Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ταιριάζει γάντι στις σημερινές απαιτήσεις της αγοράς το κατσικίσιο τυρί

Με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4,5% έως το 2032 θα κινηθεί η αγορά κατσικίσιου τυριού, η οποία και επωφελείται από τη στροφή μεγάλου μέρους του καταναλωτικού κοινού σε πιο light γαλακτοκομικά προϊόντα. Παράλληλα η αγορά προσφέρει λύσεις γαλακτομικών στα άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη.

του Γιάννη Ρούπα

Σύμφωνα με έκθεση της Allied Market Research που δημοσιεύτηκε στις 8 Μαρτίου, η παγκόσμια αγορά κατσικίσιου τυριού αποτιμήθηκε σε 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και αναμένεται να αγγίξει τα 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2032, καταγράφοντας CAGR 4,5% από το 2023 έως το 2032.

Η αγορά του κατσικίσιου τυριού παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη λόγω αύξησης της ευαισθητοποίησης σχετικά με τα οφέλη για την υγεία που συνδέονται με το κατσικίσιο γάλα. Σε αντίθεση με το αγελαδινό γάλα, το κατσικίσιο τυρί θεωρείται συχνά ως μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση λόγω της χαμηλότερης περιεκτικότητας σε λακτόζη και κάποιων επιπλέον θρεπτικών συστατικών.

Το κατσικίσιο τυρί περιέχει λιγότερη λακτόζη, καθιστώντας το πιο εύπεπτο για τα άτομα με δυσανεξία. Επιπλέον, περιέχει στατιστικά υψηλότερα επίπεδα πρωτεϊνών και χαμηλότερα επίπεδα λίπους σε σύγκριση με ορισμένα τυριά από αγελαδινό γάλα, κάτι που κάνει κλικ σε καταναλωτές που τρώνε πολύ τυρί και αναζητούν μακροπρόθεσμα θρεπτικές γαλακτοκομικές επιλογές. Επιπλέον, η σταδιακή εισαγωγή επιλογών βιολογικού τυριού και κατσικίσιου τυριού υψηλής ποιότητας έχει επεκτείνει σημαντικά τις ευκαιρίες αγοράς στην αγορά κατσικίσιου τυριού.

Βάσει τύπου, το φρέσκο κατσικίσιο τυρί κατείχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς το 2022, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ήμισυ των εσόδων της παγκόσμιας αγοράς, ενώ εκτιμάται ότι θα διατηρήσει την ηγετική του θέση καθ’ όλη τη διάρκεια της επόμενης 10ετίας. Το φρέσκο κατσικίσιο τυρί έχει ένα ξεχωριστά πικάντικο και κρεμώδες γευστικό προφίλ που απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών.

Η ευελιξία του κατσικίσιου τυριού σε διάφορες μαγειρικές εφαρμογές, όπως σαλάτες, ζυμαρικά, αλλά και ως τρόπος επάλειψης, έχει ενισχύσει περαιτέρω τη δημοτικότητά του. Επιπλέον, η αντίληψη περί φρεσκάδας και της καθαρότητας που συνδέεται με αυτό το τμήμα ευθυγραμμίζεται με τις σύγχρονες προτιμήσεις των καταναλωτών για φυσικά και ελάχιστα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Περισσότερες πληροφορίες για την έρευνα μπορείτε να βρείτε εδώ

Σχετικά Άρθρα

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...