BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Αυξάνει τα διαστήματα σέρβις και φρεσκάρει σε εξοπλισμό τα Puma η Case

Η Case IH επεκτείνει τη χρήση της τεχνολογίας εκπομπών ρύπων Hi-eSCR2, τοποθετώντας την και στη Σειρά των τρακτέρ Puma 185-240 για να ανταποκριθεί στους κανονισμούς εκπομπών Stage V της Ευρώπης αλλά μαζί με αυτή την αναβάθμιση αυξάνονται και τα διαστήματα συντήρησης του τρακτέρ.

thumb_2

Βασίλης Σοφός

7
0

Τη νέα γενιά της τεχνολογίας εκπομπών ρύπων Hi-eSCR2 ενσωματώνει τώρα η Case στην Σειρά Puma, καλύπτοντας έτσι τους αυστηρούς ευρωπαϊκούς κανονισμούς ρύπων Stage V. Η τεχνολογία Hi-eSCR2 που αναπτύχθηκε από την FPT Industrial, αποτελεί αποτέλεσμα βελτίωσης του ήδη υπάρχοντος συστήματος Hi-eSCR που σχεδίασε η εταιρεία και ενσωματώνει στα τρακτέρ του ομίλου. Σύμφωνα με την Case, η επιλεκτική κατάλυση και όχι η ιδέα της εναλλακτικής ή συμπληρωματικής ανακυκλοφορίας των καυσαερίων αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας και ανάπτυξης για την FPT Industrial η οποία από την έναρξη ισχύος της νέας σειράς κανονισμών εξελίσσει την παραπάνω τεχνολογία.

Με αυτό το σύστημα, τα καυσαέρια περνούν από έναν καταλύτη οξείδωσης του πετρελαίου πριν έρθουν σε επαφή με τα πρόσθετα υγρά καυσίμου DEF/AdBlue. Στη συνέχεια αυτά υποβάλλονται σε μια διαδικασία εκλεκτικής κατάλυσης (σύστημα SCR), διερχόμενα από ένα κεραμικό υπόστρωμα και ακολουθούμενα από καταλύτη καθαρισμού. Η νέα γενιά της τεχνολογίας Hi-eSCR2 πέρα από τις μειωμένες εκπομπές ρύπων δίνει άμεσο όφελος και στον ιδιοκτήτη καθώς τα διαστήματα σέρβις αυξάνονται, μειώνοντας τα λειτουργικά κόστη.

Η εταιρεία λέει ότι η αλλαγή λαδιού κινητήρα πρέπει να γίνεται τώρα στις 750 ώρες (ή 18 μήνες), η αλλαγή λαδιού του κιβωτίου ταχυτήτων στις 1.500 ώρες. Το επόμενο στοιχείο που βελτίωσε η Case είναι η ισχύς των τρακτέρ κατά τις μεταφορικές εργασίες, στις εκδόσεις Multicontroller, ενώ σε όλα τα μοντέλα βελτίωσε το λογισμικό AFS Pro 700 απεικονίζοντας τώρα στην οθόνη ένα πιο εύκολο στη χρήση και με περιθώρια εξατομίκευσης μενού. Όπως και πριν, στη Σειρά υπάρχουν τέσσερα μοντέλα με τα Puma 185, 200 και 220 να έρχονται με προδιαγραφές Multicontroller και κιβώτιο PowerDrive ( πλήρες powershift) ή CVXDrive συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.

Το τέταρτο μοντέλο, το Puma 240 έρχεται στάνταρ με το κιβώτιο CVT (CVXDrive) της εταιρείας. Τέλος, για εκείνους που επιδιώκουν να αλλάζουν συνέχεια τις πιέσεις των ελαστικών ανάλογα με τις ανάγκες η Case λέει ότι προσφέρει ένα νέο σύστημα πίεσης υψηλής ισχύος. Αυτό επιτρέπει την αύξηση της πίεσης -35% πιο γρήγορα από ένα συμβατικό σύστημα πλήρωσης αέρα- όταν φεύγει κανείς από το χωράφι και πριν ξεκινήσει τη διαδρομή στο δρόμο, εξοικονομώντας χρόνο και προσπάθεια. Εκτός από τα μοντέλα Puma 185-240, που θα ενσωματώνουν αυτή τη τεχνολογία, το σύστημα γρήγορου φουσκώματος των ελαστικών θα είναι επίσης διαθέσιμο στα μοντέλα Optum 250 CVXDrive, 270 CVXDrive και 300 CVXDrive.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία