BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Case Puma και Maxxum με τερματικά AFS Pro 700 Plus, νέα Puma 260 και 175

Αμφίδρομη επικοινωνία τρακτέρ-παρελκόμενου μέσω AEF, μεγάλο και σύγχρονο τερματικό AFS Pro 700 Plus και βελτιωμένη καμπίνα προστίθενται στα ήδη ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά των μοντέλων Puma και Maxxum της Case για το 2023.

case-ih-puma-240-cvx-drive-47665907

Βασίλης Σοφός

356
0

Με το νέο τερματικό AFS Pro 700 Plus 12 ιντσών, μια μονάδα ικανή να κάνει σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία του οχήματος, στο οποίο είναι εγκατεστημένο, και στην εταιρεία που το χρησιμοποιεί, χάρη στις πιο λειτουργικές εντολές υλικού (με μεγαλύτερη ταχύτητα και περισσότερο χώρο αποθήκευσης), υψηλότερη ανάλυση οθόνης και αντιθαμβωτική προστασία, καθώς και επιλογές σύνδεσης για έως και 4 εξωτερικές κάμερες έρχονται εξοπλισμένα τα μοντέλα Puma και Maxxum της Case. Η οθόνη αφής, όπως και η προκάτοχός της, είναι συμβατή με AEF-ISOBUS και μπορεί να τοποθετηθεί τόσο στο υποβραχιόνιο του Multicontroller όσο και στην μπάρα.



Η διάταξη της οθόνης AFS Pro 700 Plus μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του χειριστή και, όπως αναφέρει η εταιρεία, εκτός από τις ρυθμίσεις και τις πληροφορίες του μηχανήματος, οι χειριστές μπορούν να παρακολουθούν τη μετάδοση, το PTO, τις υδραυλικές ρυθμίσεις, μαζί με το σύστημα διεύθυνσης AccuGuide.

Επιπλέον, χάρη στο σύστημα διαχείρισης ακρωτηρίου HMC II, είναι δυνατή η απομνημόνευση των πιο περίπλοκων ελιγμών, ρυθμίζοντας την ώρα, τη διαδρομή ή τα σημεία ενεργοποίησης και στη συνέχεια την αυτόματη αναπαραγωγή τους στη σειρά από το τρακτέρ. Επιπροσθέτως, συνδυάζοντας τις λειτουργίες του AccuGuide και του HMC II, το AccuTurn Pro ξεκινά αυτόματα αυτές τις ακολουθίες, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας περιστροφής.

Τα μοντέλα Maxxum και Puma του 2023 στα οποία είναι εγκατεστημένη η νέα οθόνη AFS Pro 700 Plus -προαιρετικά- μπορούν επίσης να εξοπλιστούν με εργαλεία τηλεματικής με τη βοήθεια της ενσωματωμένης διαδικτυακής σύνδεσης. Έτσι, οι οδηγοί και οι διαχειριστές της φάρμας μπορούν να προβάλλουν και να καταγράφουν τα δεδομένα ISObus του εξοπλισμού, όπως συνθήκες, παραγωγικότητα και τοποθεσία. Μπορούν επίσης να μοιράζονται δεδομένα με άλλα τρακτέρ σε ένα πεδίο χρησιμοποιώντας το AccuSync.



Η λειτουργία AccuSync συγχρονίζει απρόσκοπτα μηχανήματα Case που είναι εξοπλισμένα με οθόνες AFS Pro 700 ή το νέο AFS 700 Plus. Οι διαχειριστές, οι χειριστές και οι εργολάβοι μπορούν, για παράδειγμα, να ανταλλάξουν και να εφαρμόσουν χάρτες αγροκτημάτων, περιοχές, γραμμή διαδρομής και όρια (εσωτερικά / εξωτερικά) ενημερωμένα μεταξύ πολλαπλών μηχανημάτων που εργάζονται στο ίδιο πεδίο. Μόλις ρυθμιστεί η εργασία στην οθόνη, το σύστημα τηλεματικής τη στέλνει στο cloud, καθιστώντας τη διαθέσιμη στα άλλα οχήματα του στόλου. Οι οδηγοί δευτερευόντων οχημάτων μπορούν να δουν αυτές τις εργασίες, στη συνέχεια να τις κατεβάσουν και να τις χρησιμοποιήσουν στα οχήματά τους, αφού κάθε εργασία είναι προσβάσιμη σε έως και 6 οχήματα τη φορά.

Τα ολοκαίνουργια Puma 260 και 175

Το νεότερο τρακτέρ που μπήκε στην οικογένεια της Puma, το Puma 260 επαναπροσδιορίζει την έννοια ενός συμπαγούς τρακτέρ υψηλής ισχύος. Εκτός από το ότι είναι πλήρως εξοπλισμένο με AFS Connect για προηγμένη διαχείριση και παρακολούθηση δεδομένων, το Puma 260 διαθέτει υψηλή ιπποδύναμη (260 ίππους και 300 ίππους το μέγιστο) με αναβαθμίσεις σε άξονα, ελαστικά και κιβώτιο. Οι εξελίξεις στην ψύξη διασφαλίζουν ότι το Puma 260 αποδίδει σταθερά στο πεδίο, ενώ οι βελτιώσεις στην άνεση κρατούν τους χειριστές άνετους μέσα στην καμπίνα.



Εκτός από τα τρακτέρ της σειράς Puma εξοπλισμένα με AFS Connect, η σειρά Puma με κοντό μεταξόνιο επεκτείνεται για να συμπεριλάβει το νέο τρακτέρ Puma 175. Το Puma 175 προσφέρει περισσότερη ιπποδύναμη (180 ίππους, 225 μέγιστη ισχύς) και βασίζεται σε ένα ενημερωμένο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVXDrive, για να παρέχει εκτεταμένη ισχύ διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική καμπύλη ροπής που περιμένουν οι παραγωγοί. Αυτό το νέο μοντέλο περιλαμβάνει τις ίδιες βελτιώσεις ποιότητας που παρουσιάστηκαν προηγουμένως με τα τρακτέρ της σειράς Puma του 2022: αναβαθμισμένα σκαλοπάτια για την καμπίνα, βελτιωμένο υποβραχιόνιο, επανασχεδιασμένη είσοδος καμπίνας, αναβαθμισμένος εσωτερικός χώρος, νέοι χώροι αποθήκευσης.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία