Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Mε νέο λογισμικό και αναβαθμισμένους κινητήρες η Volvo Trucks εξοικονομεί καύσιμο

Η Volvo Trucks παρουσιάζει νέες λειτουργίες που βοηθούν τους οδηγούς να εξοικονομούν καύσιμο ακόμα και όταν το cruise control δεν είναι ενεργοποιημένο. Η παρουσίαση των αναβαθμισμένων κινητήρων D13 diesel για τις αγορές Euro 3, Euro 4, Euro 5 και EEV, σε συνδυασμό με το νέο λογισμικό, επιτρέπει εξοικονόμηση καυσίμου έως 3%.

2019-volvo-globetrotter-release-date-and-concept

59
0

Μέσω ενός συνδυασμού νέου software και αναβαθμίσεων hardware για αγορές Euro 3 έως 5, οι ανανεωμένοι κινητήρες D13 diesel της Volvo Trucks μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι 3% καύσιμο σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Η νέα λειτουργία ονομάζεται Volvo Torque Assist και στοχεύει στη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας πιο αποδοτική οδήγηση όταν το cruise control είναι απενεργοποιημένο σε δραστηριότητες μεγάλων αποστάσεων.

«Έχουμε διαπιστώσει ότι οι οδηγοί χρειάζονται βοήθεια όταν δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το cruise control.

Το I-Cruise, το ευφυές μας cruise control, παραμένει ο καλύτερος τρόπος για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου, αλλά μερικές φορές ενδέχεται η εφαρμογή του να είναι αδύνατη. Με τη νέα λειτουργία, μπορούμε να βοηθήσουμε τον οδηγό στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε τέτοιες περιπτώσεις» δήλωσε ο Peter Hardin, Διευθυντής Προϊόντος της Volvo Trucks.

Το σύστημα υποβοήθησης ροπής Volvo Torque Assist είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει πιο αποδοτική οδήγηση με αυτόματη προσαρμογή της ροπής και της επιτάχυνσης του φορτηγού σύμφωνα με τη μορφολογία του εδάφους, το φορτίο και τις αλλαγές ταχύτητας.

Η λειτουργία είναι ενεργή μόνο χωρίς χρήση του cruise control.

Μία ακόμα λειτουργία υποστήριξης διατηρεί την ποσότητα του σπρέι καυσίμου σταθερή μετά το πέρας της ‘πράσινης αυτονομίας’ του κινητήρα. Οι ελαφρώς μειωμένες επιδόσεις αντισταθμίζονται από τη βελτιωμένη κατανάλωση. Η χαρτογράφηση του πεντάλ έχει επαναρυθμιστεί.

Ένα λιγότερο ευαίσθητο πεντάλ δημιουργεί μία πιο ομαλή απόδοση ροπής, που διευκολύνει τον έλεγχο του φορτηγού. «Οδηγοί λιγότερο έμπειροι στην οικονομική οδήγηση επωφελούνται περισσότερο από όσους υιοθετούν ήδη αυτό το οδηγικό στυλ» εξηγεί ο Peter Hardin. «Το νέο λογισμικό είναι επίσης πιο αποτελεσματικό στα βαριά φορτία, στις πολλές μεταβολές κλίσεων ή στις μεγάλες διακυμάνσεις της ταχύτητας, ενώ οι οδηγοί που μεταφέρουν ελαφρύτερα φορτία με σταθερή ταχύτητα σε επίπεδους δρόμους, θα εξοικονομούν λιγότερο καύσιμο. Σε δοκιμές έχουμε δει παραδείγματα αυξημένων δυνατοτήτων οικονομίας πάνω από 3%.» 

Αναβάθμιση Hardware

Οι αναβαθμίσεις hardware για τις εκδόσεις Euro 6 Step D του κινητήρα D13, που κυκλοφόρησε νωρίτερα το 2019, χρησιμοποιούνται επίσης για να αυξήσουν τα πρότυπα των κινητήρων Euro 3 σε επίπεδα Euro 5. Η εσωτερική τριβή έχει μειωθεί με νέα χιτώνια κυλίνδρων και νέα ελατήρια λαδιού σχήματος V. Η απόδοση του turbo έχει βελτιωθεί και το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα αναβαθμίζεται σε μία νέα έκδοση με μεγαλύτερη χωρητικότητα. Γενικά, οι αναβαθμίσεις hardware εξοικονομούν καύσιμο περίπου 1%, ενώ οι δυνατότητες οικονομίας με το νέο software εξαρτώνται από την εμπειρία του οδηγού και τις συνθήκες λειτουργίας.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία