεις πληρωμών) που ελλοχεύουν στη συνεργασία με τα σούπερ-μάρκετ κατά την παρούσα συγκυρία.

«Τέσσερις εποχές» για όλα τα γούστα
Πέρα από τα καινούργια καταστήματα, βεβαίως, η Ίναχος συνεχίζει να κάνει αυτό που ξέρει πολύ καλά, δηλαδή να δημιουργεί νέα καινοτόμα και άκρως ενδιαφέροντα προϊόντα και να διευρύνει τη γκάμα της. Χαρακτηριστική περίπτωση τα τυράκια «Τέσσερις Εποχές», από μείγμα αιγοπρόβειου και αγελαδινού γάλακτος, με επικάλυψη από βότανα και μπαχαρικά, «ντυμένα» ανάλογα με την εποχή (π.χ. η «Άνοιξη έχει επικάλυψη από διάφορα είδη πιπεριάς, το «Καλοκαίρι» από γλυκιά πάπρικα, το «Φθινόπωρο» από θυμάρι και αποξηραμένα βότανα και ο «Χειμώνας» από βασιλικό και ορεινά αρωματικά). Άλλα προϊόντα τα οποία μπορεί κανείς να βρει στα καταστήματα της επιχείρησης είναι το μελίτυρο, η κατσικίσια, σκληρή Σέλανη με το πιπέρι, τα αλοιφώδη τσαλαφούτι και γαλοτύρι, οι γραβιέρες, η φέτα (παράγεται με τον παραδοσιακό τρόπο και ωριμάζει σε δρύινα βαρέλια), γραβιέρες, το ρυζόγαλο, το γίδινο ξινόγαλα και φυσικά τα βούτυρα και τα γάλατα. Η Ίναχος εξασφαλίζει την πρώτη ύλη της από 150 συνεργαζόμενους παραγωγούς στους νομούς Φθιώτιδας και Λαμίας και διαχειρίζεται σε ετήσια βάση περί τα 2 εκατ. κιλά γάλακτος. Το 2012 ο κύκλος εργασιών συνέχισε την ανοδική πορεία του αγγίζοντας τα 3,5 εκατ. ευρώ.



Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία