
Εκ πρώτης όψεος, δε θα φανεί µεγάλη διαφορά αντικρίζοντας ένα νέο T7 HD σε σχέση µε τον προκάτοχο. Ωστόσο, αν ρίξει κανείς µια πιο προσεκτική µατιά, υπάρχουν µερικές µικρές αλλαγές στο εξωτερικό: για παράδειγµα, τα πιο ευρύχωρα σκαλοπάτια ή ακόµη και η νέα οροφή µε έως και 14 φώτα εργασίας και ο νέος υαλοκαθαριστήρας, που βρίσκεται πλέον στο κάτω µέρος.
Κάτω από το καπό του πλαισίου HD T7 κρύβεται ο ίδιος εξακύλινδρος κινητήρας FPT 6,7 λίτρων. Η µεγάλη διαφορά είναι ότι πλέον συµµορφώνεται µε τις εκποµπές ρύπων Φάσης 5, ενώ χάρη στη νέα τεχνολογία Hi-ESCR2 δεν υπάρχει EGR και το φίλτρο σωµατιδίων δεν χρειάζεται συντήρηση.
Όλα καλά, ωστόσο οι περισσότεροι χρήστες θα ενδιαφέρονται περισσότερο για την ισχύ που αποδίδει η νέα ναυαρχίδα T7.315 HD αλλά και για το πόσο καύσιµο καίει. Για να απαντηθούν αυτές οι βασικές ερωτήσεις, χρειάστηκε το κέντρο δοκιµών DLG, για να γίνει η µέτρηση.Από την ονοµαστική απόδοση των 221 kW/301 ίππων οι 267,1 ίπποι (199,2 kW) έφτασαν στο πίσω pto όταν συνδέθηκαν µε το dyno DLG — εξαιρετικό — ειδικά επειδή η ισχύς του κινητήρα αυξάνεται σηµαντικά όταν οι στροφές του πέφτουν στις 1.800 καθώς φτάνει σε µέγιστη ισχύ pto 215,9 kW/289,5 ίππων.
Διαβάστε περισσότερα στο profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda