Με μεταβαλλόμενο κιβώτιο και 5 ολοκαίνουργια μοντέλα λανσάρεται η σειρά Deutz-Fahr 6 TTV

Κοινοποίηση:

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καμπίνας και πέντε ολοκαίνουργια μοντέλα περιελάμβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων που εξοπλίζεται με τους δοκιμασμένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV με δυνατότητα επιλογής 50 χλμ./ώρα και διατίθενται σε 2 εκδόσεις καμπίνας. Το συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV επιτρέπει 50 χλμ./ώρα με χαμηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που μειώνει τον θόρυβο και αυξάνει την απόδοση.

Επιπλέον, το μικτό βάρος οχήματος έως 13,5 τόνους επιτρέπει έως και 1 τόνο μεγαλύτερη ικανότητα ωφέλιμου φορτίου σε σχέση με τα μοντέλα της προηγούμενης γενιάς και οδηγεί έτσι σε λιγότερους κύκλους μεταφοράς.

Με δύο εκδόσεις καμπίνας

Η Deutz-Fahr προσφέρει την καμπίνα MaxiVision σε δύο εκδόσεις για τα μοντέλα TTV. Η MaxiVision+ περιέχει τη νέα αναπτυγμένη μικτή διαμόρφωση με δύο μηχανικές και δύο ηλεκτροϋδραυλικές βαλβίδες πίσω ρυθμιστή.

Με τον εξοπλισμό MaxiVisionPro, ο χειριστής επωφελείται από έως και πέντε πλήρως ηλεκτρικές βαλβίδες ελέγχου και την προαιρετική οθόνη iMonitor 12″ στο εργονομικό υποβραχιόνιο MaxCom.

Με τις νέες υδραυλικές δεξαμενές CleanOil, με χωρητικότητα αφαιρούμενου λαδιού έως και 60 λ., αποτρέπεται η ανεπιθύμητη μόλυνση του λαδιού μετάδοσης κίνησης και παρατείνεται σημαντικά η διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων, τονίζει η εταιρεία.

Το πίσω PTO διατίθεται από το βασικό εξοπλισμό με όλες τις ταχύτητες λειτουργίας: 540/540 ECO έως και 1000/1000 ECO. Προαιρετικά, μπορεί να εγκατασταθεί μπροστά ένα PTO 1000 ή 1000 ECO, ενώ για τα εξακύλινδρα μοντέλα διατίθεται επίσης το μπροστινό PTO DualSpeed.

Ο πίσω σύνδεσμος μπορεί να ανυψώσει έως και 9700 κιλά και ο μπροστινός ανυψωτήρας διατίθεται σε δύο εκδόσεις με μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 3800 ή 4110 κιλά.

Τα μηχανήματα της Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Θεοχαράκης ΑΕ (τηλ. 210/3479700)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Παγκόσµια πρεµιέρα για τις νέες θεριζοαλωνιστικές μηχανές John Deere S7

Θέτοντας νέα πρότυπα στην αυτοµατοποίηση και την παραγωγικότητα της συγκοµιδής, η John Deere παρουσίασε στο Commodity Classic στο Χιούστον του Τέξας των ΗΠΑ τη νέα θεριζοαλωνιστική S7, ένα µηχάνηµα που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξηµένη και εξίσου υψηλή παραγωγικότητα µέσω του προηγµένου αυτοµατισµού συγκοµιδής.

Προτεινόμενα

Ιδανική για καθημερινή εργασία στον αχυρώνα η σειρά Keyline από τη Deutz-Fahr με 75 έως 106 ίππους

Με ένα πακέτο βασικών αλλά λειτουργικών χαρακτηριστικών, τα μοντέλα Keyline 5 είναι τα ιδανικά τρακτέρ για καθημερινή εργασία στον αχυρώνα, στην αυλή ή ως δεύτερο τρακτέρ για ελαφρές εργασίες σε μεγαλύτερα αγροκτήματα.

Αναβάθμιση σε κάθε τομέα για τα δενδροκομικά Deutz-Fahr 5DF το 2024

Μετά από δύο χρόνια επιτυχηµένης παρουσίας της Σειράς 5 DF platform στην αγορά, η Deutz-Fahr την αναβαθµίζει για το 2024, πρόσθετα νέα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας για την αύξηση της ευελιξίας, της παραγωγικότητας και της άνεσης.

Συγκριτική δοκιμή επτά τρακτέρ ισχύος 300 ίππων με πεδίο δοκιμών τη Δανία

Tρία περιοδικά γεωργικών µηχανηµάτων από τη Φινλανδία (Koneviesti), τη Νορβηγία (Bedre Gardsdrift) και τη Σουηδία (Traktortech) µαζί µε τους Ολλανδούς συναδέλφους από το Trekker δοκίµασαν επτά τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 300 ίππων, όλα µε κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς µεταβαλλόµενων σχέσεων, GPS και ISObus. Η ∆ανία αποτέλεσε το πεδίο δοκιµών για αυτή τη σύγκριση.