BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Valtra SmartTurn: Στροφή χωρίς χέρια για τα νέα τρακτέρ σειράς N και S

Η Valtra λέει ότι ο συνδυασμός του νέου συστήματος SmartTurn γίνεται μέρος του υπάρχοντος Auto U-Pilot, που όλα μαζί ανήκουν στο πακέτο Valtra Guide. Όλα βασίζονται στο GPS, με τους χειριστές να μη χρειάζεται να αγγίζουν καθόλου το τιμόνι σε ολόκληρο το πεδίο, κατά την διάρκεια της στροφής και όχι μόνο.

valtra-t-series-1

Βασίλης Σοφός

965
0

Έξυπνη «στροφή» στις προηγμένες τεχνολογίες που βοηθούν όσο τίποτε άλλο τον χειριστή που απαιτεί ακρίβεια κατά την εργασία πεδίου κάνει η φινλανδική Valtra, η οποία βελτιώνει το πακέτο τεχνολογιών αυτόματης διεύθυνσης Valtra Guide. Στο τελευταίο προσθέτει μια νέα λειτουργία ακριβείας, το SmartTurn, για τα τρακτέρ της σειράς N πέμπτης γενιάς και τα τρακτέρ της σειράς T, χαρακτηριστικό που επιτρέπει τις αυτόματες στροφές στο κεφαλάρι.



Η Valtra λέει ότι ο συνδυασμός του SmartTurn με τον αυτοματισμό ακρωτηρίου Auto U-Pilot και οι τεχνολογίες αυτόματης διεύθυνσης Valtra Guide που βασίζονται στο GPS σημαίνει ότι οι χειριστές δεν χρειάζεται να αγγίζουν καθόλου το τιμόνι σε ολόκληρο το πεδίο. Οι κάτοχοι τρακτέρ εξοπλισμένων με Valtra Guide μπορούν να αγοράσουν την ενημέρωση SmartTurn στα κέντρα εξυπηρέτησης Valtra και η εγκατάσταση δεν απαιτεί μηχανικές τροποποιήσεις στο τρακτέρ. 


Βασικός τρόπος λειτουργίας του SmartTurn

Η Valtra σχεδιάζει να διαθέσει το SmartTurn για μοντέλα της σειράς N και T τέταρτης γενιάς και άλλα τρακτέρ πέμπτης γενιάς. Το μέλος του ομίλου AGCO λέει ότι η αυτοματοποίηση των εργασιών πεδίου επιτρέπει στους χειριστές να εστιάζουν στην εργασία τους, στοιχείο άνεσης που μειώνει το άγχος το, βελτιώνοντας την ακρίβεια, ενισχύοντας την εξοικονόμηση καυσίμου και χρόνου και συμβάλλοντας στην πρόληψη της συμπίεσης του εδάφους.

Για να ξεκινήσει η χρήση του SmartTurn, οι χειριστές πρέπει να ορίσουν όρια πεδίου και ακρωτηρίου, εκτός εάν έχουν ήδη προγραμματιστεί αυτά από το Valtra Guide. Στη συνέχεια, πρέπει να βαθμονομηθεί η ακτίνα στροφής σύμφωνα με το εργαλείο που χρησιμοποιείται και στη συνέχεια οι χειριστές να στρίψουν απότομα το τρακτέρ προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά. Τέλος, πρέπει να επιλέξουν μεταξύ των λειτουργιών U-Turn ή Part-field.



Η πρώτη επιλογή γυρίζει το τρακτέρ αυτόματα στο κεφαλάρι και το επιστρέφει στην παρακείμενη γραμμή διαδρομής. Για να γίνει αυτό, το τρακτέρ κάνει μια μικρή στροφή σε σχήμα U στο κεφαλάρι ανάλογα με την ακτίνα στροφής και το πλάτος του εργαλείου. Αυτό απαιτεί ένα σχετικά μεγάλο ακρωτήριο για να επιτευχθεί βέβαια.Με ενεργοποιημένη την δεύτερη επιλογή λειτουργίας «part-field», το τρακτέρ γυρίζει αυτόματα στο κεφαλάρι στην τρίτη, τέταρτη ή οποιαδήποτε επόμενη γραμμή διαδρομής. Αυτό απαιτεί μικρότερο ακρωτήριο από ό,τι η πρώτη λειτουργία.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία