BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Αναβαθμισμένο το βαγόνι Boss 3000 Master της Pöttinger για το 2023

Το νέο Boss 3000 διατίθεται σε τρία μεγέθη με χωρητικότητα φόρτωσης 18,7 m³, 21,3 m³ και 23,5 m³ τόσο ως high profile όσο και ως LowProfile (LP), ενώ σε αυτή του την έκδοση φιλοξενεί το σύστημα SUPERMATIC στη μονάδα του μεταφορέα του.

senazni-vuz-poettinger-boss-master-24

Βασίλης Σοφός

228
0

Μετά την κυκλοφορία των νέων βαγονιών φόρτωσης Boss 3000 Master με την καινοτόμο μονάδα φόρτωσης EVOMATIC, η Pöttinger λανσάρει τώρα και τη σειρά Boss 3000 που διαθέτει την κλασική μονάδα μεταφοράς SUPERMATIC. Το νέο BOSS 3000 διατίθεται σε τρία μεγέθη με χωρητικότητα φόρτωσης 18,7 m³, 21,3 m³ και 23,5 m³ τόσο σε εκδόσεις υψηλού προφίλ όσο και σε εκδόσεις LowProfile (LP). Το σύστημα μεταφοράς που προέρχεται από τα βαγόνια Euroboss είναι γνωστό για την πολύ υψηλή διατήρηση της χορτονομής σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη απαίτηση ισχύος.



Το σύστημα φόρτωσης μπορεί να παραγγελθεί με τρεις ή τέσσερις βραχίονες, οι οποίοι μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη φόρτωση βαριάς ενσίρωσης. Τα βαγόνια φόρτωσης κινούνται στάνταρ στις 540 σ.α.λ. στο PTO και μπορούν να λειτουργήσουν από τρακτέρ με ισχύ 60 ίππων.

Πάνω από αυτό, είναι δυνατή και η ισχύς έως και 110 ίππων. Προαιρετικά, η γραμμή μετάδοσης κίνησης είναι διαθέσιμη για ταχύτητα PTO 1.000 σ.α.λ, στο στάνταρ εξοπλισμό το Boss δε φέρει μαχαίρια και προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν έξι. Η τράπεζα μαχαιριών με 16 ή 31 μαχαίρια μπορεί να διπλωθεί από ένα προαιρετικό υδραυλικό σύστημα και στη συνέχεια να αιωρηθεί μαζί με το EASYMOVE. Όλα τα μαχαίρια φέρουν μεμονωμένη προστασία από ξένα αντικείμενα.

Πικ απ από τη συνταγή της Pöttinger

Το πικ απ με ενεργό πλάτος 1800 χλστ. (DIN) έχει ελευθερία κινήσεων 120 χλστ. στο πιο εξωτερικό δόντι. Σε ιδιαίτερα απαιτητικά εδάφη, το σασί με τροχούς βελτιώνει περαιτέρω την παρακολούθηση του εδάφους. Το τελευταίο μπορεί επίσης να βελτιστοποιηθεί με την ενεργή ράβδο παράλληλης ανύψωσης AUTOTAST.

Οι πέντε φορείς λαβής δοντιών, οι οποίοι καθοδηγούνται από μια τροχιά έκκεντρου, οδηγούνται από έναν ιμάντα V που δεν χρειάζεται συντήρηση. Η υδραυλική προέκταση χορτονομής μπορεί πλέον να εξοπλιστεί με σύστημα αυτόματης αναδίπλωσης. Τα προαιρετικά δίχτυα εμποδίζουν τη σοδειά από το να μπλοκάρει ή να πέσει έξω, μεταξύ των αντηρίδων.



Για μεγαλύτερες εργάσιμες ημέρες, διατίθεται και πακέτο φωτισμού LED. Εκτός από τη συμβατότητα ISObus στο βασικό εξοπλισμό, το βαγόνι φόρτωσης μπορεί να εξοπλιστεί με τρεις διαφορετικούς τύπους συστήματος ελέγχου: από απλές προεπιλογές που λειτουργούν από τη βαλβίδα του τρακτέρ έως τον αυτοματισμό εισαγωγικού επιπέδου με υδραυλικά συστήματα ισχύος και ανίχνευσης φορτίου που λειτουργούν απευθείας από το τερματικό ελέγχου.

Εάν το τρακτέρ δεν διαθέτει ακόμα τερματικό ISObus, διατίθεται φυσικά μια μεγάλη ποικιλία τερματικών.

Απλοποιημένη η συντήρηση

«Τα σημεία λίπανσης στο σύστημα μεταφοράς τεσσάρων βραχιόνων και η κίνηση με ιμάντα V χωρίς συντήρηση στο πικ απ κάνουν τη συντήρηση παιχνιδάκι στο Boss 3000», λέει η εταιρεά. Η αλυσίδα στη μονάδα φόρτωσης λιπαίνεται από ένα σύστημα λίπανσης, στοιχείο του βασικού εξοπλισμού. Εάν χρειάζεται συντήρηση, το βαγόνι υποδεικνύει την εργασία, κάτι που είναι πάλι στο βασικό εξοπλισμό.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία