Μιας και είπαµε ροδάκινα. Οι κονσερβοποιοί φώναζαν τις προάλλες για τα «απαράδεκτα» πράσινα και τώρα για τα «µαύρα», επειδή ψάχνουν και δεν βρίσκουν προϊόν στα µέτρα τους. Τώρα, ζητούν να παρέµβει η πολιτεία. Όταν όµως φωνάζουν οι παραγωγοί, ουδείς ασχολείται.
Εκεί στην Νιρβάνας, οι φιέστες προβολής του... βαρυσήµαντου έργου του οργανισµού είναι προϋπολογισµένες. Ήδη, για την συµµετοχή στην 83η ∆ΕΘ, το ∆Σ αποφάσισε κατά πλειοψηφία ένα 20χιλιαρο για ότι απαιτηθεί για µια εκδήλωση για το ελαιόλαδο. Την ίδια ώρα, εγκρίθηκε λέει και το ετήσιο πρόγραµµα επικοινωνιακής προβολής ύψους 116.300 ευρώ. Σε αυτό περιλαµβάνονται τα ενηµερωτικά φυλλάδια των διαφόρων δραστηριοτήτων του Οργανισµού, αφίσες, banners, προγράµµατα και προσκλήσεις των εκδηλώσεων, η τριµηνιαία έκδοση και το εταιρικό έντυπο, οι χορηγίες και οι καταχωρήσεις στα ΜΜΕ (5.000 ευρώ).
Ξανά µία από τα ίδια απαντά η Παπανάτσιου σε βουλευτές που ρωτούν τι θα γίνει µε τον ΕΦΚ στο κρασί, και αν θα καταργηθεί, τουτέστιν αυτό θα επιτευχθεί µόνο αν το επιτρέψουν οι δηµοσιονοµικές συνθήκες. Απ’ την άλλη, σου λέει τσιµπάει σιγά-σιγά το µέτρο, που Σηµειωτέον έχει γονατίσει τον κλάδο, αφού το 2017...µπήκαν 27,4 στα δηµόσια ταµεία, από εισπράξεις του ΕΦΚ, έναντι 23,6 εκατ. ευρώ.
Από ένα χιλιάρικο ως ένα πεντοχίλιαρο θα είναι το πρόστιµο σε περίπτωση διαπίστωσης διαφήµισης καταλύµατος µε χρήση του όρου «αγροτουριστικό» ή «αγροτουρισµός», χωρίς να έχει προηγουµένως χορηγηθεί το ειδικό σήµα, λέει η σχετική υπουργική απόφαση το θέµα είναι αν θα γίνονται απαιτητά κι αν οι παραβάτες θα αφαιρούν την πινακίδα!
Ο γύλος