BACK TO
TOP
Special Reports

Μαθήµατα Ζυθογνωσίας στο Beer Alley

Πριν από δύο χρόνια περίπου το Beer Alley έκανε την εμφάνισή του στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ο στόχος του από την αρχή ξεκάθαρος: Να σπάσει το απλουστευτικό τρίπτυχο «ξανθιά, μαύρη, κόκκινη» και να δείξει ότι η μπύρα είναι κάτι πολύ πιο μεγάλο…

KAR_5373

Μαρίνα Σκοπελίτου

289
0

Με τα δεδοµένα στην υπόθεση µπύρα αλλάζουν συνεχώς και µε µεγάλη ταχύτητα, σε µία γειτονιά της Νέας Φιλαδέλφειας δύο νέοι άνθρωποι έφτιαξαν ένα χώρο που προσπαθεί να ακολουθεί συνεχώς τις εξελίξεις. «Πάντα µου άρεσε η µπύρα. Ήµουν αυτό που λέµε κοινωνικός πότης. Έτσι αν και ξεκίνησα από αλλού, συγκεκριµένα ήµουν αθλητικογράφος, αποφάσισα να κάνω κάτι δικό µου. Πίστευα λοιπόν ότι στην περιοχή έλειπε ένα µαγαζί που να εξειδικεύεται στην µπύρα, να το ψάχνει παραπάνω και να ασχολείται µε τη µικροζυθοποιία. Και κάπως έτσι ανοίξαµε. Το µαγαζί προχωράει και πιστεύουµε ότι αρέσει και στον κόσµο», εξηγεί στο Β&Β ο κ. Γρηγοράκης. Ο ίδιος το έψαξε και το ψάχνει πολύ. Απόδειξη αυτού, το γεγονός ότι τα έχει πιει όλα τα άδεια µπουκάλια που διακοσµούν τις βιβλιοθήκες περιµετρικά του Beer Alley, όπως αποκαλύπτει η Κατερίνα Γρηγοράκη.

Στην κάβα του Beer Alley θα βρει κανείς επιλογές σπάνιες και «δύσκολες». Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί και στις προσπάθειες της ελληνικής µικροζυθοποιίας, την οποία οι ιδιοκτήτες θέλουν να βοηθήσουν όσο µπορούν. «Έχουµε έξι βασικά βαρέλια και ένα βαρέλι guest κάθε βδοµάδα, αναλόγως µε το τι παίζει στην αγορά. Μία γεύση διαφορετική από αυτές που έχουµε µόνιµα στον κατάλογό µας. Στις φιάλες είµαστε στις 50-55 ετικέτες.


Στα σχέδιά µας είναι σε περίπου έναν µήνα να αλλάξουµε κατάλογο µε στόχο να αυξήσουµε τα βαρέλια µας, γιατί, κακά τα ψέµατα, ο πελάτης προτιµά το βαρέλι. Το προϊόν είναι πιο φρέσκο και µπορείς να επιλέξεις την ποσότητα που θέλεις. Θα έχουµε λοιπόν επτά βαρέλια συν το guest και εν καιρώ δέκα, ακολουθώντας τη νοοτροπία µίας pub», δηλώνει ο κ. Γρηγοράκης.


Πρωταγωνίστρια στον κατάλογο του Beer Alley, όπως αναφέρθηκε, είναι και η ελληνική µικροζυθοποιία. «Έτυχε µε το άνοιγµα του µαγαζιού µας να συµβεί έκρηξη στην ελληνική αγορά. Για να καταλάβετε, στον κατάλογό µας έχουµε τουλάχιστον έξι εταιρείες που όταν ανοίξαµε δεν υπήρχαν. Για παράδειγµα ο Flaros, που έχει µπει ως βασικό βαρέλι, βγήκε τρεις µήνες µετά το άνοιγµα και πλέον θεωρείται must για όσους ψάχνονται µε τις ελληνικές µικροζυθοποιίες», εξηγεί ο ιδιοκτήτης. Με µια µατιά στον κατάλογο του Beer Alley ξεχωρίζουν η Menace των Satyr Brews, η Jasmine των Strange Brew, η Red Ale της Karma, η Smoked Amber Ale της Voreia, η Dark Ale της Delphi αλλά και το guest βαρέλι της Pale Ale Αστερόεσσα από Αναστασίου.

FOOD PAIRING

O Δημήτρης Γρηγοράκης, ιδιοκτήτης του Beer Alley, παντρεύει το «φαγητό του δρόμου» με την μπύρα

 

Η  ίδια διάθεση αλλαγής και εξέλιξης επικρατεί και στην κουζίνα του Beer Alley. «Δεν αλλάζουμε μόνο για να μη βαριόμαστε εμείς και ο κόσμος, αλλά επειδή δεν σταματάνε να βγαίνουν καινούργια πράγματα. Δεν μπορώ να φέρω δέκα νέες μπύρες και να μην έχω στον κατάλογο τίποτα να τις συνδυάσω», εξηγεί ο κ. Γρηγοράκης. Αυτή τη στιγμή οι επιλογές στο Beer Alley τείνουν προς την αγγλο-αμερικανική νοοτροπία και την τάση του street food ενώ οι μερίδες μπορούν να ικανοποιήσουν και τα πιο... γερά πιρούνια. Παράλληλα, τα παιδιά ετοιμάζουν έναν πλούσιο κατάλογο με IPA και έναν αντίστοιχο με burger, καθώς θεωρούν ότι το πάντρεμα αυτών των δύο είναι εξαιρετικό. Άλλωστε, στα best seller του μαγαζιού βρίσκουμε το Burger Alley με μπιφτέκι rib eye και καραμελωμένα κρεμμύδια και το Chicken Burger με φιλέτο κοτόπουλο, σως μουστάρδας και onion rings, όλα σερβιρισμένα με φρεσκοκομμένες πατάτες.


Φωτογραφίες: Γεωργία Καραμαλή

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία