Ιδανική για καθημερινή εργασία στον αχυρώνα η σειρά Keyline από τη Deutz-Fahr με 75 έως 106 ίππους

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Με ένα πακέτο βασικών αλλά λειτουργικών χαρακτηριστικών, τα μοντέλα Keyline 5 είναι τα ιδανικά τρακτέρ για καθημερινή εργασία στον αχυρώνα, στην αυλή ή ως δεύτερο τρακτέρ για ελαφρές εργασίες σε μεγαλύτερα αγροκτήματα.

Η Deutz-Fahr λανσάρει μια σειρά τεσσάρων μοντέλων στην κατηγορία γενικής χρήσης με ισχύ από 75 έως 106 ίππους με το ολοκαίνουργιο 5 Keyline. Τα μηχανήματα είναι ισχυρά και κατάλληλα για κάθε εργασία στο αγρόκτημα. Η σειρά 5 Keyline ανταποκρίνεται στις ανάγκες των αγροτών που επιθυμούν απλότητα, λειτουργικότητα και καλή σχέση ποιότητας-τιμής, χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση και την άνεση. Με την ευελιξία και τον εύκολο χειρισμό του, το 5 Keyline αποτελεί σημείο αναφοράς για όλους τους αγρότες που χρειάζονται ένα αξιόπιστο τρακτέρ με εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής, λέει η εταιρεία.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

Κινητήρας

Όλα τα μοντέλα τροφοδοτούνται από τον αξιόπιστο και δημοφιλή κινητήρα FARMotion 45. Ενώ τα Keyline 5095 και 5105 είναι εξοπλισμένα με πλήρη λύση EAT, συμπεριλαμβανομένου καταλύτη SCR, το Keyline 5075 διαθέτει DOC+DPF. Αυτό επιτρέπει σε αυτό το μοντέλο να συμμορφώνεται με τα πρότυπα Φάσης 5 χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιεί πρόσθετο AdBlue.

Όποιο μοντέλο και αν επιλέξετε, όλοι οι κινητήρες FARMotion 45 είναι ειδικά σχεδιασμένοι για γεωργικές εφαρμογές και προσφέρουν βέλτιστη ισχύ και, χάρη στην υψηλή χωρητικότητα, υπάρχει ροπή σε όλες τις συνθήκες εργασίας. Χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου των 145 λίτρων, το 5 Keyline έχει μεγάλη εμβέλεια για μεγάλες ημέρες εργασίας, ώστε να μην χρειάζεται να ανεφοδιάζεστε συχνά.

Μετάδοση

Το δοκιμασμένο και υψηλής απόδοσης κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων προσφέρει 20+20 ή 40+40 σχέσεις, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέγει πάντα τη σωστή ταχύτητα. Ακόμη και η βασική έκδοση διαθέτει ένα κιβώτιο ερπυσμού για ταχύτητες κάτω των 250 m/h. Για βέλτιστη άνεση και υψηλότερη παραγωγικότητα μπορούν να προστεθούν PowerShuttle και το Powershift 2 ταχυτήτων.

Χάρη στο Stop&Go και το Sense Clutch με 5 ρυθμίσεις έντασης, το PowerShuttle είναι ιδανικό για εργασίες με εμπρόσθιο φορτωτή. Ο συμπλέκτης Comfort Clutch επιτρέπει στον χειριστή να αλλάζει ταχύτητες χωρίς να χρειάζεται να πατήσει το πεντάλ του συμπλέκτη. Επιπλέον, το Powershift 2 ταχυτήτων επιτρέπει την αλλαγή δύο ταχυτήτων χωρίς διακοπή της ροπής και η ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα μπορεί να οδηγηθεί με χαμηλές στροφές κινητήρα.

Υδραυλικά

Τα μοντέλα Keyline Series 5 προσφέρονται με ένα υδραυλικό σύστημα που είναι ιδανικό για τις ανάγκες γενικής χρήσης. Η απόδοση έχει αυξηθεί με τη βελτιστοποίηση ολόκληρης της διάταξης (συμπεριλαμβανομένης της αντλίας, των σωληνώσεων και των βαλβίδων ελέγχου) για καλύτερα αποτελέσματα. Διατίθενται δύο ή τρεις βαλβίδες ελέγχου διπλής ενέργειας στο πίσω μέρος.

Για τον εμπρόσθιο φορτωτή, μπορούν να προστεθούν δύο βαλβίδες ελέγχου μεσαίας τοποθέτησης. Εκτός από την κύρια αντλία, εγκαθίσταται μια ειδική αντλία διεύθυνσης, για να διασφαλίζεται πάντα η αβίαστη οδήγηση. Τα νέα μοντέλα Keyline 5 διατίθενται επίσης με το EasyLift, το οποίο επιτρέπει την ανύψωση και το κατέβασμα του πίσω συνδέσμου με μέγιστη χωρητικότητα 4525 κιλά με το πάτημα ενός κουμπιού.

Άνεση και ασφάλεια

Η νέα καμπίνα 4 σημείων της σειράς Keyline 5 προσφέρει ορατότητα παντού και, χάρη στην πανοραμική οροφή FOPS, είναι ειδικά σχεδιασμένη για χρήση με εμπρόσθιο φορτωτή. Η άνεση εξασφαλίζεται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας με τα στάνταρ χαρακτηριστικά όπως ο κλιματισμός, το ραδιόφωνο και η ανάρτηση καμπίνας με Hydro Silent-Blocks.

Η άνεση μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω με ένα άνετο κάθισμα με αερανάρτηση και ένα πακέτο φωτισμού με 10 φώτα εργασίας. Όλα τα μοντέλα Keyline 5 είναι εξοπλισμένα με σύστημα πέδησης και στους τέσσερις τροχούς και δισκόφρενα, για αυξημένη ασφάλεια κατά τη μεταφορά και στο πεδίο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Παγκόσµια πρεµιέρα για τις νέες θεριζοαλωνιστικές μηχανές John Deere S7

Θέτοντας νέα πρότυπα στην αυτοµατοποίηση και την παραγωγικότητα της συγκοµιδής, η John Deere παρουσίασε στο Commodity Classic στο Χιούστον του Τέξας των ΗΠΑ τη νέα θεριζοαλωνιστική S7, ένα µηχάνηµα που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξηµένη και εξίσου υψηλή παραγωγικότητα µέσω του προηγµένου αυτοµατισµού συγκοµιδής.

Προτεινόμενα

Με αέρα ανανέωσης το νέο Zetor Major 80

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος TCD 2.9 L4 πετρελαιοκινητήρας της Deutz, που προσφέρει 75 ίππους. Η Zetor ανανέωσε το μοντέλο της Major 80

Αναβάθμιση σε κάθε τομέα για τα δενδροκομικά Deutz-Fahr 5DF το 2024

Μετά από δύο χρόνια επιτυχηµένης παρουσίας της Σειράς 5 DF platform στην αγορά, η Deutz-Fahr την αναβαθµίζει για το 2024, πρόσθετα νέα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας για την αύξηση της ευελιξίας, της παραγωγικότητας και της άνεσης.

Αναβάθμιση σε κάθε τομέα για τα δενδροκομικά Deutz-Fahr 5DF το 2024

Μετά από δύο χρόνια επιτυχηµένης παρουσίας της Σειράς 5 DF platform στην αγορά, η Deutz-Fahr την αναβαθµίζει για το 2024, πρόσθετα νέα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας για την αύξηση της ευελιξίας, της παραγωγικότητας και της άνεσης.

Με μεταβαλλόμενο κιβώτιο και 5 ολοκαίνουργια μοντέλα λανσάρεται η σειρά Deutz-Fahr 6 TTV

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καμπίνας και πέντε ολοκαίνουργια μοντέλα περιελάμβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων που εξοπλίζεται με τους δοκιμασμένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

Συγκριτική δοκιμή επτά τρακτέρ ισχύος 300 ίππων με πεδίο δοκιμών τη Δανία

Tρία περιοδικά γεωργικών µηχανηµάτων από τη Φινλανδία (Koneviesti), τη Νορβηγία (Bedre Gardsdrift) και τη Σουηδία (Traktortech) µαζί µε τους Ολλανδούς συναδέλφους από το Trekker δοκίµασαν επτά τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 300 ίππων, όλα µε κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς µεταβαλλόµενων σχέσεων, GPS και ISObus. Η ∆ανία αποτέλεσε το πεδίο δοκιµών για αυτή τη σύγκριση.