BACK TO
TOP
Profi

Πέµπτο «διαµάντι» στον κόκκινο στόλο του Ιωάννη Σίµου, το Massey Ferguson MF 7726 S Exclusive Dyna VT

Για τον αγρότη βιοκαλλιεργητή Ιωάννη Σίµο «το µηχάνηµα κάνει τον µάστορα» και όπως στο ξεκίνηµά του, έτσι και τώρα, η επιλογή του τρακτέρ, αποτέλεσε µία µελέτη εις βάθος.

1_105

Γιώργος Κοντονής

219
0

Το γεγονός τώρα ότι πρόσφατα παρέλαβε το πέµπτο κατά σειρά Massey Ferguson του στόλου του, το MF 7726 S Exclusive Dyna VT, από την oµάδα του Οµίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στην φάρµα του, στην Σιάτιστα Κοζάνης, µιλάει από µόνο του για τις προτιµήσεις του. Έχοντας λοιπόν τον «κόκκινο στόλο» του σε παράταξη: ένα MF 4270, ένα MF 6290, ένα MF 7490 και ένα MF 7624, ο Μακεδόνας παραγωγός υποδέχτηκε την οµάδα της MF στην Ελλάδα, κατά την παράδοση του νέου τρακτέρ.

Ο κ. Σίµος αποφάσισε να ασχοληθεί µε την γεωργία το 2000. «Αγαπάω την γη. Και ήθελα να επιστρέψω στην Σιάτιστα και να ριζώσω εδώ», είπε για τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. Τα τελευταία 15 χρόνια ασχολείται µε την βιολογική καλλιέργεια. Παράγει κυρίως σκληρό σιτάρι, βίκο, βρώµη και τριφύλλια. Από τα αµπέλια του παράγει λευκό και ροζέ κρασί, φτιάχνοντας το εξαιρετικό λιαστό Σιάτιστας µε την ονοµασία «Εύσιµος». Στο ξεκίνηµά του, επέλεξε να αγοράσει το MF 4270 και το MF 6290 της Massey Ferguson. « Γνώριζα ότι τα µηχανήµατα της Massey Ferguson είναι αξιόπιστα», είπε και συνέχισε: «Είµαι αυτοδηµιούργητος. Οι κινήσεις µου είναι πάντα προσεκτικές και µετρηµένες». Ο κ. Σίµος πριν αγοράσει ένα τρακτέρ µελετά πρώτα τις ανάγκες που έχουν οι καλλιέργειές του και τις απαιτήσεις που έχουν τα παρελκόµενά του.

Φροντίζει να προσθέτει στο στόλο του τρακτέρ νέας τεχνολογίας. «Στην περιοχή µας δοκιµάζονται σκληρά όλα τα µηχανήµατα. Έχουµε δύσκολο καιρό και γη», προσθέτει ο κ. Σίµος που δηλώνει θερµός υποστηρικτής του Vario σασµάν της Massey Ferguson. «Ο κόσµος δεν γνωρίζει τα πλεονεκτήµατα του Vario σασµάν. Συντελεί στην µείωση του κόστους παραγωγής και στον εύκολο και ξεκούραστο χειρισµό του τρακτέρ. Για αυτό και τα τελευταία χρόνια επιλέγω µόνο Vario σασµάν». Πράγµατι τα 3 τελευταία µηχανήµατά του (MF 7490, MF 7624 και MF 7726) είναι Dyna VT. «Το Dyna 6 έχει καλύτερο βήµα, αλλά τα πλεονεκτήµατα του Dyna VT είναι πολύ περισσότερα από το ένα χλµ. παραπάνω που κερδίζω µε το Dyna 6».

O κ. Σίµος είναι πολύ σχολαστικός µε την συντήρηση του στόλου του, για αυτό και όπως αναφέρει χρησιµοποιεί µόνο γνήσια ανταλλακτικά Massey Ferguson. «∆εν έχω πάρει ούτε µια βίδα που να είναι imitation για αυτό και τα 2 πρώτα τρακτέρ που αγόρασα είναι σε πολύ καλή κατάσταση ακόµα και αν είναι 20 χρονών µηχανήµατα. Όταν ψάχνεις το φθηνό και το imitation (ανταλλακτικό), στο τέλος καταλήγεις να το πληρώνεις πολύ πιο ακριβά». Και συνεχίζει: «Η τεχνική υποστήριξη παίζει πολύ σηµαντικό ρόλο».

Όπως µας εξήγησε, πέρα από την πολύ καλή συνεργασία που έχει αναπτύξει µε τους ανθρώπου του Οµίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, έχει µια εξαιρετική συνεργασία που κρατάει εδώ και χρόνια µε τον Μάκη Χατζησαββίδη, τον επίσηµο αντιπρόσωπο της Massey Ferguson στην Κοζάνη. «Κάθε µηχάνηµα πρέπει να έχει την σωστή τεχνική υποστήριξη και εγώ είµαι πολύ ευχαριστηµένος µε τον Μάκη», συµπλήρωσε ο παραγωγός.

Πέρα από τα πλεονεκτήµατα απόδοσης που έχουν τα τρακτέρ της Massey Ferguson, αυτό που αναµένει είναι και πλήρης τεχνική υποστήριξη, όπως υποστηρίζει ο κ. Σίµος: «∆ουλεύω ολόκληρο τον χρόνο. Χρειάζεται να ξέρω ότι θα έχω υποστήριξη σε ότι χρειαστώ».

Βασικά Χαρακτηριστικά του DYNA VT:

Το σύστηµα συνεχούς µεταβαλλόµενης µετάδοσης κίνησης Dyna-VT, είναι ένα σύστηµα µεταφοράς ισχύος που ξεπερνάει όλα τα άλλα σε ευκολία χρήσης και αποδοτικότητα, σύµφωνα µε τη Massey Feguson, καθώς και απρόσκοπτη δύναµη κατά την διάρκεια εργασίας. Είναι διαισθητικό για τον χειριστή, ο οποίος πολύ εύκολα καταλαβαίνει ότι µπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο όλα τα πλεονεκτήµατα του και να νοιώθει ότι γίνεται ένα µε το τρακτέρ. Η ακρίβεια του συστήµατος µετάδοσης κίνησης Dyna-VT προσφέρει ταχύτητες διαδροµής από 0,03 έως 40 χλµ. /ώρα σε οποιαδήποτε ταχύτητα του κινητήρα, που λειτουργεί µέσω δύο περιοχών.

Ο µοχλός ηλεκτροϋδραυλικής ρεβέρσας κάνει την κίνηση προς τα εµπρός / πίσω και την αλλαγή ταχύτητας να είναι εύκολη και χωρίς προβλήµατα.

Η ∆υναµική ∆ιαχείριση Ελκυστήρα (DTM) η οποία λειτουργεί σε συνδυασµό µε το σύστηµα µετάδοσης Dyna-VT, είτε µε το µοχλό T (στην έκδοση EXCLUSIVE µε το joystick Multipad), είτε µε τον µοχλό της Ηλεκτροϋδραυλικής ρεβέρσας, είτε µε το πεντάλ του γκαζιού, ρυθµίζει αυτόµατα τις στροφές του κινητήρα σύµφωνα µε το φορτίο του τρακτέρ, διατηρώντας την απαιτούµενη ταχύτητα προς τα εµπρός, στο ελάχιστο απαραίτητο.

Ο «Επόπτης»: Η λειτουργία του «επόπτη» βρίσκεται σε συνεχή κατάσταση αναµονής και ενεργοποιείται όταν οι στροφές του κινητήρα πέφτουν υπό φορτίο.

Το όφελος αυτής της λειτουργίας είναι ότι ακόµη και όταν το φορτίο στον κινητήρα αυξάνεται και οι στροφές του µειώνονται, το σύστηµα µετάδοσης κίνησης θα µειώσει αυτόµατα την ταχύτητα προς τα εµπρός για να διατηρήσει τη συνολική ισχύ, είτε σε εφαρµογές PTO, είτε σε εργασία στο χωράφι είτε σε µεταφορές. Όταν χρησιµοποιείται σε συνδυασµό µε το σύστηµα ελέγχου ταχύτητας C1 και C2, το οποίο εφαρµόζει µια καθορισµένη ταχύτητα προς τα εµπρός, τότε ο ελκυστήρας θα λειτουργεί στη µέγιστη απόδοση και καθώς το φορτίο θα µεταβάλλεται ο «επόπτης» θα ρυθµίζει αυτόµατα τον ελκυστήρα στην απαιτούµενη ταχύτητα.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία