BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Σχεδιασμένοι για καύσιμα εναλλακτικά οι κινητήρες Core της AGCO

Ο όμιλος AGCO, των Fendt, Valtra και Massey Ferguson, εξέλιξε μια νέα οικογένεια κινητήρων με την ονομασία Core, μονάδες σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο που να μπορούν στο μέλλον να υποστηρίξουν και τη λειτουργία τους με εναλλακτικά καύσιμα.



news-2-high_6

Βασίλης Σοφός

1057
0

Η μείωση των εκπομπών άνθρακα δεν είναι κάτι καινούργιο ως στόχος των κατασκευαστριών. Οι τρέχοντες πετρελαιοκινητήρες AGCO Power είναι πλήρως συμβατοί με ανανεώσιμα καύσιμα HVO (υδροεπεξεργασμένα φυτικά έλαια), τα οποία μπορούν ήδη να εξαλέιψουν τον άνθρακα. Αλλά τα εναλλακτικά μελλοντικά καύσιμα, όπως το υδρογόνο και το αέριο, απαιτούν έναν κινητήρα που έχει σχεδιαστεί εξαρχής για να είναι συμβατός με αυτά. Αυτό που είναι πρωτοποριακό για τη νέα οικογένεια κινητήρων CORE είναι ότι με την περαιτέρω ανάπτυξή τους θα είναι συμβατοί με αυτά τα καύσιμα.



Πρώτη εφαρμογή στα Fendt 700 Vario Gen7

Ο πρώτος κινητήρας CORE είναι ο CORE75 – μια μονάδα 7,5 λίτρων, 223 kW με εξαιρετική ροπή, οικονομία καυσίμου και αξιοπιστία, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο ολοκαίνουργιο τρακτέρ Fendt 700 Vario Gen7.



«Οι σχεδιαστές κινητήρων της AGCO Power έχουν συνεργαστεί εκτενώς με τους μηχανικούς της Fendt για την ανάπτυξη του νέου κινητήρα CORE75 για το τρακτέρ Fendt 700 Vario Gen7. Έχει εξαιρετικές επιδόσεις σε χαμηλές στροφές και ταιριάζει τέλεια με το κιβώτιο ταχυτήτων Fendt Vario. Ο καινοτόμος σχεδιασμός του κινητήρα έχει ως αποτέλεσμα πρόσθετα οφέλη, όπως βελτιωμένη ακτίνα στροφής και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Ανυπομονούμε για μελλοντικές προσθήκες των κινητήρων CORE για μηχανήματα Fendt», λέει ο Walter Wagner, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Έρευνας & Ανάπτυξης & Αγοράς.

Με την έναρξη της παραγωγής στο εργοστάσιο Linnavuori μέχρι το τέλος του 2022, ο νέος κινητήρας CORE75 διαθέτει μερικά από τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά στην αγορά σήμερα. Όπως αναφέρει η Fendt, η μονάδα AGCO Power CORE75 αποδίδει 1450 Nm ροπής, την υψηλότερη στην συγκεκριμένη κατηγορία ισχύος.



Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μέγιστη ροπή στις 1300 σ.α.λ. Αυτή η φιλοσοφία χαμηλής ταχύτητας προσφέρει την καλύτερη οικονομία καυσίμου στην αγορά στην κατηγορία ισχύος του –188 γρ./ kWh. Το μοτέρ CORE75 έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να είναι στιβαρό, ενώ έχει λιγότερα εξαρτήματα. Αυτή η απλοποιημένη σχεδίαση καθιστά τον κινητήρα πιο αξιόπιστο και ευκολότερο στο σέρβις. Με το προηγμένο σύστημα EAT (Emission After Treatment), ο CORE75 πληροί τα πιο αυστηρά πρότυπα εκπομπών χωρίς την ανάγκη για σύστημα βαλβίδας καυσαερίων EGR (Exhaust Gas Circulation).

«Ο νέος κινητήρας είναι επίσης συμβατός με τα ανανεώσιμα καύσιμα HVO, επιτρέποντας έως και 90% μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

«Τα εναλλακτικά καύσιμα του μέλλοντος όπως το υδρογόνο, η αιθανόλη, η μεθανόλη, το βιοαέριο καθώς και οι ηλεκτρικές υβριδικές εφαρμογές θέτουν νέες απαιτήσεις για έναν κινητήρα», λέει ο CEO της AGCO Power Juha Tervala. «Η πλατφόρμα κινητήρα CORE έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων με περαιτέρω περιθώρια ανάπτυξης», τόνισε ο ίδιος.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Fendt
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία