Ο κινητήρας FPT Industrial στο κόνσεπτ της Case παρέχει 230 ίππους μέγιστη ισχύς, όπως ο αντίστοιχος ντίζελ, ωστόσο με το μεθάνιο παρατηρείται 50% μείωση στα επίπεδα θορύβου. Δεν είναι απλά πιο ήσυχος, αλλά παράγει και 95% λιγότερο διοξείδιο όταν τρέχει με βιομεθάνιο και συνολικότερα 80% λιγότερους ρύπους.
Το καύσιμο αποθηκεύεται μέσα σε ρεζερβουάρ στο πίσω μέρος και στα πλαϊνά του μηχανήματος και η Case λέει πως το κόνσεπτ μπορεί να πραγματοποιήσει τις ίδιες εργασίες όπως ένας στάνταρ ντιζελοκίνητος φορτωτής.
Αυτό που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά στο μηχάνημα φυσικά είναι ο σχεδιασμός του, καθώς προσφέρει ορατότητα 360 μοιρών, μία υψηλής ορατότητας ηλιοροφή και μία- πρώτη στον κλάδο- συρόμενη πόρτα. Με κομψά σχεδιασμένους βραχίονες φόρτωσης, φτερά, καμπίνα, πίσω πτερύγια, κάλυμμα κινητήρα και αντίβαρο, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει δυναμικές εισόδους αέρα στο καπό του κινητήρα. Στο εσωτερικό της καμπίνας, το κάθισμα επεκτείνεται αυτόματα και περιστρέφεται για να διευκολύνει την είσοδο στο άνοιγμα της πόρτας, επιστρέφοντας στη θέση εργασίας όταν ο χειριστής καθίσει.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση της βιομετρικής τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου για την πρόσβαση και το ξεκίνημα του φορτωτή. Ένας αισθητήρας σάρωσης προσώπου τοποθετημένος στην πόρτα σαρώνει το πρόσωπο του χειριστή, κατά την προσέγγιση, για να ενεργοποιήσει το άνοιγμα της πόρτας. Μόλις ο χειριστής βρεθεί στην καμπίνα, πραγματοποιείται μια δεύτερη σάρωση από την οθόνη χειρός για την τελική επιβεβαίωση και για να πάρει μπρος η ακολουθίας εκκίνησης.
Τα ελαστικά που τοποθετούνται στον τηλεσκοπικό φορτωτή αξίζει επίσης να εξεταστούν προσεκτικότερα. Η CNH Industrial και οι ομάδες σχεδιασμού της Michelin συνεργάζονται για να αναπτύξουν ένα όραμα για ένα μελλοντικό ελαστικό χωρίς αέρα και το οποίο διαθέτει ενσωματωμένο σύστημα ανάρτησης.
Το Tetra εξακολουθεί να είναι ένα κόνσεπτ, αλλά η Case αναφέρει ότι ήδη εργάζεται για την τελική μορφή που θα είναι βιώσιμη στην αγορά.