BACK TO
TOP
Profi

Στο ίδιο µέτωπο µε άλλα όπλα το Polaris Ranger Diesel

H Polaris δανείστηκε κάποια µέρη από τα βενζινοκίνητα UTV της, έλαβε γνώση των αναγκών των πελατών της και δηµιούργησε ένα νέο µοτέρ πετρελαίου για το όχηµά της

46-47_6

39
0

Μετά από µια εκτεταµένη ανανέωση των µικρότερων µοντέλων Ranger, η Polaris αναβάθµισε και το πετρελαιοκίνητο µοντέλο της, το πιο αγαπητό αλλά και φιλικό προς τους αγρότες µοντέλο που τώρα έρχεται µε περισσότερες δυνατότητες µεταφοράς και ρυµούλκησης.  Όµως οι αναβαθµίσεις δε σταµατούν σε αυτές τις δυνατότητες αφού η κατασκευάστρια µερίµνησε τόσο για την προστασία του οδηγού όσο και για την προστασία των µηχανικών µερών-από λάσπη και νερά-επεµβαίνοντας σχεδιαστικά για να βελτιωθούν οι συγκεκριµένοι τοµείς.

Η κίνηση της Polaris να εισάγει ένα νέο πετρελαιοκίνητο µοτέρ στοχεύει επίσης και στην αποκατάσταση της φήµης που λέει ότι τα ντίζελ είναι αργά και νωχελικά και στην αναγωγή αυτών σε καθαρόαιµα σπιρτόζικα εργαλεία δουλειάς, και όχι µόνο.

Η εταιρεία, που εξελίσσει το Polaris Ranger Diesel από το 2014, πήρε ορισµένα µέρη από τα βενζινοκίνητα µοντέλα της, όπως είναι το σασί και η ανάρτηση, ενώ παράλληλα υιοθέτησε τεχνολογίες που αποσκοπούσαν στην κάλυψη των απαιτητικών εργασιών, ως µέρος της βελτίωσης στον τοµέα αυτό.

Πολλά από τα ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα πραγµατοποιήθηκαν στη νέα εργοστασιακή µονάδα της Polaris στην Πολωνία, µε τον αρχιµηχανικό του πρότζεκτ, Marec Falarz, να εξηγεί πως το νέο Ranger δοκιµάστηκε επί µακρόν σε γεωργικές εκµεταλλεύσεις δίνοντας έµφαση στις χώρες που αποτελούν τη βασική αγορά του οχήµατος, δηλαδή την Αυστραλία και το Ηνωµένο Βασίλειο.

Οι πελάτες ζητούσαν ένα µηχάνηµα που να µπορεί να εργαστεί σε µόνιµα απαιτητικές συνθήκες, αξιόπιστο, µε υψηλά επίπεδα άνεσης αλλά και χώρων.

Όπως εξηγεί και ο αρχιµηχανικός, «ο έξτρα χώρος ήταν στα βασικά απαιτούµενα, µέχρι να εξασφαλιστεί ότι το πίσω µέρος µπορεί να χωρέσει µια κλασική  παλέτα».

Όπως λέει η κατασκευάστρια, χρειάστηκαν πολλές ώρες και πολλά χιλιόµετρα για να φτάσει το Polaris Ranger Diesel να γίνει τέλειο. Το όχηµα δοκιµάστηκε σε λάσπη, σε βραχώδη εδάφη αλλά και στο δρόµο µε βασική µέριµνα των µηχσνικών της εταιρείας να µπορεί το σύστηµα ενεργού φρεναρίσµατος να λειτουργεί άψογα και σε αυτό το µοντέλο.

H Polaris δεν έκανε «εκπτώσεις» και γιαυτό το νέο µοντέλο είναι εξοπλισµένο µε πρόσθετα προστατευτικά και ενισχυµένα µέρη στα ρουλεµάν του συστήµατος µετάδοσης για την αποφυγή κάθε είδους ζηµιάς.

Στη δοµή του αµαξώµατος, υπάρχει µια σειρά από αλλαγές που εντοπίζονται στο νέο µονοκόµµατο σασί το οποίο είναι σχεδιασµένο για να προσφέρει, ως πιο ανθεκτικό πλέον, αισθητά βελτιωµένη ποιότητα κύλισης. Όσον αφορά στους κινητήρες η Polaris πήγε από τα µοτέρ Kohler στον τρικύλινδρο Kubota των 898 κ.εκ για το νέο της µοντέλο.

∆ιαφορετική χαρτογράφηση, αναβαθµισµένη καµπύλη ροπής και σχεδιασµένο για να προσφέρει τράβηγµα µέχρι τις 3850 σ.α.λ., το νέο µοτέρ χρειάζεται συντήρηση ανά 200 ώρες λειτουργίας ενώ η βελτιωµένη στεγανοποίησή του τον κρατά προστατευµένο. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ αυξήθηκε και τώρα είναι συνολικά 43,5 λίτρα.

«Θέλαµε να δώσουµε µια εµπειρία οδήγησης πιο οµαλή  και γιαυτό βελτιώσαµε τη λειτουργία του συµπλέκτη ώστε η ροπή να κατανέµεται ακόµη πιο αποδοτικά εκεί που πραγµατικά χρειάζεται», αναφέρει ο πρότζεκτ µάνατζερ της εταιρείας Marec Falarz. Αυτό αποδείχθηκε βέβαια  στο χωράφι όπου η ροπή έκανε το UTV ικανό να κινείται αργά και γρήγορα...κατά παραγγελία του οδηγού.

Σύνοψη: Τελικά το Polaris Ranger Diesel αποδεικνύεται ένα πολύ χρήσιµο εργαλείο δουλειάς, πιο αξιόπιστο από ποτέ, σύγχρονο και µε πληθώρα εξατοµικευµένων επιλογών που προωθούν την άνεση και την ασφάλεια. Οι αυξηµένοι χώροι, η προστατευτική ενίσχυση και ο ζωηρός πετρελαιοκινητήρας πείθει γρήγορα για την γραµµική δύναµή του και ανεβάζει την αυτοπεποίθηση του οδηγού.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία