BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Το νέο «ρηχό» άροτρο υψηλής απόδοσης Ecomat στην γκάμα της Kverneland

Εξοπλισμένο με τα ίδια σώματα χάλυβα ή πλαστικού με εκείνες που διαθέτουν τα τις υπάρχοντα μοντέλα Ecomat, το νέο επίγειο Ecomat έρχεται ως ένα ρηχό άροτρο υψηλής απόδοσης (6,0-18 εκ. βάθος) για τον περιορισμό της συμπίεσης του εδάφους σε ένα ευρύ φάσμα εδαφών.

P1160537-2-100_kvg_large_2

Βασίλης Σοφός

4602
0

Ορισμένες δομές εδάφους απαιτούν προετοιμασία του σπόρου με ελάχιστη διαταραχή. Διάφορες τεχνικές είναι διαθέσιμες, αλλά η συμμόρφωση με την «Πράσινη Συμφωνία» με στόχο τη μείωση της χρήσης χημικών και η ανάγκη ελέγχου των ζιζανίων και των παρασίτων αποτελεί τη νέα πρόκληση για τους αγρότες.



Η Kverneland έρχεται με το ρηχό Ecomat να προσφέρει μια φιλική προς το περιβάλλον αποτελεσματική λύση, ενώ περιορίζει τον κίνδυνο συμπίεσης του εδάφους με το όργωμα. Διαθέσιμο σε εκδόσεις 8 και 10 αυλακιών, το Ecomat έχει τη δυνατότητα προσαρμογής του πλάτους, το οποίο ρυθμίζεται από 30-50 εκ., με τον χειριστή να μετακινεί ένα μπουλόνι σε κάθε σκέλος, και το πλάτος εργασίας διαμορφώνεται από 2,4-5,0 μ.



Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, η απαιτούμενη ανυψωτική ικανότητα είναι στους 7 τόνους, στοιχείο που ταιριάζει στα περισσότερα τρακτέρ μεσαίου μεγέθους. Αξιοσημείωτο στα νέα μοντέλα άροσης της Kverneland είναι το σύστημα Trailer Transport Solution (TTS) της εταιρείας, που διασφαλίζει ότι το άροτρο συμπεριφέρεται σαν συρόμενο πίσω από ένα αυτοκίνητο κατά τη μεταφορά, με το σημείο περιστροφής του συνδυασμού τρακτέρ και άροτρου να βρίσκεται στη μέση, ενώ η αλλαγή από θέση μεταφοράς σε όργωμα και αντίστροφα είναι εύκολη υπόθεση.

Αποτελεσματικό ρηχό όργωμα

Το Kverneland Ecomat On-land επωφελείται από τα καλύτερα στελέχη του υπάρχοντος Kverneland Ecomat. Ο ιδιαίτερος σχεδιασμός τους επιτρέπει ένα αποτελεσματικό αποτέλεσμα στροφής εδάφους 180°. Εξοπλισμένα με μια συγκεκριμένη σειρά αξεσουάρ, τα στελέχη Ecomat από χάλυβα ή πλαστικό μπορούν να χρησιμοποιηθούν ευέλικτα σε διαφορετικές δομές εδάφους και να ρυθμιστούν στο επιθυμητό βάθος εργασίας από 6-18 εκ., ενώ η δοκός που βρίσκεται στη μέση του σώματος αποτρέπει τα μπλοκαρίσματα.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία