Εμπνευσμένη μάλλον από τον κόσμο της αυτοκίνησης, η Manitou ενσωμάτωσε στους φορτωτές της το σύστημα start-stop για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Την στιγμή που ο φορτωτής δεν έχει φορτίο και ο χειριστής βγαίνει από την καμπίνα, ο κινητήρας σβήνει αυτόματα.
Οραμά της όμως είναι αυτά τα μηχανήματα να είναι τόσο οικονομικά όσο και οικολογικά, αφού η ίδια αναπτύσσει μια λύση ώστε όλα τα φθαρμένα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται κατά τη κατασκευή των μηχανημάτων να είναι ανακυκλώσιμα. Για την επίτευξη αυτού του στόχου η Manitou έλαβε το δεύτερο βραβείο.
Όπως εξηγεί ο υπεύθυνος παραγωγής της Manitou, Arnaud Sochas, ο χρόνος που το μηχάνημα μπορεί να μείνει αδρανές ρυθμίζεται και κυμαίνεται από ένα έως 30 λεπτά. «Ένα μηχάνημα που χρησιμοποιείται 1000 ώρες τον χρόνο για 36 μήνες συνολικά, μπορεί να εξασφαλίσει εξοικονόμηση έως και 4500 ευρώ στον ιδιοκτήτη του με τη βοήθεια της λειτουργίας Eco Function.
Νέο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στη Γαλλία
Παράλληλα η Manitou, μαζί με ό,τι περιλαμβάνει το όνομα αυτό (Gehl και Mustang), παρουσίασε πρόσφατα το νέο της κέντρο δοκιμών, έρευνας και ανάπτυξης στο Ancenis της Γαλλίας.
Σύμφωνα με την εταιρεία, σκοπός της κατασκευής αυτού του κτιρίου είναι η έρευνα και η εκτεταμένη μελέτη επάνω στη βελτίωση της αντοχής των υλικών από τα οποία αποτελείται κάθε μηχάνημα.
Η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2018 και αποτελεί επένδυση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ.
Το προσωπικό των 16 υπαλλήλων που εργάζονται εκεί έχουν μόνο έναν στόχο: να οδηγούν και να τεστάρουν την αντοχή του μηχανήματος και των επί μέρους εξαρτημάτων ώστε να καταφέρουν ύστερα να κάνουν κάθε εξάρτημα όσο πιο ανθεκτικό γίνεται.
Ο διευθυντής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης του Manitou Group ανέφερε: «Με την αυτοματοποίηση των φάσεων δοκιμών, είμαστε σε θέση να αυξήσουμε την αξιοπιστία την οποία θα εισπράττουν οι πελάτες από τα μηχανήματα».