Επένδυση 70 εκατ. ευρώ από την AGCO για υβριδικούς, ηλεκτρικούς και εναλλακτικού καυσίμου κινητήρες

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Ο όμιλος AGCO έχει δαπανήσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο Linnavuori τα τελευταία πέντε χρόνια, στις εγκαταστάσεις εργάζονται περίπου 1.000 άτομα, ενώ τώρα ενισχύει τις επενδύσεις με εστίαση σε νέου τύπου κινητήρες.

Η επένδυση ύψους 70 εκατ. ευρώ θα επιτρέψει επίσης στις εγκαταστάσεις του Linnavuori την επέκταση της κατασκευής εξαρτημάτων CVT για τα τρακτέρ του ομίλου (Fendt, Massey Ferguson και Valtra), με σχέδια για την παραγωγή περισσότερων εξαρτημάτων μετάδοσης κίνησης υψηλής ακρίβειας. «Επί του παρόντος, παράγουμε περίπου ένα εκατομμύριο οδοντωτούς τροχούς και άξονες ετησίως, αλλά ο αριθμός αυτός αναμένεται να διπλασιαστεί μετά τις επενδύσεις», πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος. Η νέα αίθουσα παραγωγής θα στεγάσει, τέλος, μια νέα γραμμή κατεργασίας με υψηλό βαθμό αυτοματισμού για την κατασκευή των κυλινδροκεφαλών των κινητήρων CORE.

Η επένδυση που ανακοινώνει ο όμιλος AGCO ότι κάνει στη Φινλανδία, θα προσθέσει στο εργοστάσιο ένα νέο εργαστήριο για τη δοκιμή κινητήρων εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με εναλλακτικά καύσιμα, καθώς και μια σειρά ηλεκτρικών λύσεων, όπως υβριδικά συστήματα, κυψέλες καυσίμου και τεχνολογία μπαταριών υψηλής τάσης.

Τα νέα κτίρια 11.000 τ.μ., τα οποία θα ολοκληρωθούν κατά τη διάρκεια του 2024-2025, θα περιλαμβάνουν επίσης ένα κέντρο εκπαίδευσης και επισκεπτών, μια αίθουσα παραγωγής για την επεξεργασία κυλινδροκεφαλών και την κατασκευή εξαρτημάτων CVT, ένα βαφείο και δυνατότητες δοκιμών για ανακατασκευασμένους κινητήρες.

Ο Juha Tervala, διευθύνων σύμβουλος της AGCO Power, λέει ότι η επένδυση θα επιτρέψει στην εταιρεία να αναπτύξει τις ικανότητές της στην επισκευή. «Τα ανακατασκευασμένα προϊόντα αποσυναρμολογούνται στα επιμέρους εξαρτήματά τους, ελέγχονται, καθαρίζονται και ανακατασκευάζονται πλήρως», δήλωσε. «Από το 1990 ανακατασκευάζουμε μεταχειρισμένους κινητήρες προς μια κυκλική οικονομία. Οι βελτιώσεις του προϊόντος βασίζονται στην τελευταία αναθεώρηση και ο επισκευασμένος, δοκιμασμένος και βαμμένος κινητήρας λαμβάνει πλήρη εργοστασιακή εγγύηση».

Να σημειώσουμε ότι το Νοέμβριο του 2023, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Φινλανδίας Sauli Niinistö αναγνώρισε τόσο την AGCO Power όσο και το εμπορικό σήμα Valtra της AGCO, το οποίο λειτουργεί από το Suolahti, με βραβείο μακροπρόθεσμης επένδυσης. Οι επενδύσεις της AGCO στη λειτουργία του εργοστασίου Linnavuori λοιπόν ανήλθαν σε περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ κατά τα τελευταία πέντε χρόνια.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

 

Εκτός από τους κινητήρες πετρελαίου, η AGCO επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο τεχνολογίας των προϊόντων της αναπτύσσοντας κινητήρες που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα και διάφορες ηλεκτρικές λύσεις που μειώνουν τις εκπομπές. Το νέο ερευνητικό εργαστήριο στο Linnavuori αποτελεί φυσική επέκταση της ευθύνης της AGCO Power για την ανάπτυξη προϊόντων, δήλωσε η εταιρεία.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Παγκόσµια πρεµιέρα για τις νέες θεριζοαλωνιστικές μηχανές John Deere S7

Θέτοντας νέα πρότυπα στην αυτοµατοποίηση και την παραγωγικότητα της συγκοµιδής, η John Deere παρουσίασε στο Commodity Classic στο Χιούστον του Τέξας των ΗΠΑ τη νέα θεριζοαλωνιστική S7, ένα µηχάνηµα που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξηµένη και εξίσου υψηλή παραγωγικότητα µέσω του προηγµένου αυτοµατισµού συγκοµιδής.

Προτεινόμενα

Ο όμιλος AGCO και η John Deere σκοράρουν στις πωλήσεις τρακτέρ Ευρώπης

Η Γαλλία ενίσχυσε τη θέση της ως η μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Η AGCO κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό τρακτέρ (20.243) στις τρεις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η John Deere πιάνει κορυφή στη Γαλλική αγορά.