Xαράζει το δικό του δρόμο το φινλανδικό Valtra S416 με απόδοση έως 420 ίππους

Κοινοποίηση:

Η ναυαρχίδα των τρακτέρ στην οικογένεια της Valtra εισέρχεται τώρα στην έκτη γενιά της με περισσότερη ισχύ και με τη μορφή του S416. Ωστόσο, αυτή η νέα σειρά είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα ισχυρό μηχάνημα για τους περήφανους Φινλανδούς.

Η Valtra κάνει την έκτη γενιά του κορυφαίου μοντέλου της γκάμας πιο αυθεντική. Παρόλο που θα συνεχίσει να μοιράζεται τα ίδια μέρη με το επίσης νέο 9S της Massey Ferguson, η σειρά τρακτέρ έξι μοντέλων θα κατασκευάζεται και πάλι στο Suolahti της Φινλανδίας αντί να βγαίνει από την πόρτα του Beauvais.

Ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, οι άξονες, ο σύνδεσμος και τα υδραυλικά αποτελούν μέρος αυτής της κοινής πλατφόρμας, αλλά τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία, όπως η σχεδίαση, οι διεπαφές χρήστη και τα χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένων των μοχλών πολλαπλών λειτουργιών, είναι αποκλειστικά για τη μάρκα.

Με έως και 420 ίπππους

Όταν αντικρίζετε για πρώτη φορά τη νέα σειρά S, το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε είναι ότι δεν μοιάζει με τρακτέρ με πάνω από 400 ίππους. Απλώς φαίνεται να είναι μια ελαφρώς πιο ισχυρή έκδοση της σειράς Q, αναμφίβολα εν μέρει λόγω του γεγονότος ότι φοράει την ίδια καμπίνα τεσσάρων κολόνων από τη σειρά 230-305 ίππων, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2022. Κάτω από το εξίσου κομψό καπό, εξακολουθεί να φωλιάζει ένας εξακύλινδρος κινητήρας AgcoPower 8,4 λίτρων.

Στα μοντέλα S286 έως S416, αυτή η μονάδα αποδίδει από 280 έως 420 ίππους. Τα πέντε μικρότερα μοντέλα έχουν επίσης ώθηση έως και 30 ίππους, ενώ το S416 έχει μέγιστη απόδοση 420 ίππους, η οποία αποδίδεται στις 1.850 σ.α.λ. Όπως θα περίμενε κανείς, ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Stage V, αλλά, σε αντίθεση με το παλιό S4, δεν υπάρχει EGR και χρειάζεται μόνο ένα τούρμπο. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου έχει αυξηθεί στα 630 λίτρα, τα οποία θα είναι αρκετά για να ταΐσουν όλα αυτά τα άλογα.

Με κιβώτιο Vario ML260

Το κιβώτιο ταχυτήτων εξακολουθεί να είναι το ML260 με τις δύο σειρές διαδρομής που εναλλάσσονται χειροκίνητα μεταξύ των εργασιών στο χωράφι και στο δρόμο. Οι τελικοί κινητήρες έχουν τροποποιηθεί για να διαχειρίζονται την πρόσθετη ισχύ που προσφέρεται, ενώ ο μπροστινός άξονας παραμένει αμετάβλητος.

Σύνδεσμος και υδραυλικά

Ο πίσω σύνδεσμος, που μπορεί να ανυψώσει εντυπωσιακά 12 τόνους, είναι ίδιος.. Αυτό που είναι καινούργιο είναι η δυνατότητα σύνδεσης μιας αντλίας στη μονάδα περιστροφής για την παραγωγή 200 λ./λ. στις 1.650 σ.α.λ.

Καμπίνα από τη σειρά Q

Για την καμπίνα, η Valtra παρέμεινε στη δοκιμασμένη πλέον διάταξη σχεδιασμού που χρησιμοποιεί σε όλα τα οχήματα από την τετρακύλινδρη σειρά N και πάνω.

Σύνοψη

Ενώ το νέο S6 συνεχίζει να χρησιμοποιεί πολλά από τα εξαρτήματα στα οποία βασίζεται για περισσότερα από 10 χρόνια, μοιάζει και αισθάνεται σαν ένα πολύ διαφορετικό τρακτέρ. Ωστόσο, θα ήταν άδικο να το απορρίψετε ως κάτι περισσότερο από μια αναβάθμιση του στυλ, καθώς υπάρχει η επιπλέον ιπποδύναμη, η σημαντικά υψηλότερη υδραυλική απόδοση μαζί με μικρότερες λεπτομέρειες, όπως η τοποθέτηση των ακροδεκτών της μπαταρίας κοντά στα σκαλοπάτια της καμπίνας και μια πλήρης σειρά επιλογών φωτισμού – μέχρι και το φωτιζόμενο σήμα της Valtra στο καπό.

Τα μηχανήματα της Valtra διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Καρίντης-Νέτας Α.Ε. (Τηλ. 2310/ 519995)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Παγκόσµια πρεµιέρα για τις νέες θεριζοαλωνιστικές μηχανές John Deere S7

Θέτοντας νέα πρότυπα στην αυτοµατοποίηση και την παραγωγικότητα της συγκοµιδής, η John Deere παρουσίασε στο Commodity Classic στο Χιούστον του Τέξας των ΗΠΑ τη νέα θεριζοαλωνιστική S7, ένα µηχάνηµα που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξηµένη και εξίσου υψηλή παραγωγικότητα µέσω του προηγµένου αυτοµατισµού συγκοµιδής.

Προτεινόμενα

Ενισχύεται η αγορά τρακτέρ από την αναπροσαρμογή των Σχεδίων Βελτίωσης

Αναπροσαρμογή Σχεδίων Βελτίωσης και μετατόπιση του κέντρου βάρους από άλλες δράσεις στην αγορά τρακτέρ, φέρνει η κατάργηση των βάσεων (μόρια) στη Θεσσαλία και τον Έβρο, γεγονός το οποίο αποτιμάται θετικά από τους ντόπιους εισαγωγείς που προσβλέπουν σε «ζεστή» αγορά και τον επόμενο χρόνο.

Επένδυση 70 εκατ. ευρώ από την AGCO για υβριδικούς, ηλεκτρικούς και εναλλακτικού καυσίμου κινητήρες

Η επένδυση ύψους 70 εκατ. ευρώ θα επιτρέψει επίσης στις εγκαταστάσεις του Linnavuori την επέκταση της κατασκευής εξαρτημάτων CVT για τα τρακτέρ του ομίλου (Fendt, Massey Ferguson και Valtra), με σχέδια για την παραγωγή περισσότερων εξαρτημάτων μετάδοσης κίνησης υψηλής ακρίβειας.