BACK TO
TOP
Σπάνιες Μελέτες

Οι καταναλωτικές συνήθειες του 2019 και το προφίλ του online αγοραστή

Τις κορυφαίες τάσεις του αμερικανικού λιανεμπορίου για το 2019, με βάση την καταναλωτική συμπεριφορά ανέδειξε η ομώνυμη έρευνα που εκπόνησε η Hartman Group, που συνέλεξε ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα 1.786 Αμερικανών, ηλικίας άνω των 18.

super-market

20
0

Τα ευρήματα της έρευνας

  • Τα μέλη των αμερικανικών νοικοκυριών μοιράζονται το πρωινό γεύμα μόλις δύο φορές την εβδομάδα και το μεσημεριανό μόλις μιάμιση φορά εβδομαδιαία, σε αντίθεση με το βραδινό, όπου το καταναλώνουν γύρω από το ίδιο τραπέζι, περίπου 3,6 φορές την εβδομάδα.
  • Το 1/3 των νοικοκυριών αριθμεί τουλάχιστον ένα μέλος που ακολουθεί εθελοντικά ιδιαίτερη διατροφή, όπως είναι η χορτοφαγική, με το καλάθι των αγορών να επηρεάζεται πλέον περισσότερο από ζητήματα θρησκείας, ηθικής και κουλτούρας.
  • Οι baby boomers και οι μεγαλύτερες γενιές ενδιαφέρονται περισσότερο για τη χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, λιπαρά και υδατάνθρακες και την υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Από την άλλη, οι millennials και η Gen Z αναζητούν φυσικά, πιστοποιημένα και free-from προϊόντα.
  • Σε αντίθεση με άλλους παράγοντες, η συχνότητα με την οποία ψωνίζουν οι Αμερικανοί καταναλωτές δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα. Σε ό,τι αφορά την επιλογή των καταστημάτων, ο μέσος καταναλωτής ψωνίζει από 4,4 αλυσίδες, κάτι που επίσης δεν έχει υποστεί σημαντική μεταβολή.•   Ένας στους 10 καταναλωτές έχει παραγγείλει τουλάχιστον μία φορά ηλεκτρονικά ένα έτοιμο γεύμα από super market, με τους άνδρες να καταγράφουν υψηλότερο ποσοστό (12%) έναντι των γυναικών (8%).
  • Το 33% των Αμερικανών κάνουν τις αγορές τους αποκλειστικά από ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό του 2018 έφτανε το 28%. Ο online αγοραστής είναι πιθανότερο να είναι άνδρας, να ανήκει στη Gen Z ή τους millennials, να είναι γονέας με πανεπιστημιακή μόρφωση και το ετήσιο εισόδημά του διαμορφώνεται περίπου στις 100.000 δολάρια.
  • Ενώ οι γυναίκες εξακολουθούν να εμπλέκονται περισσότερο με το καλάθι των αγορών, το 53% των ανδρών ισχυρίζονται ότι αποτελούν τον κύριο αγοραστή του νοικοκυριού.
  • Το 58% των baby boomers και των μεγαλύτερων σε ηλικία καταναλωτών επιλέγει μεγάλες αλυσίδες super market για την αγορά τροφίμων, συνήθεια που αντιστοιχεί στο 43% της Gen X και των νεότερων καταναλωτών. Οι νεότερες γενιές προτιμούν τα μικρότερα καταστήματα και τις online αγορές.
  • Οι millennials και η Gen Z επιλέγουν προϊόντα με βάση την καλά ενημερωμένη ετικέτα της διατροφικής αξίας. Είναι οπαδοί των private label, εκτιμούν την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και πληρώνουν μέσω smartphone.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία