Ο καναδικός Τύπος έχει βουίξει με την κυκλοφορία του νέου τρακτέρ M8 της Kubota, το οποίο ανακοινώθηκε το Μάρτιο, και κατασκευάζεται σε συνεργασία με την Versatile στο Winnipeg. Όπως είχαμε υποπτευθεί, η Σειρά Μ8 θα βρίσκεται πάνω από τα κατασκευασμένα στη Γαλλία 130-170 ίππων M7. Θα υπάρχουν δύο μοντέλα, τα Μ8-191 και Μ8-211, και τα δύο θα χρησιμοποιούν εξακύλινδρους κινητήρες Cummins B6.7 που παράγουν 190 και 210 ίππους, αντίστοιχα.
Σε σχέση με το κιβώτιο ταχυτήτων, υπάρχει η επιλογή των ZF ημι-powershift με έξι βήματα και πέντε σειρές (30 εμπρός, 15 πίσω) ή κιβωτίου stepless. Τέσσερις ταχύτητες pto είναι διαθέσιμες στη αγορά της Βόρειας Αμερικής σε εκδόσεις «standard» και «economy» των 540 και 1.000 σ.α.λ.
Στα υδραυλικά τώρα, υπάρχουν επιλογές αντλίας 120 λίτρων/λεπτό ή 160 λίτρων/λεπτό με έως και πέντε βαλβίδες. Η δυνατότητα ανύψωση πίσω είναι 5.560 κιλών και μπορεί να αναβαθμιστεί στα 7.050 κιλά. Στην καμπίνα φαίνεται πως υπάρχει μία αναβαθμισμένη έκδοση του πολυ-λειτουργικού μπράτσου από το M7 με το 7 ιντσών Κ-Monitor, το οποίο διαθέτει στάνταρ οθόνη Kverneland Tellus.
Αν θέλετε μεγαλύτερο τερματικό, υπάρχει και η επιλογή των 12 ιντσών. Επίσης υπάρχουν και επιλογές ημι-ενεργών δερμάτινων καθισμάτων μαζί με ανάρτηση καμπίνας και πακέτο φωτισμού 12 Led. Το ερώτημα είναι τώρα, θα δούμε τα M8 στην Ευρώπη; Αν η Kubota πάρει στα σοβαρά την αγορά, τότε σίγουρα χρειάζεται να προσφέρει ένα δυνατότερο μοντέλο από τη Σειρά M7, για να προσελκύσει πελάτες αλλά και αντιπροσώπους καθώς τα τρακτέρ των 200 ίππων είναι τα κατεξοχήν μηχανήματα για εργολήπτες και μεσαίες προς μεγάλες εκμεταλλεύσεις. Δεν χρειάζεται να είσαι και πυρηνικός φυσικός για να καταλάβεις ότι αν η Kubota σχεδιάζει κάτι θα το μάθουμε στην Agritechnica.