Νέες δισκοσβάρνες Rotago F της Kverneland με πλάτος εργασίας έως και 6 μέτρα

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Τα νέα της παρελκόμενα Rotago F λανσάρει η Kverneland, με στόχο να προσφέρει ένα «μίγμα» επιτυχημένων χαρακτηριστικών με πρόσθετες βελτιώσεις σε μια σειρά τεσσάρων μοντέλων. Υπάρχουν, όπως αναφέρθηκε, τέσσερα νέα μοντέλα, με πλάτος εργασίας 4, 4,5, 5 και 6 μέτρα. Κατά τη μεταφορά τους, διπλώνουν υδραυλικά διαμορφώνοντας πλάτος στα 3 μέτρα.

Η σειρά των περιστροφικών Rotago F που εισήγαγε πρόσφατα η Kverneland στο χαρτοφυλάκιό της διακρίνεται από τη δυνατότητα ρύθμισης της ράβδου ισοπέδωσης και του βάθους εργασίας «εν κινήσει». Τα νέας γενιάς μοντέλα προσφέρουν στον χειριστή τη δυνατότητα μεταβολής του βάθους εργασίας απευθείας από την καμπίνα του τρακτέρ μέσω των υδραυλικών διανομέων στην περίπτωση ενός βασικού μηχανήματος ή μέσω των οθονών Kverneland Tellus Pro/Tellus GO+ στην περίπτωση μιας έκδοσης ISOBUS.

Η εταιρεία μιλάει για μια «ευκαιρία» που συνδυάζει τη βιωσιμότητα με τη μείωση του κόστους, καθώς κάθε εκατοστό βάθους εργασίας αντιστοιχεί σε 140 τόνους εδάφους που μετακινούνται ανά εκτάριο, οπότε η ρύθμιση βάθους ακριβείας βελτιστοποιεί την κατανάλωση και μειώνει την ποσότητα CO2 που εκλύεται.

Το κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σύστημα ρύθμισης βάθους με κιβώτιο εξασφαλίζει μάλιστα την κάθετη ρύθμιση βάθους χωρίς πρόσθετη ρύθμιση του άνω συνδέσμου ή του πίσω κυλίνδρου του τρακτέρ. Ένα παραλληλόγραμμο εξασφαλίζει ότι τα κιβώτια της σβάρνας παραμένουν παράλληλα με το έδαφος. Μπορούν επίσης να ανυψωθούν ανεξάρτητα από τη ράβδο ισοπέδωσης. Όλες αυτές οι ρυθμίσεις μπορούν να παρακολουθούνται με ηλεκτρονικούς αισθητήρες για την προστασία των σωμάτων από υπερφόρτωση. Τα σώματα του νέου Rotago F είναι αυτοφερόμενα και ταυτόχρονα ελαφρύτερα, μειώνοντας τη χρησιμοποιούμενη ισχύ.

Οι σβάρνες Rotago F μπορούν επίσης να συνδυαστούν με τις νέες ράβδους CB-F και τη νέα μπροστινή δεξαμενή f-drill για ταυτόχρονη προετοιμασία και σπορά, βελτιστοποιώντας περαιτέρω τις εργασίες. Το νέο σύστημα σύζευξης επιτρέπει τη γρήγορη απελευθέρωση ολόκληρης της συσκευής σποράς, ενώ για καλύτερη εξισορρόπηση σε δύσκολες συνθήκες οδικής μεταφοράς, ένας ειδικός περιστρεφόμενος τροχός στηρίζει την περιοχή, αυξάνοντας την ασφάλεια χωρίς την ανάγκη αποσύνδεσης του άνω συνδέσμου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Παγκόσµια πρεµιέρα για τις νέες θεριζοαλωνιστικές μηχανές John Deere S7

Θέτοντας νέα πρότυπα στην αυτοµατοποίηση και την παραγωγικότητα της συγκοµιδής, η John Deere παρουσίασε στο Commodity Classic στο Χιούστον του Τέξας των ΗΠΑ τη νέα θεριζοαλωνιστική S7, ένα µηχάνηµα που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξηµένη και εξίσου υψηλή παραγωγικότητα µέσω του προηγµένου αυτοµατισµού συγκοµιδής.

Προτεινόμενα

Σε ανοικτή επικοινωνία με τον χειριστή οι καμπίνες του μέλλοντος από την Claas

Η εταιρεία σχεδιάζει την καμπίνα του μέλλοντος για τρακτέρ και μηχανήματα συγκομιδής όπως αποδεικνύεται από τα πρότζεκτ που παρουσιάστηκαν στην Agritechnica 2023, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Καινοτομίας, Cab 4.0 και Cab10 Future, δύο προοπτικές για το πώς θα εργάζονται οι άνθρωποι στην ύπαιθρο αύριο.