Το Magnum AFS ποντάρει στην υψηλή παραγωγικότητα µε όπλο την τεχνολογία. Υποβραχιόνιο, λεβιέ και κονσόλα έχουν σχεδιαστεί από το µηδέν, δίνοντας µεγάλη ευχέρεια προσαρµογών από τον χειριστή. Και εφόσον η Case IH έχει χρησιµοποιήσει το ίδιο υποβραχιόνιο για όλα σχεδόν τα µοντέλα -από το Maxxum έως το Quadtrac-, είναι θέµα χρόνου να δούµε το τεχνολογικό αυτό πακέτο και στις άλλες Σειρές, όπως την αδικηµένη ακόµη Puma.
Το Magnum AFS θα είναι διαθέσιµο στην Ευρώπη το επόµενο έτος. Ωστόσο, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, το νέο µοντέλο αναµένεται να κάνει την εµφάνισή του αυτό το µήνα στην διεθνή έκθεση Agritechnica που θα λάβει χώρα στο Ανόβερο.
Διαβάστε περισσότερα στο Profi Νοεμβρίου, που κυκλοφορεί το Σάββατο 2 Νοεμβρίου αποκλειστικά με την Agrenda