Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Καρότσι super-market προηγμένης τεχνολογίας από την Ford

Η επίσκεψη σε ένα σούπερ μάρκετ για κάποιους αποτελεί εβδομαδιαία ρουτίνα, ενώ για κάποιους άλλους ένας μικρός εφιάλτης, ειδικά αν πρόκειται για γονείς με τη συνοδεία των παιδιών τους, κι ακόμα ειδικότερα όταν τα τελευταία οδηγούν ανεξέλεγκτα ένα καροτσάκι του σούπερ μάρκετ με τους μεγάλους διαδρόμους να λειτουργούν στο μυαλό τους ως αγωνιστική πίστα. Εκεί ακριβώς είναι που τίθεται η υπομονή των γονιών σε αυστηρή δοκιμασία, ενώ ταυτόχρονα η ανησυχία «χτυπάει κόκκινο».

Self-Braking_Trolley03

162
0

Προκειμένου να απαλλάξει τους γονείς από το στρες τέτοιων καταστάσεων, η Ford επινόησε το “Self-Braking Trolley” αντλώντας έμπνευση από προηγμένες τεχνολογίες αυτοκινήτων της που βοηθούν τον οδηγό να αποφύγει τα ατυχήματα στο δρόμο.

Η τεχνολογία Pre-Collison Assist που διατίθεται στα περισσότερα μοντέλα Ford και είναι στάνταρ στα νέα Focus και Focus Active, χρησιμοποιεί μία εμπρόσθια κάμερα σε συνδυασμό με ραντάρ, προκειμένου να ανιχνεύει αυτοκίνητα, πεζούς και δικυκλιστές στο δρόμο ενεργοποιώντας αυτόματα τα φρένα, εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις.

Με τον ίδιο τρόπο, το πρωτοποριακό “Self-Braking Trolley” χρησιμοποιεί με τη σειρά του έναν αισθητήρα για να πετύχει ένα παρόμοιο αποτέλεσμα έχοντας την ικανότητα όχι μόνο να ανιχνεύει ανθρώπους και αντικείμενα, αλλά και να φρενάρει αυτόματα, εάν διαπιστώσει επικείμενη σύγκρουση.

Αν και σε πρωτότυπη προς το παρόν μορφή, το επαναστατικό “Self-Braking Trolley” αποτελεί μία εφεύρεση της σειράς Ford Interventions επιστρατεύοντας για την επίλυση θεμάτων της καθημερινότητας τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από τα αυτοκίνητα παραγωγής της Ford.

«Η τεχνολογία Pre-Collision Assist μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να αποφύγουν ατυχήματα ή να μετριάσει τις επιπλοκές μιας σύγκρουσης. Εφαρμόζοντας μία παρόμοια φιλοσοφία σε ένα καροτσάκι, αναδεικνύεται ποια τεχνολογία μπορεί να είναι πραγματικά χρήσιμη για τους οδηγούς», δήλωσε ο Anthony Ireson, director, Marketing Communications, Ford Ευρώπης.  

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία