BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τα εκ θεμελίων ανανεωμένα M6002 της Kubota στην ευρωπαϊκή αγορά

Τα καθαρόαιμα ιαπωνικά τρακτέρ ήρθαν στην Ευρώπη για να καλύψουν ως M6122, M6132 και M6142 την κατηγορία των μεσαίας ιπποδύναμης τρακτέρ με 120 έως και 140 ίππους.

20SEP_Kubota-M-6002_cm_Canon_121

Βασίλης Σοφός

99
0

Εξ ολοκλήρου ανανεωμένα και ενταγμένα στις σύγχρονες απαιτήσεις ήρθαν τα νέα «μεσαία» τρακτέρ της Kubota στη σειρά M6002. Η σειρά M6002 αναπτύχθηκε εσωτερικά από την Kubota, ειδικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες των γαλακτοκομικών μονάδων και των μικτών εκμεταλλεύσεων.



Η σειρά περιλαμβάνει συνολικά τρία μοντέλα: M6122, M6132 και M6142. Το M6002 προσφέρει πολλά πρακτικά χαρακτηριστικά που διευκολύνουν την καθημερινή εργασία και ταυτόχρονα αυξάνουν την αποδοτικότητα, αναφέρουν οι τεχνικοί της εταιρείας οι οποίοι έκαναν λόγο και για τη λειτουργία Xpress των τρακτέρ, με αυξημένη ικανότητα ωφέλιμου φορτίου και ένα ευρύ φάσμα παραλλαγών μπροστινού φορτωτή. Σύμφωνα με την εταιρεία, χάρη στις ευέλικτες ιδιότητές των μοντέλων αλλά και την πολύ καλή απόδοσή του στις μεταφορικές εργασίες, το M6002 είναι ο «προσιτός συνεργάτης» για μεσαίες εταιρείες.

Κινητήρας

Κάτω από το καπό του M6002 υπάρχει ένας τετρακύλινδρος κινητήρας (6108) Stage V. Με 123, 133 ή 143 ίππους και πρόσθετη ισχύ ισχύος 20 ίππους για εργασίες μεταφοράς από 20 χλμ./ώρα και από 1.500 σ.α.λ, το M6002 μπορούν σίγουρα να ανταποκριθούν στις δύσκολες απαιτήσεις. Η κατασκευάστρια λέει μάλιστα ότι το φίλτρο DPF χρειαζεται πλέον καθαρισμό ανά 3.000 έως 6.000 ώρες, κάτι που σημαίνει ότι τα τρακτέρ είναι ιδιαίτερα οικονομικά και στη συντήρηση. Οσο για την αυτονομία, η σειρά M6002 προσφέρεται με δεξαμενή καυσίμου 230 λίτρων για μεγαλύτερη αυτονομία.

Μετάδοση

Η μετάδοση, σύμφωνα με την εταιρεία, έχει αναπτυχθεί από το μηδέν. Το κιβώτιο των 8 ταχυτήτων έχει μια προοδευτική ρύθμιση αλλαγών, ιδανική για το συνδυασμό υψηλών ταχυτήτων και υψηλών φορτίων κατά τη ρυμούλκηση.

Με τη βοήθεια της λειτουργίας Xpress, η σειρά M6002 προσφέρει στον χειριστή τη δυνατότητα να ελέγχει άμεσα τον κύριο συμπλέκτη πατώντας το πεντάλ φρένου. Αυτό επιτρέπει στο τρακτέρ να σταματήσει χωρίς να χρειάζεται να πατηθεί το πεντάλ του συμπλέκτη.

Καμπίνα

Η Kubota έχει επανασχεδιάσει τη μεγάλη καμπίνα με υλικά υψηλής ποιότητας. Εφοδίασε τα μοντέλα με το νέο πολυλειτουργικό υποβραχιόνιο με τις λειτουργίες του κιβωτίου, την μνήμη ταχύτητας, το χειριστήριο ανύψωσης και την αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων.



Η εργονομική πλαϊνή κονσόλα με όλα τα σημαντικά χειριστήρια βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του καθίσματος του οδηγού, στην ίδια ακτίνα με το υποβραχιόνιο. Η μεγάλη οροφή εξασφαλίζει τη βέλτιστη ορατότητα - ειδικά όταν εκτελεί κανείς εργασίες με μπροστινό φορτωτή. Τα 10 φώτα εργασίας LED είναι εγκατεστημένα στον βασικό εξοπλισμό, 6 επιπλέον φώτα εργασίας LED για κάλυψη 360 μοιρών. Η καμπίνα είναι επίσης εξοπλισμένη με το υψηλής ποιότητας κάθισμα Grammer το οποίο δίνει έξτρα πόντους σε συνδυασμό με την μηχανική ανάρτηση καμπίνας.

Υψηλή άνεση κατά την εργασία

Οι νέοι πίσω και εμπρόσθιοι άξονες επιτρέπουν διαδρομές με αυξημένη ικανότητα ωφέλιμου φορτίου καθώς και τη χρήση του τρακτέρμε βαρύ μπροστινό φορτωτή. Όλη η σειρά M6002 είναι ιδιαίτερα εύχρηστη (ακτίνα στροφής 4,50 μέτρα), χαρακτηριστικό ιδανικό για εργασία σε περιορισμένους χώρους και στο κεφαλάρι.



Το υδραυλικό σύστημα διεύθυνησης με αντλία CCLS και ρυθμό ροής 115 λίτρα/λεπτό όχι μόνο βελτιώνει την απόκριση του τρακτέρ, αλλά παρέχει και πλεονέκτημα στην απόδοση. Σημειωτέον ότι τα M6002 είναι ιδανικό για μεγάλη ποικιλία εξαρτημάτων, αφού η ανυψωτική τους δύναμη φτάνει τους 7 τόνους.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία