Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της γαλακτοκομίας της Arla

Ένα νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης ανέπτυξε η Arla Foods, προκειμένου να προβλέπει τη μελλοντική παραγωγή γάλακτος των 1,5 δισεκατομμυρίων αγελάδων στις φάρμες με τις οποίες συνεργάζεται.

Dairy

102
0

Πρόκειται για μία πρόγνωση που μέχρι πρότινος χρειαζόταν μέρες για να διαμορφωθεί, καθώς έπρεπε να συνταχθεί από ανθρώπινο χέρι με τη χρήση αμέτρητων αρχείων Excel. Τώρα, χρειάζονται μόνο μερικές ώρες για να εκδοθεί η πρόγνωση, η οποία μάλιστα είναι και κατά 1,4% πιο ακριβής, αφού λαμβάνει υπ’ όψιν στοιχεία όπως οι εποχικές αλλαγές, οι κτηνοτρόφοι που αλλάζουν την παραγωγή τους σε νέου τύπου γάλατα, τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά των κτηνοτρόφων και η ημερήσια παραγωγή κάθε φάρμας.

«Μπορούμε πλέον να λαμβάνουμε  σημαντικές στρατηγικές αποφάσεις στη βάση περισσότερων δεδομένων»,  δήλωσε ο διευθυντής παγκόσμιου σχεδιασμού γάλακτος της Arla, Michael Bøgh Linde Vinthe, προσθέτοντας: «Τα δεδομένα έχουν γίνει πιο ακριβή, καθώς τώρα σχηματοποιούνται σε ένα αλεξίσφαιρο σύστημα, αντί να στηρίζονται στη μεμονωμένη γνώση.  Είναι απίθανο να βλέπουμε πώς αυτή η νέα τεχνολογία μπορεί  να βελτιστοποιήσει και να βελτιώσει μία, μέχρι τώρα, πολύ χρονοβόρα εργασία».

Σημειώνεται ότι η εταιρεία συλλέγει κάθε χρόνο περίπου 13 δισεκατομμύρια κιλά γάλακτος από περισσότερες από 10.000 φάρμες στη βόρεια Ευρώπη. Για να μεταμορφωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο σε πιο βιώσιμα γαλακτοκομικά προϊόντα, ο συνεταιρισμός δήλωσε ότι παρακολουθεί προσεκτικά τις αναδυόμενες τεχνολογίες που μπορούν να κάνουν την παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων πιο αποτελεσματική.

Το νέο εργαλείο πρόβλεψης πρόσληψης γάλακτος εφαρμόζεται σε όλες τις αγορές της Arla σε ολόκληρη την Ευρώπη, όπως η Δανία, η Γερμανία, η Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και οι Κάτω Χώρες.

«Όσο καλύτερα είμαστε στην πρόβλεψη της πρόσληψης γάλακτος, τόσο καλύτερα μπορούμε να σχεδιάσουμε και να βελτιστοποιήσουμε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας μας, η οποία βελτιώνει την κερδοφορία των ιδιοκτητών μας και οδηγεί στη βιωσιμότητα», δήλωσε ο Michael Bøgh Linde Vinther, παγκόσμιο σχεδιασμό γάλακτος.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία