Η λέξη που έρχεται πρώτη στο μυαλό οδηγώντας το Polaris Sportsman 570 EPS EU είναι «ομαλότητα», γιατί αυτό εισπράττει ο οδηγός από την γενικότερη αίσθηση του σπιρτόζικου ATV της Polaris.
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 567 κυβικών και των 44 ίππων σε συνδυασμό με την πολύ καλή απόσβεση των κραδασμών είναι χαρακτηριστικά που δίνουν αυτοπεποίθηση στον οδηγό του Polaris. Τα παραπάνω στοιχεία μπορούν να γίνουν κάλλιστα οι λόγοι που απαντούν στο γιατί το συγκεκριμένο μοντέλο έχει κατά στεί μια από τις πιο δημοφιλείς προτάσεις στη κατηγορία.
Πολύ καλά γκριπ και πλήρως εργονομικά τα πλήκτρα στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.
Στον προαιρετικά διαθέσιμο εξοπλισμό η Polaris δελεάζει με το EPS, το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης που επεμβαίνει στο τιμόνι, για ομαλότερο, ευκολότερο και ακριβέστερο χειρισμό σε ανηφόρες και κατηφόρες.
Επίσης, το σύστημα πέδησης του κινητήρα (EBS) με το οποίο είναι εφοδιασμένο το Sportsman 570 κάνει αρκετά καλή δουλειά σε κατηφορικούς δρόμους, ακόμη και όταν τυχαίνει να ρυμουλκεί μια μικρή καρότσα.
Το όχημα ρίχνει στροφές και ταχύτητα μέσω του κινητήρα εξασφαλίζοντας καλό έλεγχο του οχήματος και ομαλή λειτουργία. Ωστόσο το Polaris αναμετρήθηκε και με το ανταγωνιστικό ATV της Suzuki (δοκιμή profi), καθώς το τελευταίο διαθέτει έναν ανεξάρτητο πίσω άξονα που προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης. Συνολικά, το Polaris κρατά τη πρωτιά, τουλάχιστον σε ό,τι έχει να κάνει με την άνεση και την δυναμική οδήγηση.
22-02-2019 13:41ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΣ ΚΑΛΑΚΏΝΗΣ
ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΎΜΕ ΜΕ ΓΟΥΡΟΥΝΑ ΣΤΟ ΚΤΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙΝΤΗΝ ΒΡΗΣΚΩ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ!!!!! ΟΜΩΣ 1)ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΚΥΒΙΚΑ ΓΙΑ ΜΗ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΡΑΒΉΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΕΪΛΡ. 2) ΣΊΓΟΥΡΑ 2ΘΕΣΙΟ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ Ή ΕΝΑΝ ΕΡΓΑΤΗ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ ΧΡΗΑΖΕΤΑΙ. 3) ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΥΝΔΙΝΟΣ ΝΑ ΜΕΊΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΙΣΘΗΤΉΡΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ENA BOBCAT ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ...
Απάντηση