Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP

WineTrails

Krasi-dokimi-lista

Έχοντας πλέον πατήσει γερά στα τελευταία σκαλοπάτια του 2020 και αναμένοντας παράλληλα την ολοκλήρωση του φετινού τρύγου, η οµάδα του Wine Trails βρίσκεται ήδη στη διαδικασία επιλογής των 50 κορυφαίων ελληνικών κρασιών για το 2021. 

iStock-1208616357-640x426

Οι εκτάσεις ποιων οινοποιήσιμων ποικιλιών σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση και μείωση από το 2000 έως το 2016; Στο συγκεκριμένο ερώτημα απαντά η νέα αναθεωρημένη έκδοση του βιβλίου «Which Winegrape Varieties are Grown Where» των Kym Anderson και Signe Nelgen.

Stafili-diakosmitiko

Το 2020 αναμφίβολα θα καταταχθεί μεταξύ των πιο απρόβλεπτων ετών όλων των εποχών. Μεταξύ καλών και κακών εκπλήξεων, το Wine Intelligence επανεξετάζει 5 μεγάλες τάσεις που προέβλεψε νωρίτερα φέτος για να προσπαθήσει να ξεδιαλύνει μερικές από τις «πυκνές ομίχλες» που καλύπτουν το μέλλον.

red-wine-tannins-zachariah-hagy-484676-unsplash-min

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, δόθηκε παράταση για υποβολή αιτήσεων στα πλαίσια του Ειδικού Μέτρου Στήριξης «Προώθηση οίνων σε τρίτες χώρες»για το έτος 2020.

118976978_731389187422771_9188126605879212540_n

«Χίλια γομάρια», ήταν η κυρίαρχη ευχή του τρυγητού, από τα πολύ παλιά χρόνια στη Σάμο. Τότε, που το γομάρι ήταν ένα φορτίο 133 κιλών περίπου από λαχταριστό μοσχάτο σταφύλι, κομμένο με το «κατσούνι» (μαχαιράκι με ξύλινη λαβή και κυρτή λεπίδα) από όλο το χωριό που ξεχυνόταν «πουρνό-πουρνό» με γέλια και χαρές στις ορεινές πεζούλες ξερολιθιάς. Άλλες ευχές ήταν «τα μ’ σά θ’ κά σ» ή… «χίλιες ευχές να σ’ ακ’λουθάνι».

un_kidsb072829_1600

Μαθήµατα κρασιού και αµπελουργίας δίνουν τα τελευταία χρόνια πολλά µικρά οινοποιεία της Γαλλίας σε παιδιά και νέους κάτω των 18 ετών, αποδεικνύοντας τη δυναµική που έχει ο τοµέας, που αποτελεί σηµαντικό µέρος της ιστορίας και της εθνικής κληρονοµιάς. Πολλά οινοποιεία, αλλά και το µουσείο του κρασιού στο Μπορντό, το «Cité du Vin», φέτος προωθούν την εκπαίδευση του κρασιού µε δωρεάν περιηγήσεις σε αµπελώνες και µε διαδραστικά µαθήµατα.

austria_wine_1

Στις εγχώριες «δυνάμεις» φαίνεται πως στρέφεται ο οινοτουρισμός σε μία προσπάθεια να αντισταθμίσει τις απώλειες στην τουριστική κίνηση ξένων επισκεπτών, που προκάλεσε το ξέσπασμα της πανδημίας. Με ειδικές καμπάνιες οι συλλογικοί φορείς διαφόρων ευρωπαϊκών κρατών προσκαλούν τους ντόπιους να πουν «ναι» στο είδος του τουρισμού που εστιάζει στην παραδοσιακή κουζίνα και τους ντόπιους παραγωγούς τροφίμων και ποτών.

cabernet

Το Cabernet Sauvignon είναι για πολλούς οινοποιούς και φίλους του κρασιού ο βασιλιάς των ερυθρών ποικιλιών. Η 3η Σεπτεμβρίου είναι η Διεθνής ημέρα αφιερωμένη στο Cabernet Sauvignon.

Champagne-Fleur-de-Miraval-Brad-Pitt

Θέλοντας να αναβαθμίσει την εικόνα της ροζέ σαμπάνιας, ο Μπράντ Πιτ κυκλοφόρησε τη ροζέ σαμπάνια «Fleur de Miraval», σε συνεργασία με τον οινοποιό Πιερ Πέτερς. Όπως ανακοινώθηκε, η πρώτη κυκλοφορία του «Fleur De Miraval» στην παγκόσμια αγορά θα είναι στις 15 Οκτωβρίου.

2_large

«Στο τέλος ενός συνεδρίου όπου ο επικεφαλής ερευνητής Attilio Scienza μίλησε για αυτό το βυθισμένο κρασί, από το ελληνικό νησί της Χίου, το οποίο κατανάλωναν μόνο η ελίτ της αρχαίας Ρώμης και της Μασσαλίας, τον πλησίασα»,δήλωσε ο Arrighi στο Unfiltered για τη πηγή της έμπνευσής του.

https---specials-images_forbesimg_com-imageserve-5f27faa23ace267d2789d8de-0x0

Σηµαντικό πλήγµα έχει δεχθεί συνολικά ο κλάδος του κρασιού λόγω των περιορισµών που θέτει η πανδηµία, µε τους παραγωγούς σαµπάνιας να µετρούν κι αυτοί σηµαντικές απώλειες καθώς όλο και λιγότεροι άνθρωποι µπορούν να συναθροιστούν σε γιορτές ή περιστάσεις που συνήθως απαιτούν το άνοιγµα ενός αφρώδη οίνου.

2-Trygos_38

H αύξηση της προσφοράς καθώς και οι επιπτώσεις της πανδηµίας και του lockdown, µε κυριότερες αυτές της αύξησης των αποθεµάτων στα οινοποιεία και της µείωσης της διαθέσιµης ρευστότητας, διαμορφώνουν την τιµή του Ασύρτικου αρκετά χαμηλότερα σε σχέση µε πέρυσι, ανακόπτοντας την άνοδο των τελευταίων ετών.

26-31_10

Εργαλείο προώθησης του οινοτουρισμού, όχι απλά μάρκετινγκ, το πρόγραμμα «Terra Vino». Οινικό προορισµό µε ταυτότητα, που θα προσφέρει στον επισκέπτη τη δυνατότητα να βιώσει µια ολοκληρωµένη γαστρονοµική εµπειρία, στα πρότυπα της Τοσκάνης, του Πιεµόντε και του Μπέργκαµο, επιδιώκουν να καταστούν περιοχές της Βόρειας Ελλάδας, µε πλούσια αµπελοοινική παράδοση και καλό φαγητό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία