Η γκάμα των μικρών μοντέλων A της Valtra, με τα 7 μοντέλα της σειράς, περνάει από το απαραίτητο φρεσκάρισμα, με το Valtra A115 να ξεχωρίζει ως φιναλίστ στα επερχόμενα βραβεία «Tractor of The Year 2022» που θα διεξαχθούν φέτος στην έκθεση EIMA. Στο εξής, τα τρικύλινδρα μοντέλα A75, A85 και A95 θα είναι διαθέσιμα με το κιβώτιο HiTech-2 και κινητήρα Stage V.
Τα μοντέλα HiTech-2 διαθέτουν μετάδοση με 24 εμπρός/24 πίσω. Επιπλέον, όλα τα μοντέλα της σειράς Α μπορούν να εξοπλιστούν με ταχύτητες ερπυσμού, που επιτυγχάνουν ελάχιστη ταχύτητα 100 μέτρων ανά ώρα. Παράλληλα, στα τετρακύλινδρα μοντέλα η ισχύς του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά πέντε ίππους.
Όπως αναφέρθηκε, όλοι οι κινητήρες πληρούν τα πρότυπα εκπομπών σταδίου V και τώρα διαθέτουν ένα φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF) εκτός από το SCR, αλλά παραμένουν χωρίς σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) ενώ η εταιρεία μιλάει για αύξηση στα διαστήματα σέρβις από τις 500 στις 600 ώρες. Η ταχύτητα και η ισχύς του κινητήρα μπορούν, επιπρόσθετα, να ελεγχθούν με μεγαλύτερη ακρίβεια με ένα νέο πεντάλ γκαζιού. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, τα τρακτέρ πρέπει να είναι συμβατά με ρυμουλκούμενα εξοπλισμένα με σύστημα πέδησης διπλής γραμμής.
Η σειρά A είναι ήδη διαθέσιμη με αερόφρενα ή υδραυλικό σύστημα πέδησης ρυμουλκουμένων, με τους υποψήφιους ιδιοκτήτες να μπορούν να επιλέξουν μόνοι τους.
Οι προδιαγραφές των Valtra Α με μια ματιά:
-
Αυξημένη κατά 5 ιππους η ισχύς στα μοντέλα A105 - A135
-Τρία μικρά, μεσαία ή μεγάλα πλαίσια
-2 ταχύτητες Powershift προαιρετικά στα μοντέλα A75 - A95
-AutoTraction, το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί/απενεργοποιηθεί
-Υδραυλικά φρένα διπλού κυκλώματος
-Νέο υποβραχιόνιο ελέγχου σε μοντέλα με λεβιέ αλλαγής ταχυτήτων
-
Αναβαθμισμένοι κινητήρες Stage V
-Διαστήματα σέρβις 600 ωρών
-Επανασχεδιασμένο καπό κινητήρα
-Επανασχεδιασμένοι τροχοί
-Προαιρετικά κουμπιά PTO στο πίσω φτερό σε μοντέλα HiTech 4
-Προαιρετική απομακρυσμένη παρακολούθηση Valtra Connect
-Αυτόματος κεντρικός διακόπτης στο διακόπτη ανάφλεξης.