BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Kverneland: Πιστοποίηση TIM στις πρέσες της, σημαντική αναβάθμιση στο 6500F

Πηγαίνοντας ένα καθοριστικό βήμα μπροστά λίγο πριν τον πλήρη αυτοματισμό, η Kverneland κάνει συμβατές όλες τις χορτοδετικές της με το σύστημα αμφίδρομης επικοινωνίας τρακτέρ-χορτοδετικής TIM, ενώ αναβαθμίζει το μοντέλο 6500F, ενσωματώνοντας, μεταξύ άλλων, την επιλογή για δέσιμο με μεμβράνη.

lis-kverneland-tim-2

Βασίλης Σοφός

202
0

Την πλήρη συμβατότητα όλων των χορτοδετικών με όλα τα τρακτέρ που είναι προετοιμασμένα για το Tractor Implement Management (TIM) αλλά και την προσθήκη της επιλογής για δέσιμο με φιλμ στο μοντέλο 6500F ανακοινώνει η Kverneland.

Περισσότερος αυτοματισμός για όλους

Η Kverneland έχει κάνει περαιτέρω βελτιώσεις τόσο στη σειρά μοντέλων μεταβλητού θαλάμου «PLUS» όσο και στο μοντέλο σταθερού θαλάμου 6500F, αμφότερες οι εκδόσεις συμβατές με λειτουργικότητα TIM. Το λανσαρισμένο εδώ και δύο χρόνια μοντέλο 6500F είναι εντελώς νέα σταθερού θαλάμου στρογγυλών δεματιών πρέσα για πιο βαριές εφαρμογές. Είναι σχεδιασμένη για να αντέχει στις πιο δύσκολες συνθήκες και προορίζεται για εταιρείες που ασχολούνται κυρίως με το ενσίρωμα. Την περασμένη σεζόν, η μάρκα ανανέωσε και τη γκάμα των χορτοδετικών μεταβλητού θαλάμου. Η νέα σειρά «PLUS» έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει την παραγωγικότητα με ταυτόχρονη μείωση του λειτουργικού κόστους, ενώ φημίζεται και τις χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης.

Για να μεγιστοποιηθεί η απόδοση και να μειωθεί ο χρόνος που χάνεται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας συμπίεσης, το επόμενο βήμα και για τα δύο μοντέλα ήταν η ενσωμάτωση ενός υψηλότερου επιπέδου αυτοματισμού. Για αυτό το λόγο, η Kverneland κερδίζει την πιστοποίηση TIM (Tractor Implement Management), ένα πλήρες σύστημα αυτοματισμού πολλών επαναλαμβανόμενων διαδικασιών που μέχρι πρότινος ανήκε στα πολυτελή χαρακτηριστικά που μόνο τα μοντέλα-ναυαρχίδες έφεραν.

Στρογγυλή χορτοδετική σταθερού θαλάμου Kverneland 6500F

Το Tractor Implement Management (TIM) διαχειρίζεται την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ τρακτέρ και μηχανήματος, επιτρέποντας στα δύο μηχανήματα να λειτουργούν συνεργατικά.

Εκτός από την αύξηση της απόδοσης, μειώνεται κατά πολύ η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους λόγω κόπωσης. Η τεχνολογία TIM έχει το πλεονέκτημα ότι αυξάνει σημαντικά την άνεση του οδηγού εκτελώντας αυτόματα πολλές από τις επαναλαμβανόμενες ενέργειες της διαδικασίας πίεσης.



Όταν εργάζεται με ενεργοποιημένο το TIM, ο οδηγός πρέπει να επικεντρωθεί μόνο στην τροφοδοσία του πικ απ, με τον υπόλοιπο κύκλο εργασιών να είναι πλήρως αυτοματοποιημένος. Σε αυτές περιλαμβάνεται η επιβράδυνση του τρακτέρ όταν το δεμάτι φτάσει στη μέγιστη διάμετρο, η αυτόματη έναρξη του κύκλου δεσίματος και το άνοιγμα και το κλείσιμο της πόρτας του χώρου για να ξεφορτωθεί η μπάλα. Εμφανισιακά, η νέα σειρά μοντέλων μεταβλητού θαλάμου Plus διακρίνεται από τα προηγούμενα μοντέλα από τα νέα φώτα LED, τα οποία έχουν τοποθετηθεί στο επάνω μέρος, ενώ υπάρχει σε εμφανές σημείο και η υπογραφή «PLUS».

Παράλληλα, το μοντέλο 6500F διαθέτει και νέο σχεδιασμό με φώτα δρόμου ενσωματωμένα πλευρικά. Σημειωτέον ότι οι στρογγυλές χορτοδετικές που θα φέρουν πιστοποίηση TIM θα έχουν και ένα ειδικό λογότυπο, ως ένας εύκολος τρόπος για γίνεται διακριτή η συμβατότητα με τα αντίστοιχης πιστοποίησης τρακτέρ. Τα μεταβλητού θαλάμου μηχανήματα διατίθενται με ρότορα PowerFeed, SuperCut με 14 και 25 μαχαίρια και με μέγιστο μέγεθος μπάλας 1,65 μ., 1,75 μ. και 2,0 μ. ανάλογα με το μοντέλο. Σημειωτέον ότι το μοντέλο σταθερού θαλάμου είναι προς το παρόν διαθέσιμο με τον ρότορα SuperFeed ή με σύστημα 15 μαχαιριών.

Επιλογή δεσίματος με μεμβράνη για το 6500F

Το μοντέλο Kverneland 6500F, το οποίο ενσωματώνει θάλαμο 18 κυλίνδρων, μπορεί τώρα να εξοπλιστεί με επιλογή «film-on-film», για όσους επιθυμούν να επωφεληθούν από τις βελτιώσεις ποιότητας ενσιρώματος οι οποίες είναι σχεδόν εγγυημένες με αυτόν τον τρόπο. Το σύστημα αποδέσμευσης πλέγματος PowerBind διαθέτει μια σειρά από τροποποιήσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος πέδησης και πρόσθετων κυλίνδρων για να ληφθούν υπόψη τα διαφορετικά χαρακτηριστικά της μεμβράνης.



Επιπροσθέτως, το 6500F είναι εξοπλισμένο με ένα μεγάλου μεγέθους πικ απ 2,3 μέτρων, που ονομάζεται «XL +», και ένα θάλαμο με νέους ενισχυμένους κυλίνδρους που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη πυκνότητα και μεγαλύτερη απόδοση. Ακόμη, το νέο DropFloor επιτρέπει ένα παραλληλόγραμμο άνοιγμα που αυξάνει την απόσταση από το κάτω μέρος στον ρότορα τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος. Το 6500F διαθέτει, τέλος, ένα νέο κιβώτιο και νέες αλυσίδες 11⁄4 “, με τη τράπεζα κυλίνδρων να υποστηρίζεται από ρουλεμάν διπλής σειράς διαμέτρου 50 χιλιοστών.

Πηγή: omnitrattore

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία