BACK TO
TOP
Profi

Στο δυναμόμετρο των δοκιμών το ευέλικτο John Deere 6120M των 120 ίππων

Έχοντας το ίδιο µεταξόνιο µε το παλαιότερο και πολύ δηµοφιλές 6430, το νέο 6120M κατασκευάστηκε µε γνώµονα τις ανάγκες των κτηνοτρόφων που θέλουν ένα ευέλικτο και δυνατό τρακτέρ για εργασίες όπως η διανοµή, ο ψεκασµός και οι εργασίες µε φορτωτή.

wil_st_JohnDeere6120M_52_id147716-2

251
0

Ώρα να δούµε τι σκέφτεται η οµάδα δοκιµών του profi για τη νέα αυτή γκάµα τρακτέρ της John Deere

 

Απο το 2015 και µετά, µηχανικοί και σχεδιαστές της john Deere πήραν τη γνώµη 13 αντιπροσώπων από διάφορες χώρες για να αναπτύξουν µια γκάµα τρακτέρ που µε τα µοντέλα της θα ανταποκρινόταν σε κάθε ατοµική ανάγκη του επαγγελµατία και έτσι γεννήθηκε η Σειρά 6M. Ανάµεσα στο πρότζεκτ αυτό βρέθηκε ένας Άγγλος αντιπρόσωπος αλλά και ένα Ιρλανδός και γρήγορα αποφασίστηκε ότι το µεταξόνιο των 2.580 χιλιοστών από τα τρακτέρ 6MC και RC ήταν πολύ µεγάλο, ενώ το πλαίσιο καµπίνας του 5R ήταν πολύ µικρό. Η επιστροφή στο µεταξόνιο των 2.400 χιλιοστών των τετρακύλινδρων τρακτέρ 6030 θεωρήθηκε απαραίτητη, όπως και η προσφορά µιας µεγαλύτερης καµπίνας.

 

Φτάνοντας στον Σεπτέµβριο  του 2019, η John Deere ήταν έτοιµη να αποκαλύψει τη νέα σειρά τρακτέρ που αποτελείται από 4 µοντέλα µε ισχύ 90 έως 120 ίππων. Τα πρώτα αντίτυπα άρχισαν να φτάνουν στα αγροκτήµατα νωρίτερα φέτος και ανάµεσα σε αυτά είναι και το µοντέλα της δοκιµής, το 6120M, το πιο ισχυρό στη νέα αυτή γκάµα των κοντού µεταξονίου µοντέλων.

 

Παρόλο που η ονοµαστική του ισχύς είναι 120 ίπποι, το τρακτέρ «αγριεύει» ακόµη περισσότερο όταν βοηθηθεί από το σύστηµα ώθησης, το οποίο φτάνει την ιπποδύναµη στους 145 ίππους. Οι µηχανικοί της John Deere εγκατέστησαν το µοτέρ DPS των 4,5 λίτρων και, για να εξοικονοµήσουν χώρο κάτω από το χαµηλό καπό, το turbo µεταβλητής γεωµετρίας διαθέτει τη δική του µονάδα εξαγωγής καυσαερίων, η γνωστή EGR. Αντ 'αυτού, η κατασκευάστρια επέλεξε να βασιστεί αποκλειστικά στο πρόσθετο υγρό καυσίµου AdBlue για αυτά τα συµπαγή µοντέλα. Το 6M είναι συµµορφωµένα µε τους κανονισµούς ρύπων φάσης 4, ωστόσο οι σχεδιαστές έχουν αφήσει χώρο για να φιλοξενήσουν ένα φίλτρο σωµατιδίων (DPF) για την ευθυγράµµιση µε τα πρότυπα Stage  V. Περισσότερα σχετικά µε αυτό, αργότερα.

Διαβάστε περισσότερα στην κεντρική δοκιμή του profi Οκτωβρίου που κυκλοφορεί το Σάββατο 3 Οκτωβρίου μαζί με την Agrenda

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία