BACK TO
TOP
Profi

Πιο ισχυροί αλλά και πιο φιλόξενοι οι νέοι διάδοχοι M4062 και M4072 στην γκάμα της Kubota

Τα νέα M4062 και M4072 έρχονται ως διάδοχοι στην γκάμα της φίρμας. Το μεγαλύτερο εκ των δύο πρωταγωνιστεί εδώ.

Kubota_profitechnika1_tWbUaPM_3

Βασίλης Σοφός

117
0

Παρόλο που η Σειρά M7000 σπάει ταμεία, η Kubota δε λησμονεί τα μικρότερης ιπποδύναμης μοντέλα της. Πρόσφατα ήρθε στην αγορά η νέα σειρά M4002, αποτελούμενη αρχικά από δύο μοντέλα, τα M4062 και M4072, με τα δύο τελευταία ψηφία στην κωδική ονομασία τους να μαρτυρούν την ισχύ.

Τόσο το M4062 όσο και το M4072 τροφοδοτούνται από τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα V3307 CRT της Kubota, χωρητικότητας 3,3 λίτρων, με σύστημα common-rail και turbo. Σύμφωνα με την εταιρεία ο κινητήρας είναι βελτιωμένος όσον αφορά στην καμπύλη ισχύος και ροπής, με τα επίπεδα θορύβου, τη γενική φθορά και την κατανάλωση καυσίμου να είναι τώρα σε χαμηλότερα επίπεδα. Ωστόσο τα παραπάνω δεν επιβεβαιώθηκαν λόγω της μικρής διάρ- κειας δοκιμής του μοντέλου M4072. Αυτό όμως που επαληθεύτηκε ήταν η υψηλή απόδοση του M4072 κατά την έλξη και δια- χείριση της χορτοδετικής BF2255 (όμοια με ένα Vicon FR4225).

Το φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF), σε συνδυασμό με τον καταλύτη οξείδωσης πετρελαίου, συμμορφώνουν τον κινητήρα με τα πρότυπα Stage IIIB. Ωστόσο, η Kubota «αγαπάει» ακόμη τις σχετικά υψηλές ονομαστικές 2.400 σ.α.λ. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν δύο ηλεκτρικές μνήμες ταχύτητας στις οποίες ο χειριστής μεταβαίνει πατώντας το διακόπτη στην κον- σόλα. Ωστόσο, αυτό λειτουργεί μόνο εάν ο μοχλός του γκαζιού είναι ρυθμισμένος πάνω από 1.000 σ.α.λ. Η Kubota λέει ότι αυτό συμβαίνει για λόγους ασφαλείας.

Με μία πρώτη ματιά, το κιβώτιο ταχυτήτων δε φάνηκε να έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο: έξι ταχύτητες τύπου «H» και τρία εύρη, συνολικά 18 ταχύτητες. Ως στοιχείο άνεσης υπάρχει ένα κουμπί αποσύμπλεξης στο λεβιέ, επομένως δε χρειάζεται να πατήσει κανείς το πεντάλ. Ένα powerhuttle στην κολώνα του τιμονιού διευκολύνει τις αλλαγές κατεύθυνσης, με τις 18 ταχύτητες να διατίθενται και για την όπι- σθεν.

Το σπλίτερ των ταχυτήτων είναι ένα νέο χαρακτηριστικό στο μεγαλύτερο μοντέλο M4072 που αυξάνει τον αριθμό των αναλο- γιών σε 36/36, πράγμα που φάνηκε πραγμα- τικά χρήσιμο στην εργασία με την χορτοδετική. Επιπλέον, το κιβώτιο των 40 χλμ. /ώρα με το σύστημα Eco-Drive κάνει τον κινητήρα να δουλεύει πιο οικονομικά, στις 2.000 σ.α.λ. Όπως η τετρακίνηση έτσι και το PTO ενεργοποιείται ηλεκτροϋδραυλικά. Ο έλεγχος γίνεται και απ'έξω, με τα πλήκτρα να βρίσκονται στον αριστερό λασπωτήρα.

Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στο profi Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία