Ηλεκτρικό και ευέλικτο κερδίζει σε διεθνείς διακρίσεις το Marlo eWorker

Κοινοποίηση:

Μετά από μια φάση ανάπτυξης δύο ετών από μια ομάδα που εργάζεται σε ολόκληρη την εταιρεία, το eWorker διατίθεται στην αγορά, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία στην αγορά και κερδίζοντας σταθερή έγκριση από διεθνείς τεχνικές επιτροπές σε όλους τους διαγωνισμούς που συμμετείχε, με πολλά βραβεία στην Ιταλία αλλά και σε όλο τον κόσμο.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

 

Το χαμηλών εκπομπών και αθόρυβο τηλεσκοπικό eWorker της Merlo έρχεται να χαιρετίσει την φιλικότητα προς το περιβάλλον, κατάλληλο για εξειδικευμένες καλλιέργειες με περιορισμένους χώρους. Η γκάμα αποτελείται από δύο μοντέλα, το 25,5-60 και το 25,5-90, αντίστοιχα, με μέγιστη ισχύ 60 ίππους και 90 ίππους αντίστοιχα. Και τα δύο διαθέτουν μέγιστο ύψος ανύψωσης 4,8 μέτρα και μέγιστη ικανότητα 2,5 τόνων. Η μπαταρία χαμηλής τάσης 48 V, που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του μηχανήματος -σε χαμηλή θέση για να διασφαλίζεται η σταθερότητα-, παρέχει 8 ώρες χρόνο λειτουργίας και επαναφόρτιση μεταξύ 8 και 9 ωρών.

Για την αποφυγή πιθανής διακοπής λόγω άδειας μπαταρίας, εναλλάσσεται γρήγορα, σε λίγο περισσότερο από 5 λεπτά. Το μοντέλο 25,5-60 2WD έχει δύο κινητήρες τοποθετημένους απευθείας στους μπροστινούς τροχούς και έχει μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 2 τόνων, ενώ αγγίζει τους 3 τόνους ικανότητας το μοντέλο 25,5-90 4WD που διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα για να κινεί τον πίσω άξονα. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει τρεις τρόπους λειτουργίας που περιορίζουν τη μέγιστη ταχύτητα: Eco έως 19 χλμ./ώρα, Normal έως 22 χλμ./ώρα και Power, έως 25 χλμ./ώρα.

Το σύστημα πέδησης, από την άλλη πλευρά, είναι αναγεννητικό, παρόμοιας φιλοσοφίας με εκείνη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ανακτά ενέργεια από τους μπροστινούς κινητήρες κατά τις φάσεις επιβράδυνσης, όπως ακριβώς και τα υδραυλικά που ανακτούν ενέργεια όταν ο βραχίονας χαμηλώνει. Το eWorker διευθύνεται αποκλειστικά από τους πίσω τροχούς, με γωνία διεύθυνσης 85° και ακτίνα 2,85 μέτρων (για το μικρότερο μοντέλο). Το υδραυλικό κύκλωμα αποτελείται από μια αντλία ανίχνευσης φορτίου 42 λ./λ., που τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα.

Ολοκληρώνεται με μια πίσω υδραυλική πρίζα, προαιρετικά, και μια άλλη στο μήκος του βραχίονα, από τον βασικό εξοπλισμό. Η διεθνής κριτική επιτροπή του παλαιότερου και πιο σημαντικού βραβείου σχεδιασμού στον κόσμο, που ιδρύθηκε το 1954, ψήφισε για 27η φορά, για να τιμήσει αυτή τη φορά το eWorker ως «προϊόν που χαρακτηρίζει προηγμένες και πολιτισμικά συνειδητοποιημένες μεθόδους σχεδίασης, ηθική ευθύνη απέναντι στους ανθρώπους, την κοινωνία και το περιβάλλον και κινητήρια δύναμη για νέα υλικές και άυλες ιδιότητες.

Έχοντας έγκριση Rops και Fops, η καμπίνα φιλοξενεί ένα ηλεκτρονικό joystick που μπορεί να εκτελέσει τρεις κινήσεις ταυτόχρονα, ενώ η αριστερή πλευρά της και η γυάλινη οροφή της αφαιρούνται, με το μπροστινό παράθυρο να θερμαίνεται. Για ακόμη μεγαλύτερη άνεση, ο τηλεσκοπικός βραχίονας διαθέτει μια προαιρετική ανάρτηση βραχίονα, ανενεργή όμως κάτω από τα 3 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το eWorker είναι συμπαγές, με μήκος μικρότερο από 2 μέτρα και πλάτος στα 1,53 μέτρα (έκοδση 2WD), ενώ στα 1,67 μέτρα είναι το πλάτος της έκδοσης 4WD.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Παγκόσµια πρεµιέρα για τις νέες θεριζοαλωνιστικές μηχανές John Deere S7

Θέτοντας νέα πρότυπα στην αυτοµατοποίηση και την παραγωγικότητα της συγκοµιδής, η John Deere παρουσίασε στο Commodity Classic στο Χιούστον του Τέξας των ΗΠΑ τη νέα θεριζοαλωνιστική S7, ένα µηχάνηµα που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξηµένη και εξίσου υψηλή παραγωγικότητα µέσω του προηγµένου αυτοµατισµού συγκοµιδής.

Προτεινόμενα

Επένδυση ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ από τη CNH στο Βέλγιο για τη CR11

Η υπερσύγχρονη αλωνιστική CR11 αλλά και υπόλοιπα μηχανήματα του κλάδου θα κατασκευάζονται σε νέες εγκαταστάσεις στο Βέλγιο, εκεί όπου θα βρίσκεται όμως και ένα τμήμα έρευνας και ανάπτυξης του ομίλου.