Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Profi

Πολλά άλογα από λίγα κυβικά για το Valtra N163 στο Profi Νοεμβρίου

Εάν χρειάζεστε αποδείξεις για να δείτε πόσο έχει εξελιχθεί η τεχνολογία του κινητήρα τεσσάρων κυλίνδρων, τότε αξίζει να γνωρίσετε το N163 της Valtra. Η µέγιστη απόδοσή του; Οι εκπληκτικοί 171 ίπποι. Μήπως όµως αυτή η ιπποδύναµη είναι υπερβολική για...

Πολλά άλογα από λίγα κυβικά για το Valtra N163 στο Profi Νοεμβρίου

0
0

Τίποτα δεν µπορεί να αντικαταστήσει τον κυβισµό; Αυτός ήταν ο παραδοσιακός τρόπος σκέψης όσον αφορά τους κινητήρες. Αλλά τα τελευταία χρόνια έχουµε δει τους κατασκευαστές να «στραγγίζουν» όλο και περισσότερη ισχύ από κινητήρες µικρότερου κυβισµού και, ως µέρος αυτής της τάσης, τα τρακτέρ των τεσσάρων κυλίνδρων ανεβάζουν τον πήχη. Χωρίς αµφιβολία, σύντοµα θα χτυπήσουν την πόρτα των 200 ίππων.

Η Valtra βρίσκεται στις πρώτες γραµµές αυτού του αγώνα και για του λόγου το αληθές η ναυαρχίδα της N163 των τεσσάρων κυλίνδρων καµαρώνει για τα 126 kW/ 171 ίππους/169 PS από ένα µπλοκ µόλις 4,9 λίτρων.


Μονάδα AGCO Power
Η µονάδα AGCO Power (ή Sisu για τους φανατικούς της Valtra) 49AWI-4V περιλαµβάνει ηλεκτρικό ψεκασµό common-rail, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και συνδυασµό οξειδωτικού καταλύτη ντίζελ και SCR µε χρήση AdBlue για την κάλυψη του προτύπου Stage IIIB ή Tier 4i, ανάλογα µε την πλευρά του Ατλαντικού που βρισκόµαστε.

Η ονοµαστική ισχύς του µοντέλου πρέπει να είναι 117kW/159 ίπποι/157PS κατά ISO14396 και ενίσχυση έως 126kW/171 ίπποι/169PS όταν ενεργοποιείται το Sigma Power.

Για να ξεκινήσουµε τη δοκιµή του τρακτέρ µας, πρώτη στάση για το N163 Direct ήταν το δυναµόµετρο DLG, όπου το αποτέλεσµα σε ονοµαστικές στροφές έφτασε τα 94,6 kW/129,0 ίππους/127,4 PS στον άξονα και το ενισχυµένο αποτέλεσµα χτύπησε τα 116,4 kW/158,0 ίππους/156,1 PS. Τα δεδοµένα αυτά είναι εξαιρετικά. Η αύξηση στην ισχύ οφείλεται στην καµπύλη ισχύος του κινητήρα, η οποία εµφανίζει αύξηση ροπής σχεδόν 52%, ενώ οι στροφές του κινητήρα πέφτουν µόνο κατά 27% και υπάρχει µια σταθερή ζώνη ισχύος σχεδόν 32%...


Περισσότερα από τη δοκιμή στο Profi που κυκλοφορεί με την Agrenda στις 2 Νοεμβρίου.

 
Ta τρακτέρ της Valtra διαθέτει στην ελληνική αγορά  η Καρίντης Νέτας ΑΕ.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Επιλογές από τα έντυπα