BACK TO
TOP
Profi

Οδοιπορικό-γιορτή για τα 50 χρόνια των μοντέλων Opel GT

Ημέρες αφιερωμένες στα 70 θρυλικά οχήματα Opel GT θα είναι από τις 19 έως τις 22 Σεπτεμβρίου, με τους παθιασμένους ιδιοκτήτες αυτών τον μοντέλων να επιχειρούν να διασχίσουν ιστορικά μέρη με τα επίσης ιστορικά αυτοκίνητά τους. Πρόκειται για το μεγάλο οιδοιπορικό με την ονομασία Grand Tour, μια διοργάνωση της Opel και της ένωσης Ευρωπαϊκών λεσχών GT.

Οδοιπορικό-γιορτή για τα 50 χρόνια των μοντέλων Opel GT

3
0
Το μεγάλο οδοιπορικό ‘Grand Tour’ ξεκινά στις 19 Σεπτεμβρίου – μία ιστορική ημερομηνία - στην πίστα του Hockenheim. Το δημοσιογραφικό λανσάρισμα του σπορ αυτοκινήτου  έγινε στο σιρκουί του Grand Prix πριν από 50 χρόνια.

Μεταξύ των επίτιμων προσκεκλημένων της πρώτης ημέρας είναι ο δημιουργός του GT, σχεδιαστής Erhard Schnell, και ένας από τους ταχύτερους οδηγούς ράλι όλων των εποχών – ο Walter Röhrl, παγκόσμιος πρωταθλητής το 1982 με Opel Ascona 400, με το ιδιωτικό του Opel GT

Η 20ή Σεπτεμβρίου είναι ημέρα αφιερωμένη στην οικογένεια, και το Grand Tour επισκέπτεται την πατρίδα της οικογένειας Opel. Η πρώτη στάση της περιοδείας στα βουνά Taunus είναι το Opel Zoo, και ακολουθεί το Schloss Westerhaus, ο αμπελώνας της οικογένειας Opel

Την επόμενη μέρα η αυτοκινητοπομπή κινείται νοτιοδυτικά. Στις 21 Σεπτεμβρίου, το Grand Tour επισκέπτεται το εργοστάσιο της Opel στο Kaiserslautern, που προμήθευε εξαρτήματα για το GT κατά τη διάρκεια της παραγωγής του, 1968-1973.

Επιστρέφοντας στην έδρα της Opel, στο Rüsselsheim, τα πληρώματα GT μπορούν να απολαύσουν τη σβελτάδα  των κλασικών οχημάτων τους σε διαδρομές γεμάτες στροφές

Το “grand finale” προγραμματίζεται για τις 22 Σεπτεμβρίου, και προορισμός είναι το Κέντρο Δοκιμών της Opel στο Rodgau-Dudenhofen. Εδώ, εξελίχθηκε το GT σε επίπεδο παραγωγής και ρυθμίστηκε η παραμικρή λεπτομέρεια στην οβάλ πίστα. Το ίδιο βράδυ, η  Opel έχει προσκαλέσει τους ανθρώπους του ‘Grand Tour’ σε δείπνο στο ιστορικό κτίριο K48 στο Rüsselsheim

“Nur Fliegen ist schöner” (Μόνο το να πετάς είναι πιο όμορφο) : Ο θρύλος Opel GT
Το πρώτο Opel GT πέρασε από τη γραμμή συναρμολόγησης το 1968, ένα πρώτο δείγμα Γαλλο-Γερμανικής συνεργασίας. Χάρη σε προηγούμενες συνεργασίες, ο κατασκευαστής αμαξωμάτων Chausson and Brissoneau & Lotz ήταν δοκιμασμένος εταίρος για την Opel και η Γαλλική εταιρία ανέλαβε τα πρεσαριστά πάνελ αμαξώματος, τη συγκόλληση, τη βαφή και την εγκατάσταση εσωτερικού του GT, πριν σταλεί στη Γερμανία για τελική συναρμολόγηση του πλαισίου και του κινητήρα

Οι αγοραστές GT μπορούσαν να επιλέξουν από δύο τετρακύλινδρους κινητήρες – έναν χιλιάρη 60 ίππων που προερχόταν από το Kadett και έναν 1.9 L 90 ίππων από το Rekord. Από την πρώτη στιγμή, το GT 1900 ήταν πολύ δημοφιλές. Η μέγιστη ταχύτητα των 185 km/h και η επιτάχυνση 0 -100 km/h σε 11,5 δευτερόλεπτα ήταν αυτό που ήθελαν οι αγοραστές.

Η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς γινόταν με μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων. Οι Ευρωπαίοι πελάτες σπάνια επέλεγαν το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων, αλλά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού το συγκεκριμένο κιβώτιο ήταν εξαιρετικά δημοφιλές

Ο Friedhelm Engler, Διευθυντής Εξωτερικής Σχεδίασης στην Opel, περιγράφει τη συμπεριφορά των συναδέλφων του την εποχή εκείνη ως «Αναιδή! Ήταν θράσος να προτείνεις μία φιλοσοφία κινητήρα που τοποθετείται εμπρός αλλά κοντά στο κέντρο, με βάση το Kadett B.

Αντί να τοποθετήσουν τα δοκιμασμένα εξαρτήματα μαζικής παραγωγής σε ένα νέο αμάξωμα, είχαν το σθένος να δημιουργήσουν κάτι τελείως επαναστατικό – ένα αληθινό Gran Turismo. Θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κάποιος το GT ως ατσαλένια τόλμη!



Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία