BACK TO
TOP
Αγροτουρισμός

Προβολή της Λίμνης Κάρλας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να υλοποιήσει καμπάνια επικοινωνίας για την ενίσχυση της θετικής εικόνας της ΕΕ σε επιλεγμένες χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Η καμπάνια θα τρέξει τον Δεκέμβριο του 2018 ως τα τέλη του 2019 και έχει λάβει τίτλο «EU delivers in the regions».

karla4

9
0

Στόχος της είναι να αναδείξει ότι οι δράσεις που χρηματοδοτεί η ΕΕ είναι πολύ σημαντικές για την ανάπτυξη και ενίσχυση των Περιφερειών, ενώ επιδίωξη της Επιτροπής είναι η καμπάνια αυτή να συνδεθεί όπου είναι δυνατόν με τοπικές καμπάνιες επικοινωνίας ή άλλες δράσεις προβολής έργων των ΠΕΠ.

Η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο είναι η HAVAS http:/havasparis.com, και έχει δικό της δίκτυο συνεργατών σε κάθε χώρα. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας συνάντησης του Δικτύου Υπευθύνων Επικοινωνίας των ΕΠ του ΕΣΠΑ στις 26/4/18, έγινε και παρουσίαση της ιδέας της καμπάνιας από την διαφημιστική Havas/Solid. Μετά από εκδήλωση ενδιαφέροντος από τα ίδια τα ΕΠ, συμφωνήθηκε με τον ανάδοχη ότι θα συμμετέχουν 7 Περιφερειακά και 1 τομεακό με 8 έργα που έχουν συγχρηματοδοτηθεί από πόρους της ΕΕ.

Ειδικά για το ΕΠ Θεσσαλίας, προκρίθηκε ως γνωστόν η προβολή της Επαναδημιουργίας της Λίμνης Κάρλας.

Οι κύριες επικοινωνιακές ενέργειες  που προβλέπονται, και για να υλοποιηθούν χρειάζεται η συνεργασίας του υπεύθυνου επικοινωνίας και του φορέα λειτουργίας του έργου, είναι μεταξύ άλλων:

-Διαδραστική σήμανση στο ίδιο το έργο για πληροφόρηση/πρόσκληση προς τους ενδιαφερόμενους.

-Διαφημιστικές αφίσες σε γεωγραφική έκταση 30 χλμ γύρω από το έργο.

-Διαφήμιση στα τοπικά ΜΜΕ.

Προσαρμοσμένη κατά περίπτωση στρατηγική με μίγμα Δημοσίων Σχέσεων, Ηλεκτρονικών Δημοσίων Σχέσεων και τοπικών πολλαπλασιαστών πληροφόρησης.

Κάθε έργο θα έχει την δική του καμπάνια προβολής, διάρκειας ενός μήνα, και ο καθορισμός του κατάλληλου χρόνου προβολής θα γίνει λαμβάνοντας υπόψη ενδιαφέρουσες τοπικές εκδηλώσεις, ή άλλες σημαντικές ημέρες που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν επικοινωνιακά ως συνέργιες. Για την οργάνωση της καμπάνιας κάθε έργου και τη δημιουργία του επικοινωνιακού υλικού χρειάζεται χρόνος 10 εβδομάδων.

Με δεδομένα τα παραπάνω παρακαλούμε να μας υποδείξετε το καταλληλότερο χρονικό διάστημα για την υλοποίηση της καμπάνιας, προκειμένου να ξεκινήσει έγκαιρα ο σχεδιασμός και οι σχετικές προετοιμασίες.

Πηγή:ert.gr

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία